سایر تحقیق و پژوهش

انبارداری در وسایل بهداشتی

anbar-dari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “انبارداری در وسایل بهداشتی”

انبارداری در وسایل بهداشتی

اسلاید 1: انبارداری در وسایل بهداشتیاستاد:دانشجو:

اسلاید 2: الف: مکان و طراحی ساختمان انبارالف: مکان و طراحی ساختمان انبار1- انبار مواد شیمیایی به محلی اطلاق می گردد که انواع ترکیبات شیمیایی و وسایل بهداشتی به اشکال مختلف گاز، مایع و جامد در آن بطور موقت نگهداری می شود و بر دو دسته انبار کوچک و انبار بزرگ می باشد. 2- انبار کوچک به انبارهایی اطلاق می گردد که دارای مساحت حداکثر 100 متر مربع بوده و عرض راهرو داخل آن کمتر از 1.5 متر نباشد. 3- انبارهای بزرگ به انبارهایی اطلاق می گردد که دارای مساحت بیش از 100 متر مربع باشند. این گونه انبارها چنانچه مجهز به وسایل مکانیکی یا موتوری حمل و نقل باشد، راهروها می بایست متناسب با عبور وسایل مذکور منظور گردد. راهروی طولی باید تا انتهای انبار خالی از کالا بوده و با رنگ سفید از دو طرف خط کشی و مشخص شده باشد. همچنین ظرفیت انبار با میزان وسایل بهداشتی مورد نگهداری مطابقت داشته و حداقل 15% ظرفیت اضافه جهت جابجایی سهل محموله و احتیاجات احتمالی آینده درنظر گرفته شود.

اسلاید 3:

اسلاید 4: الف: مکان و طراحی ساختمان انبار4- محل انبار می بایستی به نحوی انتخاب گردد که حداقل سه جهت اطراف ساختمان به لحاظ دسترسی خودروهای امدادی و وسایل اطفاء حریق و ارسال تجهیزات ضروری د رشرایط اضطراری آزاد باشد. 5-محل انبارهای بزرگ میبایست دور از مناطق مسکونی، مدارس فروشگاهها، بیمارستانها، بازار میوه جات، منابع آب آشامیدنی و ذخائر آب احداث گردد ضمناً احداث این انبارها در مناطقی که سطح آبهای زیر زمینی بالا میباشد ممنوع است. 6-وجود گذرگاههای شیب دار RAMP در مبادی ورودیهای انبار برای ممانعت از خروج تراوشات به خارج از انبار ضروری می باشد، این گذرگاه بایستی در داخل انبار و در خارج انبار در ورودی ها احداث گردد. 7-بدون عبور از سایر ساختمانها بایستی به انبار دسترسی مستقیم باشد.

اسلاید 5: الف: مکان و طراحی ساختمان انبار8-دیوارهای داخلی بایستی صاف و صیقل بوده، عاری از ترک و لبه باشد تا به آسانی پاکیزه شود این دیوارها بایستی روی بند یا سدی که از مواد نفوذ ناپذیر به ارتفاع cm14 پوشیده باشد قرار گیرد و دیوار دور تا دور تمام انبار را در بر می گیرد. 9-دفتر انباردار باید جدا از منطقه نگهداری وسایل بهداشتی باشد. 10-علاوه بر درب اصلی انبار بایستی درهای اضطراری نیز در نظر گرفته شود. 11-درب ها بایستی مجهز به قفل ایمنی و میله های حفاظتی بوده، پنجره ها و هواکشها نیز باید به میله های حفاظتی مجهز بوده تا از ورود افراد غیر مسئول ممانعت شود. 12-چنانچه از وسایل جانشینی دیگری برای هواکش و نور استفاده می شود اجباری برای ساخت پنجره نمی باشد. در غیر اینصورت باید پنجره ها سایه بان داشته تا از ورود نور مستقیم خورشید ممانعت شود.

7,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید