amnit-shbkeh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “امنیت شبکه”

امنیت شبکه

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیمموضوع: امنیت شبکه

اسلاید 2: امنیت شبکه چیست؟امنیت شبکه از مباحث مهم حوزه فناوری اطلاعات است. شبکه از تعدادی کامپیوتر که با هم در ارتباط قرار دارند، تشکیل می‌شود. نحوه اتصال کامپیوترها به‌یکدیگر به تعداد آنها، فاصله‌ای که از یکدیگر دارند و هدفی که دنبال می‌کنند، وابسته است.در هر شبکه‌ای بنا به نوع شبکه‌ بندی و نیاز موجود، سطوح دسترسی مختلفی تعریف می‌شود. افراد با هر سطحی از دسترسی به شبکه، امکان ارسال و دریافت اطلاعات یا تنها خواندن و مشاهده آنها را دارند.یک شبکه کامپیوتری تشکیل شده از اجزای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مختلف است. تأمین امنیت شبکه در هر کدام از این حوزه‌ها امری تخصصی و جداگانه به شمار می‌رود.

اسلاید 3: از سخت‌افزارهای شبکه می‌شود به روترها و سوئیچ ها اشاره کرد و نرم‌افزارها نیز شامل انواع مختلف می‌شوند که برای مدیریت یا ارسال اطلاعات در شبکه به کار می‌روند. در ادامه با مبحث امنیت شبکه و راهکارهای به‌کار رفته در این حوزه صحبت خواهیم کرد و از مفاهیم موجود در این باره بیشتر خواهیم آموخت.

اسلاید 4: چرا امنیت شبکه مهم است؟در هر شبکه‌ای تمامی اطلاعات ارسالی و دریافتی برای سازمان مهم هستند. حفاظت از این داده‌ها در بستر شبکه ابتدا نیاز به وجود امنیت در کل شبکه دارد. امنیت شبکه جهت جلوگیری از حملات افراد خارج از سازمان، جلوگیری از ورود آنها به پیکربندی شبکه و سوءاستفاده‌های احتمالی اعمال می‌شود. امر امنیت شبکه با استراتژی‌های مختلف بر جنبه‌های سخت افزاری و نرم‌افزاری اعمال می‌شود تا تهدیدات خارجی مجال تخریب شبکه را نداشته باشند. از آنجایی که تهدیدات و حملات شکل‌های مختلف داشته و بر سطوح مختلف شبکه تأثیرات متفاوت می‌گذارند، تأمین امنیت شبکه هم نیازمند انجام کارهای مختلف است.

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید