صفحه 1:
ارتباط موثر در روابط عمومى الكترونيك

صفحه 2:
The Internet is public relations وارن نیومن: ۱ اپنترنت. روابط عمومی است!

صفحه 3:
* به هنكام و آنلاين 7 * تسهیل کننده دسترسی به اطلاعات ۶ اقناع کننده فردی * پیام معنادار اینها همان مشخصات * سنجش پذیر یک کارگزار * شفاف روابط عمومی ‎CADET‏ ‏۰ نفوذيذير است.

صفحه 4:
* وب سايت هاى سازمانى هميشه بايد حاوی ‎A‏ ‏اطلاعلتى باشند تا سه نياز مخاطب را برآورده کنند: * کاهش مراجعه حضوری * کاهش استنفاده از رسانه های چای * سرعت در ارابه خدمات و اطلاعات

صفحه 5:
6 mrer re crs (Pers 1 بخش تازه ها ‎A‏ ‏2 موتور جستجو 3 فرم های آنلاین 4 یک راهنمای متحدالشکل 5 اطلاعات امنیتی: جزئیات کارت اعتباری 3 6 تضمین رعایت حریم خصوصی

صفحه 6:
* سرعت کند بارگذاری صفحات ‎A‏ ‏* پی نظمی و نبود سازماندهی * طراحی غیر استاندارد * پاسخ دهی کند * اضافه بار اطلاعاتی

صفحه 7:
کاربر تمایل دارد به جای خواندن متن, آن ‏ 7 را "مرور" کند. لذا متن باید در صفحه های وب موجز باشد. از این رو موارد زیر را مدنظر قرار دهید: 1 در صفحه وب. نهایتا 400 لغت بکار ببرید. 2 بخش های مختلف را با میان تیتر جدا

صفحه 8:
* برای ارجاعات به صفحات دیگر و سابقه ها 7 از "لینک » بسیار استفاده کنید. * برای مواردی که بازدید کنندگان به اطلاعات تشتری نا زدارند. پست الکترونیک ارائه * از تصاویر. فیلم و صوت (مولتی مدیا) برای کمک به متن بهره گیرید.

صفحه 9:
و و دب اه سح دی ميات مسج مه سم ممح صمت سن عمدت ‎Fe rome: Cs Cyn Pine‏ ‎meses ١‏ سمه سس لس اد سمت ل ۰ ۲ یی 20ت ‎sg‏ eed yet ‏و‎ Watch, Listen, Subscribe Audio/Podcasts ass Saect fom ov Hares of cent Ver alirary of avaiable ss ‏اا‎ 00015 SS feds kan aoa ASS, ad ‏ی‎ ‘asce tees of ees. Vieo/ webcasts |, Email updtes Stee rom ow tr of oe thot ung alan you 20 ‏ال‎ eee vcs nen sor heath eva eon stone | uso Cotta | ast |p foc | ame | ator cane [NOE | aus wie Tua se |S Emer a | ‏شلا لاك علق‎ Us oatmeethenn nan senso nentece sng S-Di 2089 9 ا فا هه هه زو ۵00 وود

صفحه 10:
۷ ۲ ۸! 2 میت وی اج بيشقين State Welfare Organization Uvex wala onl ‏موس ذفن | تاساان[2اكستع‎ ‏باکت‎ موس نجوه رقتاريا. ‎٠.‏ اكتسرا( نكسم ذابت (اباكس] ‎(es) dale‏ WSs ad سر وس[ بدکست) ‎eats‏ کشت

صفحه 11:
FOTIA ‏سس‎ err eee ۲ مسست | ‎Bee‏ | سس | وت | سل

صفحه 12:

صفحه 13:
* نشانی سایت را بر روی همه برگه های سازمان درج شود. * با ایجاد خبرنامه الکترونیک. برای بازدید کنندگان ابجاد اشتیاق کنید. * تبادل پیوند با دیگر سایت ها * جایابی در موتورهای جستجو 50 * خرید "کلیدواژه های " موتور جستجوهای اصلى

صفحه 14:
1 امکان "درج نظر" را در زیر اخبار فراهم . کم 2 امکان نظرسنجی لینترنتی ایجاد کنید. 3 از لینک های شبکه های اجتماعی برای توزیع مطالب تان غافل نشوید. ۱ ۲: ۰ ©

صفحه 15:
و نهايتا امكان ارسال مطلب و خبر را براى كاربر ايجاد كنيد موه ریدم 3۲

صفحه 16:
تعداد بازدید کننده صفحات تعداد مراجعه کنندگان کل تعداد دانلودها و چاپ صفحات هر مطلبی که برای شما اهمیت دارد.

صفحه 17:
معيارهاى ارزيابى یک سابت

صفحه 18:
1-آیا منابع اطلاعات مشخص است؟ ‎A‏ ‏2- امکان چک کردن لینک منابع فراهم است؟ 3- نویسنده سایت در حوزه مربوطه متخصص است

صفحه 19:
1-آيا قود نده شناحنه شده است ۲ 2- آيا امكاني فراهم شده كه اعتبار و تخصص نود نده مورد بررسى قرار كريرد؟ 3- جه جايكاهى ميان سايتها دارد (رتبه صدا داشتن)

صفحه 20:
eee eee eae] ne CE || eee Cavey 1-آيا تمام موضوعات سایت به دقت بررسی شدهاند؟ 2- آیا تمام لینک‌های مرتبط مناسب فراگیر و کارآمد هستند؟ 3- آیا نیاز کاربران را امین می‌کند؟

صفحه 21:
1-سایت آخرین بار کی به روز شده است؟ ‏ مر 2- آیا مطالب. زمان بروز رسانی دارد؟ 3- آیا لینک‌ها درست کار می‌کنند؟

صفحه 22:
/ -غلبه با متن است يا تصویر؟ (در سایت‌های ‏ مر دولتى متن بايد كوتادتر باشد) 2- آيا متون و تصاوير به اندازه كافى هستند؟ 3- ليا متون و تصاوير مفيد و مرتبط با هم ‎a‏ 4- از مولتی‌مدیا چقدر استفاده شده است؟

صفحه 23:
1-آیا ایمیل ذکر شده است؟ ‎J‏ ‏2 آیا ایمیل‌ها فعال هستند؟ 3- امکان کامنت‌گذاری وجود دارد؟

صفحه 24:
رات ار منظور تطابق اهداف از پیش تعیین شده با روند اجرایی سایت است. 1-آیا تناسبی بین اهداف سایت و مطالب آن وجود دارد؟ 2- هدف واقعی سایت چیست؟ 3-آیا واقعاً می‌شود سایت را به عنوان یک منبع واقع‌گرا معرفی کرد؟

صفحه 25:
ترس رس رز سرعت به منزله هوا در فضای مجازی است. کاربر تباید احساس تنگی ‎gis ees‏ 0

صفحه 26:
* اما مهمترین و اولین عامل قضاوت برای ‎A‏ ‏مخاطب اثر اولیه سایت است که باعث می‌شود کاربر سایت را با دقت و در عين رضایت بررسی کند که در صورت عدم رضایت سایت را می‌بندد. * رنگ. گرافیک و تصاویر بکار رفته بايد تداعی کننده فضای فیزیکی باشد. با دیدن عنوان سایت کاربر باید متوجه شود وارد چه سایتی شده است.

صفحه 27:
Prblog.blogfa.com meshkan@Gmail.c om

ارتباط موثر در روابط عمومی الکترونیک حسین امامی The Internet is public relations وارن نیومن: اینترنت ،روابط عمومی است! ؟ !اینترنت ،روابط عمومی است • • • • • • • به هنگام و آنالین تسهیل کننده دسترسی به اطالعات اقناع کننده فردی پیام معنادار سنجش پذیر شفاف نفوذپذیر اینها همان مشخصات یک کارگزار روابط عمومی آنالین است. وب سایت • وب سایت های سازمانی همیشه باید حاوی اطالعاتی باشند تا سه نیاز مخاطب را برآورده کنند: • کاهش مراجعه حضوری • کاهش استفاده از رسانه های چاپی • سرعت در ارایه خدمات و اطالعات معیارهای یک وب سایت موفق سازمانی .1 .2 .3 .4 .5 .6 بخش تازه ها موتور جستجو فرم های آنالین یک راهنمای متحدالشکل اطالعات امنیتی :جزئیات کارت اعتباری و.. تضمین رعایت حریم خصوصی ویژگی های به شدت منفی سایت ها • سرعت کند بارگذاری صفحات • بی نظمی و نبود سازماندهی • طراحی غیر استاندارد • پاسخ دهی کند • اضافه بار اطالعاتی پیشنهادهایی برای تولید محتوا در وب • کاربر تمایل دارد به جای خواندن متن ،آن را ”مرور“ کند .لذا متن باید در صفحه های وب موجز باشد .از این رو موارد زیر را مدنظر قرار دهید: .1در صفحه وب ،نهایتا 400لغت بکار ببرید. .2بخش های مختلف را با میان تیتر جدا کنید. • برای ارجاعات به صفحات دیگر و سابقه ها از ”لینک“ ،بسیار استفاده کنید. • برای مواردی که بازدیدکنندگان به اطالعات بیشتری نیاز دارند ،پست الکترونیک ارائه کنید. • از تصاویر ،فیلم و صوت (مولتی مدیا) برای کمک به متن بهره گیرید. http://www.hamshahritraining.ir/news-3272.aspx از هر فرصتی برای تبلیغ سایت تان استفاده کنید • نشانی سایت را بر روی همه برگه های سازمان درج شود. • با ایجاد خبرنامه الکترونیک ،برای بازدیدکنندگان ایجاد اشتیاق کنید. • تبادل پیوند با دیگر سایت ها • جایابی در موتورهای جستجو SEO • خرید ”کلیدواژه های“ موتور جستجوهای اصلی نقش کاربر را در سایت تان ،پر رنگ کنید .1 .2 .3 امکان ”درج نظر“ را در زیر اخبار فراهم کنید. امکان نظرسنجی اینترنتی ایجاد کنید. از لینک های شبکه های اجتماعی برای توزیع مطالب تان غافل نشوید. و نهایتا امکان ارسال مطلب و خبر را برای کاربر ایجاد کنید سنجش اثربخشی در وب .1تعداد بازدید کننده صفحات .2تعداد مراجعه کنندگان کل .3تعداد دانلودها و چاپ صفحات هر مطلبی که برای شما اهمیت دارد. معیارهای ارزیابی یک سایت -1صحت و دقت :اعتماد و صحت اطالعات -1آیا منابع اطالعات مشخص است؟ -2امکان چک کردن لینک منابع فراهم است؟ - 3نویسنده سایت در حوزه مربوطه متخصص است -2اعتبار پدیدآور یا نویسنده -1آیا نویسنده شناخته شده است؟ - 2آیا امکاني فراهم شده که اعتبار و تخصص نویسنده مورد بررسی قرار گريرد؟ -3چه جایگاهی میان سایت‌ها دارد (رتبه صدا داشتن) -3دامنه پوشش میشود. شناخت مخاطب ،شناخت نیاز او و اهداف سایت مشخص ‌ - 1آیا تمام موضوعات سایت به دقت بررسی شده‌اند؟ -2آیا تمام لینک‌های مرتبط مناسب فراگیر و کارآمد هستند؟ -3آیا نیاز کاربران را تامین می‌کند؟ -4به روز بودن -1سایت آخرین بار کی به روز شده است؟ -2آیا مطالب ،زمان بروز رسانی دارد؟ -3آیا لینک‌ها درست کار می‌کنند؟ -5تراکم و فشردگی -1غلبه با متن است یا تصویر؟ (در سایت‌های دولتی متن بايد کوتاه‌تر باشد) - 2آیا متون و تصاویر به اندازه کافی هستند؟ - 3آیا متون و تصاویر مفید و مرتبط با هم هستند؟ -4از مولتی‌مدیا چقدر استفاده شده است؟ دوسویهگی ‌ -6 -1آیا ایمیل ذکر شده است؟ -2آیا ایمیل‌ها فعال هستند؟ -3امکان کامنت‌گذاری وجود دارد؟ -7عینی (واقع‌بینی در برابر خیال‌گرایی) منظور تطابق اهداف از پیش تعیین شده با روند اجرایی سایت است. -1آیا تناسبی بین اهداف سایت و مطالب آن وجود دارد؟ -2هدف واقعی سایت چیست؟ -3آیا واقعًا می‌شود سایت را به عنوان یک منبع واقع‌گرا معرفی کرد؟ -8سرعت دسترسی سرعت به منزله هوا در فضای مجازی است .کاربر نباید احساس تنگی نفس کند. -1آیا آدرس بسرعت پیدا می‌شود؟ -2آیا صفحه به سرعت ظاهر می‌شود؟ -3آیا می‌توان به سرعت بین صفحات گردش کرد؟ اثر اولیه • اما مهمترین و اولین عامل قضاوت برای مخاطب اثر میشود کاربر سایت را با اولیه سایت است که باعث ‌ دقت و در عین رضایت بررسی کند که در صورت میبندد. عدم رضایت سایت را ‌ • رنگ ،گرافیک و تصاویر بکار رفته باید تداعی‌کننده فضای فیزیکی باشد .با دیدن عنوان سایت کاربر باید متوجه شود وارد چه سایتی شده است. با تشکر از حوصله شما Prblog.blogfa.com meshkan@Gmail.c om

51,000 تومان