علوم پایه محیط زیست و زیست‌شناسی

اثرات زیست محیطی سد سازی

sad-sazii

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
سدها دارای اثرات مثبت و منفی بر روی محیط زیست می‌باشند. اثرات زیست محیطی سدها، می‌تواند بر اساس معیار مختلف بر طبق اثرات کوتاه مدت و دراز مدت، اثرات بر سطح منطقه و نواحی که تحت تاثیرتاسیسات سد قرار دارد و اثرات اجتماعی و مزایا و خسارات طبقه بندی می‌شوند.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
517 بازدید, 4 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اثرات زیست محیطی سد سازی”

اثرات زیست محیطی سد سازی

اسلاید 1: اثرات زیست محیطی سد سازیتهیه:مدرس:

اسلاید 2: سد چیست؟ سد (بند)، مانعی است که جریان آب‌های سطحی یا جریان‌های زیرزمینی را متوقف یا محدود می‌کند. عموماً هدف اصلی سدها، نگهداری آب است، در حالی که از سازهای دیگر، مانند سیلاب گیر، یا خاکریز برای مدیریت آب یا جلوگیری از جاری شدن آب به مناطق خاصی از زمین استفاده می‌شود.نکته: اولین سد شناخته شده، سد جاوا در اردن است که مربوط به 3000 سال قبل از میلاد است.1

اسلاید 3: انواع سد‌ها از دیدگاه استاتیکی، سد‌ها به دو گروه عمده تقسیم می‌شوند:سدهای وزنی: معمولاً حجم بسیار عظیمی‌دارند. در ساخت آنها از اقتصادی ترین مسئله، بحث تامین مصالح هست و به دو نوع بتنی و خاکی ساخته می‌شود.نمونه ای از سد وزنی: سد گرند کولی واقع در رودخانه کلمبیا2

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید