پزشکی و سلامت بیماری‌ها

ارتباط میکروارگانیسم ها و حشرات

Microorganisme

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ارتباط میکروارگانیسم ها و حشرات”

ارتباط میکروارگانیسم ها و حشرات

اسلاید 1: به نام خدا موضوع : ارتباط میکروارگانیسم ها و حشرات

اسلاید 2: میکروارگانیسم هاي بیمارگر در واقع انگل هایی هـستند کـه میتوانند در بدن میزبان خود بیماري ایجاد کنند . کاربرد چنین میکروارگانیسم هایی، کنترل میکروبی نامیده می شود ونیاز است صفات و ویژگی هاي این جانداران به طور کامل مورد بررسی قـرار گیرنـد.زوال بذر باعث از دست دادن کیفیت و کاهش درصد زنده بودن و قدرت جوانه‌زنی به علت اثر عوامل نامطلوب زیست محیطی است. عوامل متعددی موجب زوال بذر می‌شوند. علت اصلی دما، رطوبت نسبی، محتوی رطوبتی بذر، آسیب به بافت ها توسط میکروارگانیسم ها و حشرات است.مقدمه

اسلاید 3: هنگامی که به پـرورش حـشرات مفیـد (دشـمنان طبیعـی، زنبورهاي عسل و دیگر گرده افشان ها، کرم هاي ابریشم و غیره) خسارت وارد میسازند بیشتر ایـن بیمـارگر هـا براي گیاهان، انسانها و جانوران غیر سمی هستند .بیماری هاي ایجاد شده توسط ویروس ها:ویروس ها کوچکترین بیمارگرهاي حشرات و یکی از گسترده ترین عفونت زاهای مطالعه شده در حشرات و کنه ها به شمار میروند بیماری های ویروسی در کنه های Tetranychidae به ویژه در کنه قرمز مرکبات و کنه قرمز اروپایی مشاهده شده اند .

اسلاید 4: بیماريهاي ایجاد شده توسط باکتري ها: باکتريها پروکاریوتهایی تک سلولی میباشند که میتوانند به صورت ساپروفیت یا انگل فعالیت کنند. بیمارگرهاي باکتریایی میزبان هاي خود را از راه دهان و به صورت گوارشی مورد حمله قرار میدهند و در مواردي ممکن است از طریق تخم، تراشه ها و یا زخم هاي پوستی به میزبان منتقل شوند. باسیلوس تورنجینسیس از مهمترین این باکتري ها می باشد که بیمارگر نیست و فعالیت ان روی بند پایان ناشی از حضور توکسین است این سم تورینژینسین نامیده شده و در دمای بالا پایدار می باشد و در حیط آزمایشگاهی توسط باکتري ها به درون محیط کشت دفع می شود تورینژینسین از نظر ساختار شیمیایی شبیه نوکلئوتیدها است و مانع از اتصال RNA پلیمراز به DNA میگرد.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید