کسب و کار مدیریت و رهبری

استیفن رابینز-فصل۴ انگیزش

Stephen P. Robbins

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “استیفن رابینز-فصل۴ انگیزش”

استیفن رابینز-فصل۴ انگیزش

اسلاید 1: 1

اسلاید 2: مبانی رفتار سازمانیاثر استیفن پی .رابینزمبحث قابل ارائه:ابتدای فصل چهارم تا نظریه تعیین هدفارائه دهندهتهیه کننده پاورپوینت:استاد:

اسلاید 3: مفاهیم اصلی انگیزش

اسلاید 4: مقدمه:هنگامی که پدران و مادران درباره ی پسر یا دختر خود صحبت می کنند می گویند ؛ سالهاست که او در جا می زند ، او تواناییهای زیادی دارد ولی از همه ی آنها استفاده نمی کند. دانشمند معروف اینشتین عقیده خود را درباره سخت کوشی و کسب موفقیت بدین گونه بیان کرد: ((ده درصد نبوغ را الهام تشکیل می دهد و نود درصد آن را سخت کوشی و عرق ریختن است.))این یک واقعیت است که برخی از افراد نسبت به دیگران تلاش بیشتری میکنند.نتیجه این میشود که در سازمان ، این گونه افراد نسبت به همکاران هوشمند و با ذکاوت خود عملکرد بهتری ارائه نمایند. بدین دلیل عملکرد فرد در سازمان تنها به توانایی وی بستگی ندارد ، بلکه انگیزش هم در این فرآیند نقش مهمی ایفا می کند.

اسلاید 5: 5

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید