سایر آموزش

آمادگی دفاعی

amaadgi-defayi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آمادگی دفاعی”

آمادگی دفاعی

اسلاید 1: ما مدت هشت سال از حیثیت ، ناموس دین،انقلاب و قرآن دفاع کردیم و چنین دفاعی مقدس است. ( مقام معظم رهبری)

اسلاید 2: درس سوم : حماسهءهشت سال دفاع مقدس

اسلاید 3: مردم ایران دوران سخت وپر حادثه ای را تا پیروزی انقلاب اسلامی پشت سر گزاشته بودند وبه طور طبیعی به آرامش و بازسازی کشور در یک فضای امن نیاز بود.آغاز تهاجم وحشیانه ی دشمن به میهن اسلامی ما در شرایطی بود که ضد انقلاب با حمایت بیگانگان در شهر های مختلف کشور دست به شورش و ترور می زدنداز طرفی نیرو های مسلح کشور در حال بازسازی و احیای مجدد براساس اهداف انقلاب اسلامی بودند . سپاه پاسداران نیز تازه تاسیس شده بود .در 31 شهریور 1359یعنی 19 ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تهاجم به کشور ما آغاز شد .صدام جلوی دوربین های تلویزیونی قرارداد 1975الجزایر را پاره کردو طی نطقی اروند رود راشط عرب نامید و جزایر ایرانی خلیج فارس را متعلق به اعراب اعلام کرد .

اسلاید 4:

اسلاید 5: مفاد قرارداد 1975 الجزایرماده 1:مرز زمينى دولتى بين ايران و عراق به صورت رسمی انجام يافته است. ماده 2:طرفين تاييد مى‌نمايندکه مرز دولتى در شط العرب ملحق به ایران مى‌باشند.ماده 3:طرفين متعهد مى‌شوند که بر اساس مقررات مندرج در پروتکل مربوط به امنيت در مرزدر طول مرز به طور مداوم کنترل دقيق و موثر به منظور جلو گیری از هر گونه رخنه اخلال‌گرانه ،امکان پزیر است . ماده 4:طرفين تاييد مى‌نمايندکه مقررات قطعى،دايمى و غير قابل نقض بوده نتيجتاخدشه به هر يک از عناصر قرارداد غیر قانونی می باشد.. ماده 5:غير قابل تغيير بودن مرزها واحترام کامل به تماميت ارضى دو دولت، تاييد مى‌ شود که خط مرز زمينى و رودخانه‌اى آنان و دائمى و قطعى مى‌باشد. ماده 6:در صورت اختلاف درباره تفسير يا اجراى عهدنامه حاضر و سه پروتکل و ضمايم آنها، اين اختلاف با رعايت کامل مفاد و نيز با رعايت حفظ امنيت در مرزايران و عراق،حل و فصل خواهد شد.

اسلاید 6: متجاوزان بعثی در تهاجم گسترده ء خود بسیاری از اصول انسانی قوانین و معاهدات بین المللی از جمله موارد ذیل را زیر با گذاشتند:1- بی اعتبار اعلام کردن قرارداد رسمی 1975 الجزایر2- نقض پیمان منع کاربرد سلاح های شیمیایی3- نقض پیمان منع حمله به مناطق مسکونی و بیمارستان ها 4- نقض مفاد پیمان مربوط به ضرورت رفتار انسانی با اسیران جنگی

11,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید