برنامه‌ریزی

الگوی شی گرا

olgooye-sheygara

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “الگوی شی گرا”

الگوی شی گرا

اسلاید 1: الگوی شی گرا مزایای فناوی شی گرا (oo) اگر به طور زود هنگام و در سر تا سر نرم افزار به آن پرداخته شود بهبود می یابد. فرآیند oo در راستای یک مارپیچ تکاملی حرکت می کند که شروع آن ارتباط با مشتری است و بر استفاده مجدد تاکید دارد.مهندس نرم افزار با اجرای تحلیل شی گرا (ooA)،طراحی شی را (ooD)، برنامه نویسی شی گرا (ooP)،و آزمون شی گرا( oot) مبادرت به ایجاد کلاس و اشیای مشتق آن می کند.

اسلاید 2: مفاهیم شی گرا یی کلاسها و اشیا صفات عملیات، متدها و سرویسها پیام ها بسته بندی، وراثت وچند ریختی کود و یوردن این اصطلاح را چنین تعریف می کند:شی گرایی= اشیاء + وراثت + طبقه بندی + ارتباطات

اسلاید 3: کلاسها و اشیاء کلاس یک مفهوم oo است که انتزاعات داده ای و رو یه ای لازم برای توصیف محتویات و رفتار یک نهاد در جهان واقی را بسته بندی می کند و اشیاء زیر مجموعه و سازنده کلاسها هستند مثل شی صندلی در کلاس اثاثیهسلسله مراتب کلاسها : صفات و عملیات ابر کلاس برای زیر کلاس ها به ارث گذاشته می شود به مانند کلاس اثاثیه

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید