ekhlaagh-pezshki

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اخلاق پزشکی”

اخلاق پزشکی

اسلاید 1: اخلاق در پژوهش های زیست پزشکیDr. Ali Taghipour, MD. PhDAssociate Professor in Epidemiology, Department of Epidemiology & BiostatisticsManagement & Social Determinants of Health Research Center, Cancer Research CenterFaculty of Health; Mashhad University of Medical Sciences

اسلاید 2: From NIH – Human Participant Protections Education for Research Teamsتاریخچه اخلاق پزشکی

اسلاید 3: تاریخچه اخلاق پزشکی

اسلاید 4: تعریف اخلاق پزشکیاخلاق پزشکی شاخه کاربردی از اخلاق یا فلسفه اخلاق است که سعی دارد در سایه تحلیل های فلسفی، درست یا نادرست را در حیطه عملکرد در طب و مراقبت‌های بهداشتی تبیین نماید.اخلاق پزشکی علمی است که موضوع آن بررسی مجموعه آداب و رفتار پسندیده یا ناپسند است که صاحبان مشاغل پزشکی باید رعایت کنند. اخلاق پزشکی را میتوان تنظیم رفتار و اجرای اصول حاکم بر رفتار شغلی پزشکان تعریف کرد. اخلاق پزشکی شاخه ای از اخلاق عمومی است که جامعه انتظار دارد که صاحبان حرف پزشکی را رعایت نماینداخلاق پزشکی بالینی، زاویه دید و نگرش خاص در حیطه عمل در طبابت ایجاد می‌کند که هدف آن بهبود کیفیت مراقبت بیمار از طریق شناسایی، تحلیل و حل مشکلات و مسائل اخلاقی است که در صحنه عمل بروز می کند.

اسلاید 5: تعریف اخلاق پزشکی اخلاق بالینی یک مقوله کاربردی است که راهکاری سازمان یافته را برای کمک به پزشک در تبیین، تحلیل و حل مباحث اخلاقی در طب بالینی فراهم می نماید.اخلاق پزشکی فعالیتی تحلیلی است که طی آن افکار، عقاید، تعهدات، روش رفتار، احساسات، استدلال ها و بحث های مختلف در حیطه تصمیم گیری های اخلاقی در پزشکی به صورت دقیق و انتقادی بررسی می‌شود و در موارد لزوم دستورالعمل‌های صادر میگردد.  تصمیمات اخلاق پزشکی، در حیطه عملکرد طبی بدیهیات و ارزش‌ها، خوب یا بد، صحیح یا نادرست و آنچه را که باید یا نباید انجام شود مشخص می سازد. اخلاق پزشکی، اخلاق در صحنه عمل در پزشکی می باشد.

اسلاید 6: تعریف اخلاق پزشکیاخلاق پزشکی موضوعی است گسترده که دارای دو جنبه نظری و عملی است: جنبه نظری به تبیین مبانی و مفاهیم زیربنایی این علم، توضیح و تشریح فرضیات اخلاقی موجود و ارتباط آن با فرهنگ ها و مذاهب و آداب و رسوم جوامع مختلف می پردازد. جنبه عملی با تکیه بر مبانی نظریه مسائل، مشکلات و چهارچوبی کاربردی برای تصمیم گیری در مواقع بحرانی ارائه می‌نماید.اخلاق پزشکی با این دو نگاه ارتباط تنگاتنگی با فلسفه اخلاق حقوق انسانی فرد و اجتماع قوانین الهی و مقررات مدنی دارد

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید