کسب و کارعلوم مهندسیمحیط زیست و زیست‌شناسیمدیریت و رهبریمهندسی صنایع و موادبرنامه‌ریزیعلوم پایه

استراتژی های شركتی آماده شدن برای تغيير اقليم (آب وهوا) شركت دوپونت

صفحه 1:
:پیشروی روی منحنی استراتژی‌های شرکتی آماده‌شدن برای تغییر اقلیم (آب وهوا) شرکت دوپونت ۱ kre MBE Caen The University of عنوان درس: مدير استاد محترم: جناب آقای دکتر حجاریان تهیه کننده: اعظم جلیلی مدیریت صنعتی- کارشناسی ارشد. دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی زمستان ۱۳۸۶

صفحه 2:
‎a 5‏ سال ‎:158١‏ افزودن انرزى به بور تفوليوى خود سس رورت رسای ‏ات

صفحه 3:
* لین شرکت در آخرین گذار. زمینه فعالیت خود را از کسب وکارهلیی.با رشد کمتر که‌به شدت‌به سوخت‌های فسیلی متکی بودندبه کسب وکارهلییبا رشد بالا نظیر مواد بیولوژیکی تغییر داد. لین موضوع در فروش بخش‌های داکرون, لیکرا و تایلون [۱] در اولیل دهه ۲۰۰۰ و تملک سولاعه[۲] و شرکت بین‌المللی های - بردا۳] در سال ۱۹۹۹ مشهود است. ‎[Q] - Operva, byora, Dea‏ [2] - Gok [9] - Wr bred © لماذر حال خاضر نيز دوپونت دومین تولید کننده بزرگ در ابالات متحه می‌باشد و هنوزبه شدت به سوخت‌های فسیلی برای انریِی و مواد خام در کسب و کارهای مواد شیمیایی صنعتی. پلیمرها و مواد با کارایی بالا وابسته است.

صفحه 4:
تغییر اقلیم:منتثله‌ای است که شرکت نمی‌تولند لّن را نادیدة آبگیرد و نادیده هم نمی‌گیرد. درتتال ۲۰۰۵ «مجله هفته کسب و کار»[۱) شرکت دوپهنت را به‌عنوان شرکت برتز در دهه ۲۰۰۵- ۱۹۹۵ اعلام نمود. مجله کرس [۲] نیز شرکت دوپونت را به‌عنوان رهبر در صنعت خود معرفی کرد. هردو نشان (جولیز) به‌خاطر پیشرفت دوپینت در کاهش گاز گلخانه‌ای[۳] اهدا شدند. ای امن مات () - [1] ‎Ons‏ - ]2[ ‎Green Were Dew (BL)‏ - ]2[

صفحه 5:
7 مهم‌ترین چالش: تغییر تهدید شرکت ناشی از تغییر آقلیم از مدیریت ريسك به فرصت کسب وکار دان جانسون ‎١|‏ |: «ما مجبوريم كه درباره انرى به عنوان يك ارزش بينديشيم و نه يك هزينه». سس دنم ۰ جیمز پورترا۲ا: «برای تغییر از مدبرریت ریسک به فرصت کسب و کار نیاز به شناخت و درک زنجیره ارزش دارید. شما بلید شیوه‌های جدید استفاده از آن‌چه به‌دست آورده‌لید را کشف کنیّد و در عين حال مواد جديد را براى ارضاى نيا

صفحه 6:
Media Center * محل استقرار دفتر مركزى: ويل مينكتون دلاوير ‎1١|‏ ‏(شرکت دوپونت در بیش از ۷۰ کشور فعالیت می‌نماید) ° تعداد کارمندان: ۶۰۰۰۰ نفر در سراسر جهان 1 ۱ * میزان درآمد: ۶/۲۶ بیلیون دلار در آمد در سال ۲۰۰۵ * گستره محصولات و خدمات شرکت: کشاورزی. مواد غذایی, الکترونیک. ارتباطات. ایمنی و حفاظت . خانه و ساختمان, حمل و نقل و البسه | ۰ چشم‌انداز[۲] شرکت دوپونت عبارت است: «پویاترین شرکت علمی جهان بودن و ایجاد راه‌حل‌های اساسی در جهت زندگی بهتر. ایمن تر و سالم‌تر برای مردم در هررکجا.ه سا مان - [لل] ۱ سس[

صفحه 7:
دويونت (شرح حال) ... ‎as!‏ همواره بَجَرْءِ كليدى فرهنكى شركت دويونت بودهواست. ‏بورقر اظهاريمئداردبا توجدييه ايمنى. بهداشت و محيط زيست..يك سوكيرى فرهنكى براى انجام كارهائ درست || وجوددارد ولى تاریخچه دیرپای نو آوری علمی شرکت دوپهنت است که در کانون سازمان قرار داز3. ‏شرکت با داشتی بل از ۷۵ ‎ ‏پشگاه تحقیق و توسعه ((1361) و خدمات‌رسانی به ‎ ‎ ‏مشتری. از دلتش جامع و یکپارچه به,قنظور توسعه محصولات جدید و پی‌گیری جدی آن‌چه ‏که «فزینی دانش»۲۱] نامیده می‌شود, استفاده می‌نماید. به‌عبارت دیگر شرکت بیشتر آن‌چه را که می‌داند مورد توجه قرارآمل هد آن ‎fy a‏ که می‌سازد. ‎][ - ‏سا بسا مق‎ ri hi ‎[0] -hreudecke = naw

صفحه 8:
*_دویهنت به خودبه عنوان پیشگام جنبش حملیت از محیط زیست. رهبری در حفاظت از لحن وف زونه تغییر اقلیم می‌بالد. ۰ _شرکت دوپینت نشان ملتی تکنولوئی سال ۲۰۰۲ را برای رهبری خطمشی و تکنولوژی ‎gh i 00‏ خود کرد 0150 ‏پایدار, جدیدترین تحول در رهبری نیرومند‎ ed, ly ‏متصدیان محیطی پیشنوو) [1] در پیامدهای محیطی است.‎ ( LU) - chor cPheremaboe (OPOn) (000) م0 امس جعان - [0]

صفحه 9:

صفحه 10:
دوپونت (اهداف) ... اما برای این تلاش‌های محیطی, فقط رهبری بالا به پائین کافی نیست. یک حلقه تقوبت‌کننده موثر ولقع می‌شود یعنی رهبری نیرومند از فرهنگی متعهد زاییده می‌شود و در عوض برای تنظیم و دست‌یابی به اهداف تهاجمی برای ابتکار عمل, به فرهنگ وابسته است. فرهنگ قوی و هدفمند (مبتنی بر هدف) شرکت. محرک همه چیز است. رهبری قوی‌با نظربه آینده. کلید تنظیم اهداف براساس مسایل محیطی است و کلید دست یابی به اهداف. فرهنگ شرکتی می‌باشد.

صفحه 11:
بيادهسازى برنامه تغيير اقليم - 9-0-9-6 دوپونت: انتشار | -پیشگام ده ‎oe sine‏ امضاى برتوكل انتشار مقاله. 9 ساخت اولین گزارش ارزیابی و ی برای پیوستن به 1 ‎bs J alae‏ آزانس محافظت از | تاسیسات جهانی هنت دولي یز کلروفلوروکرین‌ها ‎OOP) pall WPO obs | ot ies; bare‏ دوپونت: به‌طور 6609 انرژی اندازه گیری و داوطلبانه و با فرسایش ازن علام تعهد داخلی || رديابى وسيعترين || دوبونت: اولين یک طرفه. حذف خود را در جهت ‎OVO ces‏ اتخاذکننده ‎een 3 (OF Os)‏ کاهش گازها 7 نیروی کار داخلی و اهش كازهاى 8 ‎eee‏ جایگزینی آن‌ها با ان ا اتتراتزق ‎tee Sa‏ بورسی راه‌حل‌های سای دسر ]| ‎Aub adh‏ کار کی عهلة ديكو @1e) ge? one ۱ محصول)

صفحه 12:
* نخستین هدف. کاهش انتشار 11,68)به میزان ۴۰ درصد کمتر از مقادیر سال ۰ تا سال ۲۰۰۰ بود. ** کاهش انتشار دو مرکز نيرومند 8/108 كه عبار تند از: ” 00©©0 با يتانسيل كرمايشى جهان ‎!١1)80000(‏ به ميزان ‎1٠١‏ برابر 009و ۷ 1:06 با پتانسیل گرمایشی جهان به اندازه ۱۱۷۰۰ *_ در حقیقت با توجه به چنین پتانسیل‌های بالای گرمایش جهانی . انتشار 006 در اولین هدف‌گذاری کاهش شرکت دوپونت. جزء موضوعات اصلی تلقی نمی‌شد. ‎Blob Darcrtegy Potecta‏ - ]0[

صفحه 13:
در سال ۱۹۹۱ یک مقلله علمی فرآوری نایلون راجه عنوان یک منبع 000 اتمسفری معرفی نمود که گازی گلخانه‌ای است در پاسخ. تولیدکنندگان 290 در سال ‎۱۹٩۳‏ به یک تولفق وسیع در صنعت در جهت کاهش انتشار 000 تا سال ۱۹۹۹ رسیدند. براى دست يابى.به لين هدف. دوپینت تکنیک جمع آوری و انهدام پایان لوله‌ای را توسعه داد که ‎٩۰‏ درصد نشرها رالبا هزینه ۵۰ میلیون دلار بدون بازپرداخت به صورت وضعیت سود و زيان واحد كسب و كار از بين مى برد. امس مسب - ال

صفحه 14:
* دومین 1/8) هدف یعنی 1,9" یک محصول برنامه‌ریزی نشده ناشی از فرآوری 06۳0-66 است که بخشی از خط تولید شرکت دوپونت می‌باشد. ۲ کاهش 10-6" در اصل از طریق بهبود و اصلاح فرآیند حاصل شد و به بازده بيشتر ©2©-11,0020 و بنابراین کاهش محصول فرعی ۳۵۰۵" منتهی شد. ۲ کاهش‌های بیشتر از طریق انهدام حرارتی کل یا بخشی از 71/۳60-00 باقیمانده حاصل گردید.

صفحه 15:
Sustainability * اهداف جدید که در سال ۱۹۹۹ تنظیم شدند. برای گنجاندن اهداف کارلیی انرژی و متناسب با رشد پایدار و پیشرو دوپونت بسط يافته و از ۲ جزء تشکیل شدند: % ثابت نگه‌داشتن انرژی در سطح سال ‎19٩۰‏ ۲ تامین ۱۰ درصد انرژی از منابع قابل احیاء در نرخ هزینه رقابتی و ۲ کاهش انتشار خالص 69/16 به میزان ۶۵ درصد کمتر از مقادیر سال ۱۹۹۰ هر ۳ هدف برای سال ۲۰۱۰ تعیین شده‌اند.

صفحه 16:
هدف گذاری در سال ۱۹۹۹ ... * لیندا فیشر|۱]: «مجبوريم‌به انری حمله کنیم.عا وابستگی شدیدی‌به سوخت داریم. بنابراین افزایش قيمت‌های انرژی مسئله اصلی شرکت است» ‎Dicks Pesto‏ - ][ * شرکت دوپهنت در برابر قیمت‌های انرٌی از دو جنبه آسیب‌پذیر است زیرا بخش اعظم مواد خام مصرفی دوپونت از هیدرو کرین‌ها به‌ویژه كاز طبيعى به دست مى آید. ۲ در حال حاضر توجه شرکت دوپونت به کارایی انرژی موضوع اصلی تحول می‌باشد.

صفحه 17:
* جان کاربری|۱]:تلاش در جهت کارلیی انریُی طی سال‌های ۱۹۹۰ا ۲۰۰۰. تحت تاثیر بازده. ظرفیت و بهرمبرداری سود. تولید و شراکت در قدرت و ۱ be a 5 "استفاده مستمر از ترکیب گرما و برق م ا ا ا ل ل اشده ۲ تفاوت میان گذشته و آینده در این است که آ

صفحه 18:
Global Energy Consumption (dex 0 1950 ~ 100) ی

صفحه 19:
* دومین هدف. یافتن منبع انرژی قابل تجدید (جهت جایگزینی ۱۰ درصد منابع) ۲ این هدف دارای پتانسیلی برای کاهش نشرهای بالای رودخانه. هزینه‌های سوخت و قرارگیری در معرض نوسانات قیعت می‌باشد. * به نظر پورتر: «لين هدف طولانی‌ترین و دشوارترین هدف خواهد بود ولی اگر هدف گذاری نمی‌کردیم. هیچ کاری انجام نمی‌شد». * شرکت با تلاش بسیار در زمینه استفاده از گازهای ناشی از دفن زباله‌هاء تنها توانسته است حدود ۵ درصد از انرژی خود را از منابع تجدید شدنی تامین نماید.

صفحه 20:
چالش پیش روی دوپونت * همچنان که برناه‌های شرکت دوپونت توسعه یافتند. استراتژی‌های آن نیز پیچیدهتر و پیشرفته تر شدهاند * جالش پیش روی شرکت دوپونت: برخورد با تغییر اقلیم و کارایی انرژی به عنوان فرصت‌های کسب و کار رهبر شرکت دوپونت معتقد است که ترکیب صحیح محصول. یک مزیت در جهان تحت فشار کربن ایجاب می‌نماید. * فیشر: «تغییر اقلیم چیزی بیش از علم می‌باشد. ما در خود مسئله و شنا. اقلیم همچنین موضوع ادارک نقش فرصت‌ها و هدف‌گیری آن‌ها و رسیدن‌به تولفق داخلی روی آن‌هاست».

صفحه 21:
جالش بيش روى دويونت ... جنيه تجارى ابن مسئله براى شركت دويونت داراى دو مولفه است: - آيا دوبونت در يك شرليط نامساعد رقابتى ناشى از محدوديت كربن قرار خواهد كرفت؟ آیا دوپونت می‌تواند در جهت آشکار ساختن فرصت‌های جدید. بازارء روی محدودیت‌های کربن سرمایه‌گذاری ‎S225‏

صفحه 22:
محیط زیست است و لین چالش *_ جان رینیر!!]: «چللش واقعی فرلتر از رد ياى ها در در فرصت‌های بازار است. آیا می‌توانیم مزیت‌های نزد مشتربان را بسنجیم؟ آیا فرصت‌های رشد وجود دارند؟ ها نیاز داریم تا از نزدیک و به دقت با مشتریان کار کنیم تا بتوانیم نیازهای آن‌ها راشناسایی کرده و برای یافتن راه‌حلی در مورد آن‌ها اقدام نمائیم» یا از طریق استفاده جدید از مواد قدیمی وی از طریق توسعه ‎apse gla ool,‏ مطلبق با ‎jolene‏ مشعرى. بح سول - ]0[ ‏* از سال۲۰۰۰. دوپونت به طور پیوسته درآمد خود از محصولات جدید را افزلیش داده است به گونه‌ای که ۲۰ درصد در آمد حاصل از معرفی محصولات جدید در طی ۵ سال اول در دهه ۰ تا ۳۳ درصد در سال ۲۰۰۵ افزایش بافت.

صفحه 23:
نوآوری دوپونت * با نظر به آینده. شرکت دوپونت محتمل‌ترین بازارهای رشد در استفاده از توده زنده مواد خام را شناسایی نمود که از طریق مهندسی متابولیک (سوخت و ساز) می‌توان برای ایجاد مواد جدید مانند پلیمرها؛ سوخت‌ها و مواد شیمیایی. سطوح بیولوژیکی کابردی جدید در مراقبت شخصی, پوشش‌ها و سطح رنگی و مواد بیومدیکال جدید برای استفاده در رشته‌های دندانپزشکی و درمان‌های قلبی- عروقی به کار برد. ۷ شرکت دوپونت هدفی راتنظیم نمود که طی آن ۲۵ درصد در آمد شرکت از طریق چنین منابع تمام نشدنی نشات بگیرد و این ۳/۲ راه برای دست‌یابی به هدف اصلی است.

صفحه 24:
Pesan نوآوری دوپونت ... ** پلیمرسوراا|۱] پیشرفتی رضایت بخش است. در یک سرمایه گذاری مشترک میان دوپونت و تایت و لایل پی.ال.سی|۲] در فصل سوم سال ۲۰۰۶ شرکت شروع به تولید ۳/۱ پروپان دیول نماید که جزء اصلی پلیمرهای جدید است و از فر آیند اختصاصی تخمیر و خالص‌سازی دانه‌های شکر به‌دست می آید. 7 این روش بیولوژیکی انرژی کمتری به کار می‌برد. 7 میزان نشرها را کاهش می‌دهد و 7 از منابع قابل احیا (تجدید شدنی) به جای فر آیندهای پتروشیمیایی قدیمی استفاده می‌نماید. ما۳ مس - [1] [O]- Pow & ble PLO

صفحه 25:
** شراکت با بی.پی (006) به منظور ساخت. تولید و فروش نسل بعدی سوخت‌های بیولوژیکی. پیشرفت رضایت بخش دیگری در سال ۲۰۰۶ برای دوپونت بود. دو شرکت مذکور از سال ۲۰۰۳ برای ساخت موادی که بر محدودیت‌های سوخت‌های بیولوژیکی موجود غلبه کند. با یکدیگر همکاری داشته‌اند بوتانول ۱ ] اولین محصول برای فروش خواهد بود که برای معرفی به بازار انگلیس در سال ۷ به عنوان جزء بیولوژیکی بنزین, برنامه‌ریزی شده است. 7 این سوخت بیولوژیکی اقتصاد بهتری را نسبت به مخلوط‌های بنزین- اتانول ایجاب می‌کند 7 دارای تلرانس بالاتری برای آلودگی آب نسبت به اتانول می‌باشد. ‎dase‏ 101

صفحه 26:
هردوی این پیشرفت‌ها نشانگر مسیر جدیدی است که شرکت دوپونت در آن‌ها. پیشرو (رهبر) می‌باشد و رد پای محیطی شرکت را به گونه‌ای قابل توجه کاهش می‌دهند. * به نظر چاودری: بری اساسی و قابل توجه در خطوط محصول و تحقیقات مورد تاکید شرکت دوپونت است. ظریف و هوشمندانه نیست بلکه او امیدوار است شرکت دوپونت به زودی به عنوان رهبر انقلاب تکنولوژی صنعتی شناخته شود و پیش‌بینی می‌کند بیش از ۶۰ درصد کسب و کارهای دوپونت در چند ده آتی ريشه در کاربرد بیولوژی به منظور کاهش سوخت‌های فسیلی خواهد داشت.

صفحه 27:
v برای یکپارچه کردن استراتژی‌های مرتبط با اقلیم در درون کسب و کار. شرکت دوپونت شبکه‌ای وسیع از تیم‌ها و كميتهها را بكار مى كيرد. 7 نظارت و هدايت اين ساختار بيجيده در واقع يك رهبرى قدرتمند از سطوح بالا مىياشد. در كنار يك رهبرى قدرتمند. دست يابى به اهداف از جندين شيوه تشويق و منتشر مى شود. * نخست اينكه هدفكذارى شامل طيف وسيعى از نمايشكرها در سطح كل شركت مى باشد. اين روش شیوه‌ای موثر برای خلق استراتژی‌های مرتبط با اقلیم است. * دوم. درحالی که دست‌یابی به اهداف اختصاصی تا حد زباد به عهده واحدهای تجاری است. ولی پیشرفت آن‌ها از طریق برنامه محیطی شر کت [۱] پی گیری می‌شود. [0] - Oorporcte Boiron Phas (OBP)

صفحه 28:
سوم این که. بررسی رشد پایدار که توسط مرکز محیط زیست و رشد انجام می‌شود فرصتی برای مطرح نمودن چالش‌ها و فرصت‌ها درون واحدهای تجاری ویژه فراهم می‌آورد. چهارم این که. شرکت دوپونت با مرتبط ساختن حقوق, مزایا و پاداش کارمندان کلیدی نظیر رهبران تجاری وکارشناسان فنی به نتایج برنامه‌هاء عملکرد سازمانی خود (خرید - اقدام) در زمینه استراتژی‌های مرتبط با اقلیم را تضمین می نماید. این که, طرفداران محلی. فاکتور مهمی برای دلایل فرهنگی و برنامه‌ریزی در سازمان‌هایی با کسب و کار غیر متمرکز مانند دوپونت می‌باشد و بدین خاطر است که در یا شرکت دوپونت مراکز مهارت را برای عملیاتی نمودن اهداف خود ایجاد کرده است. یکی از روش‌های ابتکاری که دوپونت آن را به رسمیت شناخته. جوایز سر آمدی رشد پایدار!۱] إلا - سسسب متس سای

صفحه 29:
طرفدار كارايى انرزى روى كره زمين كرايج هاينريش ‎]١[‏ رهبر تيم انرؤى جهانى براى تكنولوزى نيتانيوم. يك حامى انرؤى در شركت دوبونت است. ۲ تكنولوزى تي تا سال ۲۰۱۰ نسبت به مقادیر سال ۱۹۹۰ تنها با افزایش ۴۰ درصدی در مصرف انرژی است. انیوم بخشی است که به سرعت در حال رشد بوده و دارای برنمه‌هایی برایدو برابر کردن تولید با توجه به اين که انرژی درصد قابل توجهی از قيمت فروش دىاكسيدتيتانيوم (©10» را تشکیل می‌دهد این وظیفه ناچیز نیس ما بسن[

صفحه 30:
Pere SES MCS SNCS Se I neo ۲ _ پالایش|۱] مداوم روشی است که هاینریش برای رهبری پروژه‌های جدید به کار می‌برد. فرآیندی که مصرف انرژی و میزان انتشار 69169 برنامه را به عنوان بخشی از فر آیند واگذاری سرمایه مورد ارزیابی قرار می‌دهد. اين پالایش در ابتدای فرآیند و قبل از مراحل دیگر بررسی انجام می‌شود و واحد تجاری و پرسنل سطح شرکت را در بر می‌گیرد. سسسمت - [] 7 تلاش‌های مرکز مهارت انرژی باعث شده تا تقریبا ۱۰ درصد از بودجه سرمایه واحد تجاری در برنامه‌هایی سرمایه‌گذاری شود که کارایی انرژی را افزایش می‌دهند و در آمدهای ۳-۵ میلیون دلاری را درطی سالیان متمادی به ارمغان می‌آورند. به نظر هاینریش . برخی پروژه‌ها دارای ۳۰۰-۴۰۰ درصد بازگشت سرمایه هستند.

صفحه 31:
تلفیق نمودن کارایی انرژی در هر پروژة ممکن است. همان طور که او پروژه‌های خود را توصیف می‌کند. تعداد معدودی از آن‌ها منحصرً مربوط به انرژی هستند و غالبا دارای جنبه‌ای از کیفیت. حجم و یا نشرهای دیگر می‌باشند. به‌دلیل این که سرمایه‌گذاری‌های عظیمی برای تسهیل رشد کسب وکار انجام می‌شود. هاینریش فرصت می‌یابد تا بهبودهای محیطی و انرژی را قبل از سرمایه‌گذاری: به آن‌ها بیذ به گفته اوء «کارایی انرژی بایستی با فرب شود و نمی‌تواند به تنهایی مطرح شود»

صفحه 32:
Pere SES MCS SNCS Se I neo جان کاربری : « شما به کشش و تنش ناشی از یک هدف پرچالش نیاز دارید. اهداف الهام‌بخش از سازمان قضیه بنا می‌شوند که پتانسیل می‌خواهد تا فراتر از مرزهای متداول خود عمل نماید. اين اهداف بر اساس اي واقعی فراتر از توانایی ما در خیال پردازی است. یک هدف ساده نمی‌تواند قوه خلاقیت سازمان را به چالش یکشاند.» توصیه او برای هر شرکتی که عهده‌دار برنامه تغییر اقلیم می‌باشد. این‌است که افراد پرشور و شوق استخدام شوند و برای انجام کارهای فوق‌العاده به چالش کشیده شوند. آن‌ها نیاز به ماموربتی فراتر از آن‌چه درک می‌کنند دارند و همچنین به رهبری نیاز دارند تا در مورد آن‌چه می‌توانند به‌دست آورند. آن‌ها را برانگیزاند.

صفحه 33:
شرکت دوپونت همانند شرکت‌های دیگر در این گزارش. تعدادی از ذی‌نفعان از جمله جامعه مدنی, مشتریان. انجمن‌های تجاری و دولت را درگیر نموده است. مدیریت این روابط به شرکت دوپونت در ایجاد دانش و آگاهی. هدایت کردن اقدامات و واحدهای اقتصادى. درک روندها و درگیری موثر در عرصه سیاسی کمک می‌نماید. حفظ کانل‌های ارتباطی باز موجب تقویت کسب و کار شرکت در دراز مدت می‌شود. فیشر: «شما می‌توانید مطالب بسیاری را از 606905 بیاموزید. آن‌ها می‌توانند چشمان شما را به‌روی فرصت‌های بازار بگشایند. همچنین. آن‌ها به تعهدات ما نسبت به محیط زیست. مشروعیت می‌بخشند.

صفحه 34:
xP برخلاف برخی از شرکت‌های دیگر در اين گزار ‎٠‏ یک حوزه برای توسعه خارجی دوپونت درخصوص مسئله تغییر اقلیم. ادارات فروش و بازاریابی بوده است. ‏هنگامی که شهرت و محبوبیت رهبري احاطه‌کننده دوپونت در پیشروی در مسایل ‎ ‏اقلیم ‏افزایش می‌یابد و آگاهی همگانی از این گونه مسایل زياد می‌شود. ‎ ‏ان از شركت دوپونت. درخواست شناسایی محصولات جدید با کارایی بهتر را می‌نمایند که متناسب با شرایط ‏محدودب ‎ ‏جهانی کربن است.

صفحه 35:
در یک نمونه از مشارکت‌های همکاری. دوپونت یک قرارداد ۴ ساله ۳۸ میلیون دلاری (با ‎DRBL‏ شرکت دایورسا[!]. دانشگاه ایالت میشیگان و شرکت دیر و شر کا[۲] )برای تاسیس یک پالایشگاه بیولوژیکی یکپارچه ذرت را هدایت می‌کند. ]0[ - ‏مس‎ ‎[0] - Orere & Ov. هالیدی: «اين موضوع یک مدل تجاری جدید برای تولید پایدار مواد شیمیا سوخت‌ها و انرژی ایجاد خواهد کرد. این تکنولوژی وابستگی کمتری به ث داشت. گازهای گلخانه‌ای را کاهش داده و یک اقتصاد بیولوژیکی پایدار و جهانی را به‌وجود خواهد آورد.» ت خام خواهد ۱۳ ‏سس‎ Chewiery Covel (POC) [0] = ‏من عمج‎ Okorngr Partersky (OOP) [9] - Cowced of “leckirid ‏اه(‎ Ouurere (MBO)

صفحه 36:
شرکت دوپینت. همچنین عضو چندین انجمن بازرگلنی از جمله انجمن شیمی آمريكا ‎.]١!)800(‏ مشاركت بین‌المللی تغییر اقلیم (۲[61006۴] و انجمن دارندگان دیگ‌های بخار صنعتی (۳[))20160] می‌باشد. (600) اصسح0 بصصسسات مم9 - [0] ]0[ - ‏ععمتا() همه‎ Okun Parterrohiy (TOO) [9] - Coed oP lecketrtd Doter Ouners (ODO) با توجه به اين‌که شرکت‌های مختلف در انجمن‌ها. اغلب نقطه نظراتشان را در میان نمی‌گذایند. شرکت دوپهنت رویکرد همکاری و تعاون را در پیش گرفته و تلاش‌های تغییر اقلیم خود را در سازمان‌هایی متمرکز می‌کند که فعالانه در مسئله اقلیم مشارکت می‌کنند مانند مرکز پیو . 1000۴ و میزگرد بازرگانی [۱]» هم سس - []

صفحه 37:
جان کاربری. مکانیزم توسعه پاک (۱[)0000] را به‌شدت سیاسی و پیچیده می‌خولند و احساس می‌کند که این مکانیزم قدرت و توان کافی را ندارد. ماک مک‌فارلند معتقد است که اصول 60000 صحیح است هلی نیاز است که قواعد اجرای آن به خوبی تنظیم شود. برای مثال. او توضیح می‌دهد که تحت قوانین فعلی. «تخریب 10*600" که یک محصول فرعی زلید است. می‌تولند با ارزشتر از توليد ©©-00:0/ که یک محصول تجاری است. باشد.» (000) ساسا شمه بسا[

صفحه 38:
با استفاده از تکنولویژی اختصاصی در کارخلنه لوییس یل دوپهنت. نرخ ساخت ۳۷/۱ درصدی به‌دست آمده که به تولید بیشتر محصول مطلوب و اتلاف کمتر ناشی از تولید محصول فرعی. منتهی شد. لین فر آیند کم هزینه بوده ولى به‌طور موثر میزان 1/040 تولید شده را کاهش داده است. با توجهبه این که کاهش نشرهای مورد تایید (۱[))260۲2]با قیمتی حدود ۱۰ دلار در هر تن 0206 به فروش می‌رسد. هر کس می‌توانست پول ی را از فروش حاصل از انهدام و تخریب 0-08 نسبت به فروش محصول هدف نصیب خود سازد (تقریباً ۵۱۲ دلار برای انهدام 71/۳06 ناشی از تولید یک کیلوگرم 26۳0-49" که در برخی مناطق تا حدود ۸/۱ دلار فروش می‌کرد). ‎[d] - CenPed Corbet Reckotows (OORs)‏

صفحه 39:
از ن زمان. متدولویی اولية مورد تایید. اصلاح شده و اعتبار انهدام ۴ درصدی -4,60 را صادر کرده است. که بدین ترتیب از انهدام 0-49" ناشی از تولید یک کیلوگرم ۳0-0)/" حدود ۷/۴ دلار دررآمد كسب مىشود. در نتيجه لين فعاليت به عملياتها براى ناكارا نبودن پاداش می‌دهد. (۱00۰) سا نت۵ لقن - [0] شرکت دوپونت از شمول (گنجاندن) پروژه‌های ۳0-260" تحت 00000 حمایت می‌کند ولی معتقد است که (26060) نبایستی موجب دلسردی از استفاده از بهترین تکنولوژی موجود شود. مشوق مالی فوق‌الذکر بیشتر از آن که کارخانجات جدید را به تولید حداقل مقدار ممکن 1,۳0 تشویق کند. آن‌ها را به تولید حداکثر مقدار ممکن 1/046 تا حد 1۴ تحریک می‌نماید.

صفحه 40:
eo شرکت دوپونت. همانند رویکرد خود در برابر انجمن‌های بازرگانی. برای جلب‌توجه دولت و درگیرکردن وی در مسئله تغییر اقلیم. رویکرد همکاری و تعاون را اتخاذ نمود. در دهه 1۹۹۰ دوپونت به‌طور مرتب با دولت کلینتون و نمایندگان پارلمان رایزنی می‌کرد. شرکت در توسعه فر آیند برای پیمان‌نامه کیوتو کاملاً فعال بود. از آن‌جایی که اقلیم یک مشکل جهانی است. یک راه‌حلی جهانی که تمام کشورهای صنعتی شده را در بر بگیرد. ضروری است. فیشر : «کمک صنایع به دولت در جهت یافتن راه‌حلی مقرون به صرفه در خصوص مسئله تغییر اقلیم امر مهمی است. دولت به تنهایی قادر به انجام اين کار نیست و فاقد توانایی لازم برای درک و شناخت نتایج خط مشی‌های مختلف است. دوره‌های عمومی تفسیر و توضیح. اطلاعات حیاتی و با ارزشی را برای دولت به ارمفان می‌آورد.»

صفحه 41:
چالش های پیش روی دوپونت ‎Challenge:‏ ان * _ به عقیده دوپهنت. هدف گذاری. سنجش میزان پیشرفت. بهبود فر آیند یادگیری و کاهش مصرف انریٍی. کار نسبتاً ساده‌ای است و با این که کار روی بهبود و اصلاح فرآیندها و پروژه‌های کارلیی انریٍی ادامه دارد. هلی بخش عظیمی از کاهش‌ها تاکنون تحقق یافته‌اند. ۰ _ چللش واقعی در حرکت. فرلتر از کاهش‌ها و شناسایی و ارزیلبی فرصت‌های تجاری در جهلنی با محدودیت کربن نهفته است. * _ این کار با تجزیه و تحلیل آن‌چه شما انجام می‌دهید. * توجه به زنجيره ارزش. * درك نيازهاى مشتريان خود و برآويدهسازى آنها شروع می‌شود.

صفحه 42:
چالش های پیش روی دوپونت ... به‌منظور درک و کسب مزیت از لين كانون جدید. دوپینت می‌بایستی پیچیدگی مسئله تغییر اقلیم. اعم از علم. امور سیاسی. اقتصاد و عدم قطعیت در حیطه زمان‌بندی را هدایت کند. * تسهیم اطلاعات ۱ ذاتاً دریک چنین سازمان بزرگی. هنوز به‌صورت یک چللش بلقی مانده است. برخلاف ساختار سازمانی فوق‌العاده و غیرعادی برای تسهیم و انتشار اطلاعات. به گفته داون ریتن‌هاوس [۱۲. مدیر رشد پایدار شرکت هنوز «لوله بخاری»(۳] است. 00000 تاه سم (10 سوسحم - [6]

صفحه 43:
چالش های پیش روی دوپونت ... چللش دیگر مربوط جه بالانر بردن سطح کارلیی و تنظیم دقیق سیستم اندازه گیری و ردگیری نشرها می باشد. در پایان اينکه, راه‌حل شرکت‌های مبتنی بر علم و نوآوری, نظیر دوپونت, ساخت و توسعه مواد جدیدی است که باعث دگرگهنی تی شرکت و ورود به سده سوم فعالیت شرکت می‌شود.

صفحه 44:
Getting Ahead of the Curve: Corporate Strategies That Address Climate By: Andrew J. Hoffman The University of Michigan

62,000 تومان