php

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلايدهاي پاورپوينت: 22 اسلايد طراحی وبسایت با php بررسی زبان php تفاوت php , asp.net مزایا معایب مقایسه زبان های طراحی وبسایت
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1272 بازدید, 4 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آموزش زبان php”

آموزش زبان php

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیمموضوع ارائه :بررسی P..H..P مربوط به درس مباحث ویژه زیر نظر استاد محترم دکترسید جواد حسینیدانشگاه آزاد واحد صوفیان

اسلاید 2: فهرست ...مقدمه (آشنایی با زبان PHP)تاریخچهخاصیت Open source بودن PHPتکنولوژی .NETمقایسه کلی PHP با ASP.NET ... مزایا و معایب مقایسه PHP با ASP.NET ... از دیدگاه یک مدیر سرور (سیستم عامل ، سرعت ، یادگیری، بازارکار در ایران )نتیجه گیری (کدامیک را انتخاب کنیم؟)از کجا شروع کنیم؟آموزش PHPمختصر مقایسه ی کدزبان PHP وزبان Perlمنابع و معرفی سایت های مفید

اسلاید 3: P..H..P مقدمه PHP ( Personal Home Page ) زبان اسکریپت نویسی تو کار HTML است، به عبارتی زبانیست برای تکامل و استفاده و همچنین پردازش صفحات HTML به منظور ایجاد و تبدیل آنها به صفحات پویا.Syntax یا املاء این زبان شباهت زیادی به زبان C و JAVA دارد یا بهتر است بگوییم PHP قواعدش را از PERL، JAVA و C به ارث برده است. به کمک این زبان، برنامه نویس قادر خواهد بود در زمان کمی به ایجاد صفحات پویا برای استفاده در محیط وب اقدام کند.

اسلاید 4: P..H..P مقدمه زبان PHP با هدف نوشتن اسکریپتهای وب نوشته شد. در واقع هدف فرار از پیچیدگیهای  Perl و  نوشتن CGI با زبانهایی مثل C و ارائه دستوراتی ساده برای طراحان صفحات وب بود.پی اچ پی اولیه زبانی با دستورات محدود و ساده بود که بیشتر برای کارهای ساده و برای طراحان وب سایتها و نه برنامه نویسان حرفه ای بود. این زبان کم کم پیشرفت کرد و بخصوص Open Source بودن آن باعث تسریع این حرکت شد. در مرحله اول تعداد دستورات و توابع این زبان گسترش پیدا کرد بطوریکه امروز نیز براحتی کارهای نسبت پیچیده ای (مثل کار با سوکتها یا تصاویر) با توابع این زبان قابل اجراست. همچنین از لحاظ معماری این زبان با پشتیبانی از شیءگرایی پیشرفت  مهم دیگری داشته است. پی اچ پی به طور کلی یکی از زبانهای معمول برای نوشتن اسکریپتهای اجرایی در محیط یونیکس ، لینوکس (هرچند که در ویندوز نیز به خوبی اجرا می شود) و کار با نرم افزار مدیریت بانک اطلاعات MySQL است.

اسلاید 5: در سال 1994 برای اولین بارشخصی به نام راسموس لردورف (Rasmus Lerdorf) نسخه اولیه PHP را به منظور دریافت و ثبت بازدید کننده های سایتش بصورت خیلی ابتدایی به کاربرد که یک سال بعد نیز نسخه 2 PHP را ارائه کرد و این روند تا نسخه 3 ادامه داشت که در این نسخه به صورت کدباز(Open Source) در آمد و توسط تیمی از برنامه نویسان کدباز توسعه پیدا کرد در حال حاضر جدیدترین نسخه PHP تا زمان نگارش این مقاله php6Beta می باشدتاریخچه PHP

اسلاید 6: Open Source ? Open Source يا همان بازمتن (متن‌باز نيز گفته ميشود) به نرم افزارهايي گفته ميشود كه داراي اختيارات تقريبا كامل براي استفاده‌كنندگان هستند و همراه با امكان دسترسي كامل به كد منبع آن نرم افزارها ارائه ميشوند (چون براي استفاده ی عملي از بعضي از اين اختيارات، به در دسترس بودن كد منبع نياز است). منظور از اختيارات مثلا حق تغيير و كپي و تكثير نامحدود و استفاده در هركاربردي اعم از تجاري و غيرتجاري، بدون نياز به كسب اجازه از ايجاد كنندگان آن نرم افزار يا پرداخت هرگونه مبلغي براي دريافت يك مجوز مي باشد.

اسلاید 7: نگاهی گذرا بر تکنولوژی   ASP.NET دات نت نسل جدیدی از ابزارهای توسعه مایکروسافت است. دات نت فقط یک زبان نیست و در واقع یک فریم ورک یا پلاتفرم برای توسعه و اجرای نرم افزار است.دات نت شباهت زیادی با پلاتفرم جاوا دارد  و در واقع در رقابت با اوست ASP.NET نیز نسل جدیدی از ASP کلاسیک در بستر دات نت است و از این جهت پیشرفت بسیار زیادی نسبت به ASP کلاسیک شاهد هستیم. با ASP.NETو با وجود کتابخانه غنی توابع و کلاسهای دات نت تقریبا هر کاری در وب امکان پذیر است. اگر چه مایکروسافت در معماری دات نت هدف اجرا در پلاتفرمها و سیستم عاملهای مختلف را  مد نظر داشته است اما حداقل تاکنون میتوان دات نت را یک ابزار توسعه در سیستم عامل ویندوز دانست. البته پروژه هایی برای شبیه سازی و انتقال دات نت به محیط لینوکس نیز وجود دارد که مهمترین آنها پروژه Mono است که پیشرفت قابل توجهی داشته است.انتظار می رود در آینده نزدیک ASP.NET در هر سیستم عامل و پلاتفرمی قابل اجرا باشد.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید