ons-ba-ghoran

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “انس با قرآن”

انس با قرآن

اسلاید 1: بِسمِ اللهِ اَلرَحمن الرحیم

اسلاید 2: انس با قرآن کریماستاد:ارائه دهنده:

اسلاید 3: مراتب انس با قرآنگوش فرادادن و نظر کردن به آیات قرآنتلاوت قرآندرک معانی و مفاهیم قرآنتفسیر قرآنتدبر در قرآن

اسلاید 4: ایمان به قرآن اصلی ترین بخش از اندیشه و باور دینی هر مسلمان است.انس و ارتباط با قرآن لز مرتبه پایین آغاز می شود و تا مراتب بالا ادامه می یابد.البته اینگونه نیست که با ورود به مرتبه ای،ضرورتاً مراتب بعدی نیز به دست آید،بلکه توفیق صعود به مراتب بالاتر در گرو تلاش،جدیت و فراهم آوردن شرایط لازم است.

اسلاید 5: گوش فرا دادن و نظر کردن به آیات قرآنخداوند گوش فرادادن وسکوت به هنگام تلاوت آیات آسمانی را موجب نزول ورحمت الهی می داند.امام صادق(ع)می فرماید:هرکس به حرفی از قرآن گوش فرا دهد،«بدون آنکه آن را قرائت کند»ثوابی برایش نوشته می شود وگناهی از او پاک می گردد ودرجه ای بالا می رود.

اسلاید 6: تلاوت قرآنشایسته است تلاوت قرآن با طهارت ،ترتیل(شمرده شمرده خواندن)و صوت نیکو وحزین باشد.همچنین مستحب است قاری قرآن درآغاز تلاوت(حتی قرائت یک آیه)«اعوذ بالله من الشیطان الرجیم»بگوید.باید هنگام تلاوت،ادب حضور درپیشگاه کتاب خدارا رعایت نمود وآن را وسیله صعود به مراتب عالی علم،عمل وانس بیشتر با قرآن قرار داد.

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید