amazon 1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [3 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آمازون”

آمازون

اسلاید 1: آمازونتهیه و تنظیمافضل احمدی1

اسلاید 2: مقدمهسایت آمازون ازاولین شرکتهای تجاری الکترونیکی آمریکایی در سال 1995توسط جف بزوس(Jeff bezos)راه اندازی گردید.دلیل نام گذاری این بود که آمازون طولانی ترین رود جهان است پس سایت آمازون نیز بایستی بزرگترین کتاب فروشی جهان باشد. نخستین سوداوری آن در سال 2003 بود.آمازون احتمالا موفق ترین خرده فروش الکترونیک میباشد.

اسلاید 3: فعالیتآمازون ازانواع مختلف تجارت از جمله B2C,C2C,B2B وP2P استفاده می نمایداین شرکت در یک سری شرکت های دات کام مانند drugstore.com و pets.com سرمایه گذاری کرده است در هریک از کشورهای کانادا,آمریکا,آلمان,انگلیس,فرانسه,چین و ژاپن وب سایت جدا دارد عمده فعالیت آن در بخش B2C می باشد3

اسلاید 4: فعالیت در بخش B2Cآمازون محصولات زیادی از جمله کتاب,DVD,CD,اسباب بازی,نرم افزار,بازی های ویدئویی,لباس,مبلمان,غذا واسباب بازی ارائه می نماید.این سایت یک سری سطوح کارکردی برای کاربران خود در سایت ایجاد نموده است.مانند:search,additional content,personalizationهم چنین برای محصولات کاتالوگ تهیه نموده است.4

اسلاید 5: خدمات بخش فروش کتابسیستم رتبه بندی کتاب هابخش تو صیه نامه که مشتریان نظر خود را در مورد یک کتاب به سایر مشتریان می گویندکتابهایی که برنده جایزه شده اند لیست پر فروش ترین ها همه موارد بالا در صفحه اعلان شخصی هر فرد مشاهده می گردد5

اسلاید 6: فعالیت از طریق P2PAssociate programe برنامه ای است که توسط ان کتابفروشی ها می توانند برای فروش کتابهای خود به آمازون لینک کنند درحال حاضر شرکت هایی نظیر maks@spencer,mothercare,border با مشتریان آمازون ارتباط برقرار می کنند6

اسلاید 7: داده,اطلاعات و دانش درآمازونداده : شماره شناسایی مشتری,شماره سفارش,نوع و کد هر محصول,مبلغ,تاریخ و ...اطلاعات: داده های جمع آوری شده در کلاس های مختلف طبقه بندی می شوند مثلا داده های مربوط به یک مشتری یا گروهی از مشتریان خاص,میزان سفارش یک محصول خاص و...دانش: با اطلاعات طبقه بندی شده می توان سلایق مشتریان,نیازهای آنان,محصولات پرفروش,رفتار مشتریان و ... را درک نمود و برای اقدامات بعدی برنامه ریزی کرد7

اسلاید 8: تکنولوژی های مورد استفاده آمازون با استفاده از ICT و تکنولوژی اینترنت ووب در قسمت front-end وب سایتی را ایجاد و امکانات مختلفی را برای ارتباط آسان کاربران فراهم نموده است.در قسمت back-end نیز تکنولوژی های پایگاه مدیریت داده,ارتباط داده ها و نرم افزارهای سرور امنیتی قدرتمند استفاده نموده است.بدیهی است که این سیستم ها بایستی از یکپارچگی بالایی برخوردار باشند تا بتوانند به طور سریع و دقیق در مقابل ذینفعان پاسخگو باشد8

اسلاید 9: Cloud Computingبه زبان ساده Cloud Computing انجام امور روزمره ای مانند ذخیره سازی فایل، ایجاد سند و موارد مشابهی که با مجموعه نرم افزاری Office انجام می دهید، است اما بصورت آنلاین. یعنی بجای اینکه این نرم افزارها برروی کامپیوتر شما اجرا شوند برروی کامپیوترهای سرویس دهنده آنلاین صورت می پذیرند. اصطلاح Cloud Computing از روی تصویر بصری ابری از اطلاعات شناور برروی اینترنت گرفته شده است و این اطلاعات از هر جایی و برروی هر وسیله کامپیوتری که به اینترنت متصل باشد در دسترس است. 9

اسلاید 10: Amazon AWS Cloudها علاوه بر نرم افزار، فضای ذخیره سازی نیز در اختیار کاربران قرار می دهند. این فضای آنلاین برای ذخیره فایل های ایجاد شده استفاده می شود و در واقع جایگزین دیسک سخت کامپیوتر شخصی شماست.وب سرور آمازون (AWS) مجموعه ای از Cloud Computing است که توسط سایت amazon.com ارائه می شود بله همان فروشگاه اینترنتی آمازون سرویس Cloud Computing دارد که کامپیوترها را بصورت آنلاین اجاره می دهد سرویس های Cloud آمازون شامل فضای ذخیره سازی آنلاین و سرویس های جالب دیگر است.

اسلاید 11: مزایای استفاده از ICT درآمازونمشتریان به راحتی محصول خود را پیدا, سفارش و در مدت کوتاهی (معمولا 24 ساعت) تحویل می گیرند بدون آنکه نیاز داشته باشند به فروشگاه یا بازار خاصی مراجعه کنندهزینه ها کاهش می یابندتحلیل اطلاعات برای آمازون بسیارساده تر شده ودر نتیجه تصمیمات سریع تر و دقیق تر گرفته می شود11

اسلاید 12: محیط و شبکه ارزش آمازون در محیط اقتصادی با توزیع کنندگان ,مصرف کنندگان,تامین کنندگان و خرده فروشان دیگر ارتباط دارد می توان گفت به دلیل آنکه این شرکت برای اولین بار به شیوه کاملا اینترنتی وارد شد رقیب خاصی ندارد در زنجیره ارزش مشتری خود از طریق سایت های مختلف برای کشورها و مراکز توزیع خود استفاده می نمایددر زنجیره تامین و شراکت به عنوان واسطه میان مشتریان و خرده فروشان و سایر شرکت ها عمل می کند12

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید