کسب و کار برنامه‌ریزی

اصول وروش های مربیگری

osul-morbi-gari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اصول وروش های مربیگری”

اصول وروش های مربیگری

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: فلسفه مربیمربیگری هم مانند هر حرفه دیگر فراز و نشیب هایی دارد، اما اگر شما آمادگی داشته باشید فرازها و موقعیت های آن می تواند بیشتر باشد. شما باید دارای مهارت های یک مربی خردمند، دانش طبی یک پزشک، رهبری مدیریت یک مدیر و بصیرت یک روان شناس در مشورت را داشته باشید تا یک مربی موفق باشید.احتمال پیروزی برای آن دسته از مربیان که مهارت ها را به نحو مؤثر آموزش میدهند و اشتیاق و عواطف ورزشکاران را پرورش می دهند. بیش از افرادی است که از عهده این کار بر نمی آیند اما یک مربی موفق چیزی بیش از یک مربی پیروز دارد، مربیان موفق به ورزشکاران کمک میکنند تا از تسلط یافتن بر مهارتهای تازه، رقابت با دیگران و داشتن احساس خوب نسبت به خود لذت ببرند.

اسلاید 3: مربیان موفق، نه تنها در فنون مهارتهای ورزشی خود استادند، بلکه می دانند چگونه مهارت ها را به ورزشکاران آموزش دهند. مربیان موفق، نه تنها مهارتهای ورزشی، بلکه مهارت هایی را برای زندگی در جامعه لازم است، به بچه ها می آموزند

اسلاید 4: فلسفه مربیگریدر قلمرو تربیت بدنی برای هر حرفه ای اعم از تربیتی، آموزشی و یا مربیگری تر داشتن اعتقاد به یک سلسله باورهای فلسفی درباره تربیت بدنی و ورزش امری اساسی استفلسفه جهت می دهد کاربرد دانشها و مهارتهای اندوخته شده در دما حرفه ای را به یک شیوه مؤثر ممکن می سازد. فلسفه به توسعه و روشن شدن باور ارزش هایی که مبنای رفتار هستند کمک میکند. فلسفه عبارت است از فرایند آزمایش نتان استدلال و تفکر برای رسیدن به حقیقت معیارهای اخلاقی و ارزش ها راهنمای عمل حرفه ای و زندگی روزمره ما هستند.نقش یک مربی تنها منحصر به یک بعد ورزشی پرورش ورزشکار خود یا به عبارتی قهرمانی پروری صرف نیست، بلکه مربی در مقابل توسعه بالندگی شخصیت ورزشکار خود نیز درست به مانند تواناییهای ورزشی وی عمیقا دارای مسئولیت می باشد

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید