صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:
0 190 کیفیتو لین‌گونه تعریخمی کنده ميزانى كه مجموعه اى از ويرّكى هاى 200 الزامات را برآ ورده می سدازد.

صفحه 4:
راز 20-50 ميكنه بخشى از مديريت كيفيت كه بر برآورده كردن الزامات مربوط به كيفيت. تمركز دارد .

صفحه 5:
0 ©1502 تضميزكيفيت را اينكونه تعريف مى كند: فعاليت هاى هماهنق شده جهت هدايت و كنترل يى سازمان از نظر كيفيت

صفحه 6:

صفحه 7:

صفحه 8:
ل ال رلهبرى-2 " لك ا كا ره نكرشسيستمىدر مديريت”5 " ا ‎bt‏ ‎ae‏ ور تصمیم گیری-7 ۷ بط سودیفشمتقابلیا تامیرکننده 6 ۲

صفحه 9:
اصل ۱ - مش iia AW SLOVO دپ ‎oe.‏ ‎ote uti)‏

صفحه 10:
راهبران. وهدت مقصد و جهت گیری سازمان را ایجاد مى كنند. آنان بايستى محيط درون سازمان را به ‎d949) (59.45‏ آورده و نگهدارند تا افراد بتوانند در دست يابى به اهداف سازمان دخيل شوند.

صفحه 11:
512000 ا ا ‎SNe CATE) URN‏ جهت منافع سازمان مورد استفاده قرار گیرد.

صفحه 12:
اصل ۳۴- نگرش فرآنندی نتيجه مطلوب هنكامى بصورت كاراتر حاصل ميشود كه فعاليت ها و منابع مرتبط به آنها بصورت يى 1 1

صفحه 13:
شناسايى . درك و مديريت فرايندهاى مرتبط به هم به عنوان يك سيستم ‎٠‏ به اثر بخشى و كارايى سازمان در دستيابى به اهداف ان كمكى مى كند.

صفحه 14:
ام لا

صفحه 15:
تصمیمات موثر مبتنی بر تحلیل داده ها و اطلاعات منطمی و روند دار است.

صفحه 16:
اصل_- روابط سودبخش متقابل با تامين كننده روايط سودبخش متقابل بين سازمان و تامين كنندكان آن موجب افزايش توانايى هر دو در ايجاد ارزش مى كردد.

صفحه 17:
فواید باده سازی 150 ‎PAOLO)‏ زیربت افزايش رضايتمندى و وفادارى مشتريان "" كاهش هزينه هاى كيفيت * افزایش قدرت رقابتی * بهیود اتقال دانسته ها در داخل سازمان "" بهبود روحيه و انكيزش افراد

صفحه 18:

صفحه 19:
بصود مداوم

صفحه 20:

صفحه 21:
3 " معمولا مقدار زيادى دارند مقدار واقعى هزينه هاى كيفيت معمولانا شناخته است . كمتر از معا / سازمان ها در سطح جهان آنها را محاسبه مى کنند. CON NSU PA CPSU UA SM CMI Wat) SCC UNC) ‏خرابی ها و اصلام هستند.‎ صرفه جوتی در هزینه های کیفیت می تواند تاثیر بسزایی در نتایج مالى سازمان داشته باشد.

صفحه 22:
انواع هزينه هاى كيفيت "" هزينه هاى ييشكيرى "" هزينه هاى ارزيابى "" هزينه هاى خرابى و اصلاح

صفحه 23:
زنه های پیشگیرانه "" استقرار سيستم كيفيت و طرحريزى آن " فعاليت تصديق سيستم ( نظير مميزى ) " بازنكرى مديريت "" ارزيابى تامين كنندكان " آموزش. "" برنامه هاى بهبود كيفيتكء

صفحه 24:
Pe Rv ee) تصديق محصول خريدارى شده در محل تامين كننده "" هزينه هاى بازرسى و/ يا يايش " هزينه نكهدارى سوابق

صفحه 25:
۰ ‏کر‎ as نراق دف صلل عم تمایق با دار رازم قاضر دنل

صفحه 26:
* دریافت کواهینامه 9001 ۲960 به عنوان یک "جایزه" "" اثبات قابل استناد اينكه سيستم كيفيت سازمان با يى استاندارد بين المللى مطابقت دارد . * پرهیز از ممیزی های شخص دوم و

صفحه 27:

صفحه 28:
۱2۱۱۱61۸۱۰۱۱۱۸ Mor Ro Rh ren) Management CL =

صفحه 29:
بل | امداف ظا. طرع ها اليقوانين عا. استاتداردها سنا «- ابزار. تجهيزات ‎٠١‏ ‏«- زمان . متايع مالی

صفحه 30:

صفحه 31:
نکات قابل توحه ۵ ‎rR Ore‏ ا 0 * طرامی و پیاده سازی 715[ باید خاص سازمان باشد. ۴ این استاندارد می تواند توسط طرف های داخلی و خارجی مورد استفاده قرار كيرد.

صفحه 32:

صفحه 33:

صفحه 34:

صفحه 35:

صفحه 36:

صفحه 37:

صفحه 38:

صفحه 39:

صفحه 40:
۳۱۳۵ 1۳1 د ‎Measurement Analysis and Improvement‏

صفحه 41:
۲ فقدان سیستم اندازه کاهش توانایی در مدیریت کاهش توانایی در مدیربت ترل فعالیتها

صفحه 42:

صفحه 43:
نات استرار سم تضمرن كفنت

صفحه 44:

صفحه 45:

صفحه 46:
1 GOS) ۱ as) ‎at‏ ری زر ‏نان رارك ‎ ‎ ‏اع ‎Bybee ‎Etna con ‎ ‎777 1۳ i ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 47:
سب برد

صفحه 48:
en ‏ا ل‎ | SY NC ad RY * - تعهد مدیریت "" (- توجه به منابع مورد نياز جهت يياده سازى : "" نماينده مديريت " يرسئل دركير در فعاليتهاى مورد نياز " امكانات سخت افزارى "" ننا- تخصيص ز(مان كافى از سوى مديران " عا- اعتقاد راسخ به يياده سازى سيستم مديريت كيفيت تک

صفحه 49:
5 eR Re TC HFC)

صفحه 50:
نکات قابل توجه در باده سازی سستم مدیرت کشت " سيستم مديريت كيفيت در خدمت سازمان است نه بالعكس " در طراحى سيستم به فرهنك سازمان . فلسفه فعالیتها و طبیعت محیم کار دقت کافی داشته باشیم . * مراحل پیاده سازی را به دقت رعایت نمائید. " شناسائى دقيق و تعاملء بين فرايندها از بهترين نكات كليدى در موفقيت يك سيستم مديريت كيفيت است.

صفحه 51:
1 9001:2000 افزايش رضايتمندى و وفادارى مشتريان " كاهش هزينه هاى كيفيت افزايش قدرت رقابتى بهبود اتقال دانسته ها در داخل سازمان بهبود روحيه و انكيزش افراد

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان