eslame_amrikee

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اسلام در ایالات متحده آمریکا”

اسلام در ایالات متحده آمریکا

اسلاید 1: نام کشور جمعیتجمعیت مسلمانان ۶٬۹۶۰٬۰۰۰درصد مسلمانان ۲٪جمعیت سنیان ۴٬۶۴۰٬۰۰۰جمعیت شیعیان ۲٬۳۰۰٬۰۰۰ ۳۰۹٬۵۳۴٬۰۰۰ ایالات متحده آمریکااسلام در آمریکا به بررسی تاریخچه و زندگی حدود ۲ تا ۳ میلیون مسلمان در آمریکا می‌پردازد. البته این در حالیست که برخی منابع دیگر این تخمین‌ها را مردود دانسته‌اند، و تعداد مسلمانان آمریکا را بین ۴ تا ۶ میلیون، ۵ الی ۷ میلیون، ۷ تا ۸ میلیون، و حتی بین ۳ تا ۹ میلیون نفربرآورد کرده‌اند. باراک اوباما در سخنرانی خود در سال ۲۰۰۹ این تعداد را هفت میلیون نفر ذکر کرد. اسلام در ایالات متحده آمریکا

اسلاید 2: رابطه روسای جمهوری آمریکا و مسلمانان: احترام متقابلهمه روسای جمهوری ایالات متحده با جهان اسلام روابط مستحکمی داشته‌اند. به عنوان مثال، جان کوئینسی آدامز در دوران سناتور بودن، زمانی که ششمین رئیس جمهوری ایالات متحده شد، و بعدها به عنوان عضو مجلس نمایندگان، از حقوق بردگان و از جمله بردگان آفریقایی مسلمان دفاع کرد. به کمک او عبدالرحمان ابراهیم ابن سوری آزاد شد و در کاخ سفید حضور یافت. او از این دو واقعه در دفتر خاطرات خود یاد کرده است. آدامز در دوران وکالت خود با موفقیت از اسیرانی که از آفریقای غربی آورده شده بودند و در کشتی حمل بَرده لا آمیستاد در سواحل لانگ آیلند نیویورک دست به شورش زدند، در پرونده موسوم به ”ایالات متحده علیه خواهان و مدعیان کشتی آمیستاد” دفاع کرد. به نوشته پژوهشگران تعدادی از این برده‌ها مسلمان بودند.جان کوئینسی آدامزرئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا پیشین

اسلاید 3: مرکز دعوت اسلامی، هیوستون، تگزاسمرکز اسلامی واشنگتنمرکز اسلامی دانشگاه آریزونااز مساجد ایالت ایندیانامسجد جامعه اسلامی بوستونمسجد مریم در ایلینویدر ایالات متحده در سال ۲۰۰۲ تعداد ۱۲۰۹ مسجد رسماً وجود داشتند. در سال ۲۰۰۶ این تعداد بیش از ۲۰۰۰ مسجد برآورد شدند. بیش از ۲۰٪ این مساجد دارای مدرسه‌های تمام وقت (دبستان، راهنمایی، و دبیرستان) می‌باشند. برخی از این مساجد، دارای سبک معماری قابل توجهی هستند.افزایش چهار برابری هتک حرمت به مساجد در آمریکاتارنمای شبکه خبری ان.اچ. کی ژاپن نیز خبر داد که بر اساس جدیدترین گزارش شورای روابط اسلام و آمریکا، موارد مزاحمت و هتک حرمت مساجد آمریکا در سال 2015 نسبت به سال قبل نزدیک به چهار برابر افزایش یافت.بر اساس گزارش این شبکه خبری، این آمار از سال 2009 که موارد تعدی به مساجد ثبت می شود، سابقه نداشته و حدود چهار برابر آمار سال 2014 است که تنها 20 فقره مزاحمت و هتک حرمت مساجد ثبت شده بود.

اسلاید 4: یکی از موضوعات مورد بحث در محافل سیاسی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ، مساله رابطه با آمریکا است. اقلیتی در ایران ، همواره در سر سودای رابطه با آمریکا را می پرورانند و آمریکا را مظهر آمال و آرزوهای خود می دانند و اکثریت معتقدند تا زمانی که آمریکا دست از خوی استکباری و شیطنت بر ندارد، نمی توان با او رابطه برقرار کرد. رابطه کنونی ایران و آمریکا:● خود آمریکا قطع رابطه با ایران را آغاز کرد. اگر آن ها قطع نکرده بودند، ما قطع نمی کردیم; زیرا ما معتقدیم که باید در تمام دنیا حضور داشته باشیم و رابطه دیپلماتیک هم مانعةُ الجمع با خصومت نیست; مثلا ما با عراقی ها هشت سال جنگ داشتیم، با این حال، هم ما در بغداد سفارت داشتیم و هم عراقی ها در تهران، هیچ مساله ای هم به وجود نیامد.● برای برقراری رابطه، شرط و شروط مضحکی را مطرح کردند و گفتند : شما اول باید چهار شرط را بپذیرید تا ما بر سر میز مذاکره بنشینیم: 1 - این که حقوق بشر را در ایران رعایت کنید; 2 - از تروریسم حمایت نکنید 3 - عهدنامه «اسلو» که آشتی بین عرفات و اسرائیل است را بپذیرید 4 - سلاح هسته ای نداشته و دنبال دانش آن هم نروید.ایران در وضعیتی قرار گرفت که یا باید آقایی و استکبار غرب را می پذیرفت و یا همچنان مقابله می کرد.

اسلاید 5: آمریکا می گوید: من یک ابرقدرت هستم; بنابراین بالا می نشینم و تو هم آن پایین روی زمین بنشین و هر چه که من می گویم انجام بده. آن ها اگر بخواهند مذاکره کنند، این گونه مذاکره می کنند; نه این که بگویند شما یک طرف و ما هم یک طرف بعد باهم مذاکره کنیم.

اسلاید 6: سیلور، مدیر اداره نظارت و مبارزه با اسلام هراسی شورای روابط اسلام و آمریکا در این زمینه گفت: نفرتی که این گروه ها برای آن هزینه و تحریک می کنند تبعاتی واقعی همچون حمله به مساجد سراسر کشور و قوانین جدید تبعیض آمیز علیه مسلمانان در آمریکا دارد.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید