کسب و کار فروش و بازاریابی

استراتژی بازاریابی

bazar-yabi1


  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “استراتژی بازاریابی”

استراتژی بازاریابی

اسلاید 1: مديريت بازاريابي1

اسلاید 2: مفاهيم اساسي بازاريابي2

اسلاید 3: 3تعریف بازاریابیبازاریابی به عنوان یک فرآیند مدیریتی-اجتماعی تعریف می شود که به وسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله کالا و خدمات با یکدیگر به وسیله ابزار مهم و واسطه ای به نام پول و در محلی به نام بازار به تأمین نیازها و خواسته های خود اقدام می نمایند.3

اسلاید 4: 4نیاز کمبودی است که توسط فرد احساس می شود یا به عبارت دیگر نیاز عبارت است از حالت محرومیت احساس شده در فرد که این محرومیت آرامش و تعادل آدمی را بر هم می زده و در او انگیزه ای بر ارضای ان پدید می آورد.در زمینه نیاز تئوریهای مختلفی توسط صاحبنظران علم مدیریت ارائه شده که از آن جمله می توان به افرادی مثل مازلو،ماری ،آلدفر و هرزبرگ اشاره کرد.خواسته خواسته ها بیانگر کیفیت ارضائ نیازها و مطلوبیت های دلخواه انسان بوده و در واقع بخش عمده ای ازکوشش و تلاش فرد برای نیل به خواسته های نامحدود او صورت می گیرد.نیاز4

اسلاید 5: 5تقاضاسومین مفهوم اساسی بازاریابی،تقاضای افراد به کالاها و خدمات است.کالاتقاضاها افراد را به سوی کالاهای خاصی سوق می دهند که بتوانند هر شیئ یا چیزی که توسط شخص معین و یا موسسه ای تولید شدهو قادر باشد نیازهای فردی و یا جمعی مصرف کنندگان را برآورده سازد،كالا نامیده می شود.کالاها فقط در محصولات فیزیکی خلاصه نشده بلکه شامل خدمات،ایده ها،عقلید و اندیشه ها،سازمانها،مکانها،فعالیتها و یا ترکیبی از آنها نیز می شوند.5

اسلاید 6: 6مبادلهچهارمین و بهترین روش، روش مبادله ای است که در آن فرد کالای مورد نیاز خود را با پرداخت پول یا ارائه کالا کالا و یا خدمت به ديگران به دست می آورد و بازاریابی نیز برای به دست آوردن محصولات جهت ارضای خواسته ها و نیازها بر این روش تاکید دارد و مبادله پایه و اساس بازاریابی می باشد.شرایط انجام مبادلهوجود حداقل دو طرف برای انجام مبادلههر یک از طرفین باید چیز ارزشمندی داشته باشد که مورد نیاز دیگری باشد.هر طرف باید علاقمند به مبادله با طرف دیگر باشد.طرفين باید در قبول یا رد پیشنهاد طرف دیگر مختار باشد. 6

اسلاید 7: 7معاملهشرایط تحقق معامله:وجود حداقل دو کالا یا خدمت با ارزششرایط مورد توافق برای مبادلهزمان و مکان مورد توافق برای مبادلهبازارچهار عامل جهت تشکیل بازار عبارتند از:1.عرضه کننده2.تقاضا کننده3.نیاز یا احتیاج4.قدرت خرید7

اسلاید 8: 8مدیریت بازاریابیعبارت است از تجزیه و تحلیل فرصتها،برنامه ریزی، به کارگیری،اجرا و کنترل برنامه ها با هدف ایجاد و حفظ مبادلات مطلوبیت بازارهای هدف به منظور نیل به اهداف سازمانی.اهداف بازاریابی عبارت است از:به حداکثر رساندن سطح مصرفبه حد اکثر رساندن رضایت مصرف کنندهبه حداکثر رساندن حق انتخاببه حد اکثر رساندن کیفیت زندگی8

اسلاید 9: حالات تقاضا و وظايف مديريت بازاريابي9

اسلاید 10: 10انواع بازاریابیبازاریابی تبدیليبازاریابی انگیزشیبازاریابی توسعه ای ( آشکار کردنی)(پرورشی)بازاریابی مجدد(بازاریابی احیائی)(بازاریابی دوباره)بازاریابی همزمانی(تعدیلی)بازاریابی محافظتی(ابقائی)بازاریابی تضعیفی(عدم بازاریابی)(بازاریابی برای کاهش تقاضا)بازاریابی مقابله ای10

اسلاید 11: 11

13,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید