صفحه 1:
جنام خداوند جختنده و
ههر جان
صفحه 2:
کانال تلگرامی بانک پاور پوینت
@PptBank
__https://telegram.me/joinchat/CrBIZT1leCOx3IRhxgl_5q
ite
صفحه 3:
eS |
7,000 جبت جرى موزى دورهلوو شك كلق لشتهط هضم يت ذا وتيت و طراوت as)
000 جيت افزايش اشتهاء جلب بهتر غذا و تقويت لستخوان بندى كودكان و مناسب يزلى رد بدا Be cee
7,000 تم ند خن توش سول ۳
0 جيت نول جرى خون سره 55
7,000 سل کید و مور ان رای كبدى یل یه چرب و و مه که خن a as
7,000 جهت رن تس رای هی ی دایز ترس ۳2
ya ne | 00 کی و تبرت اما 73
00 جيت رفع و ييشكيرى از شكلات كليوى و مجار ادرارى از فبيل سنك كليد سنگ من سهان بروستات و Bahay | ۰ ۱
7,000 جيت رقع مشكلات مهده و رود از قبيل دل بيجم نفع معد درد و تنظيم كندده ترشح آتزيمهاى معدة و رود Ee Sime
20,00
ga 7
oe ease 5,000 رف دل درد ول پیج ضدتشنع, باتک A ll falta اتهاوشد نفع Eu Uae
000 تقويت اعصاب تقويت معدم تقوت فولى جنسى و صمومى. أراسخار مقوى مقر خواب أور: ضدتشنجه مقوى فلباو اناب عرق بيدمشك Ka
De Sa Le B.000 شلات eh ae BO Fg
700 تقويت عميمى بدن. مقوى فيد با نوی ممدهء ثقويت اعصابء رفع بوى بد ده et le ht عرق ارچین
in wee SSS ye 0
5,000 . شدجوش ره خی نب نی ده خن وت پوت و یه کدی ون مسكن اساب عرق كلسي
5060( ند خی ره کی ور قم تدر كد اكور ور 227 ۲
0 ا تي نهد كي كته نك كي دس سر وت از aie
i يي درخ مایق 2
عرقیجات گیاهی اصبل ثمصر کاشان (از ها تین کننده کلاب نستشوي خانه خدا
٠. | ۳ ؛#شماره نماسر8110 553 0933 - 6911 567 0913 * 1 ها
صفحه 4:
صفحه 5:
۳ بانک پاورپوینت:
هقدهه PptBank@
ارتباطات ضعیف از جمله منابع عمده ای است که بین افراد تضاد و تعارض ایجاد می کند.
ارتباطات ۷۰ زمان بیداری را شامل می شود. نداشتن ارتباطات اثر بخش به صورت بزرگترین مانع راه
موفقیت های گروه را (از نظر عملکرد) سد می کند.
ارتباطات یعنی انتقال مقصود بین اعضاء و درک آن.
تباط کامل زمانی تحقق می یابد که عقیده یا نظریه ای که منتقل شده باعث شود که گیرنده
تصویری از آن در ذهن خود ایجاد نماید و این درست همانند تصویری باشد که در دهن فرستنده
یا دهنده ی پیام است.
i
7
صفحه 6:
بانک پاورپوینت:
_ نقش ارتباطات___ PptBank@
تمام لین بخشها از نظرلهمیت یکسان می باشند. در نتیجه برای عملکرد لثر بخش گروه. باید اعضا
را بگونه ای کنترل نمود به عملکرد بهتر تشویق کرد وسیله لبراز احساسات بوجود آورد و سرانجام
راه مناسب را انتخاب نمایند. (تصمیم بگیرند)
6
صفحه 7:
cold 2 بانک پاورپوینت:
ایند ار تباطات PptBank@
نمودار ۱-۹:الگوی فرایند ارتباطات . .
ساب asa ~
قبل از هر ارتباطی ple باید ارسال گردد باید از منبع پیام ارسال شود بعد به رمز درآید بوسیله کانال لرتباطی
به گیرنده رسیده و آن را از رمز خارج کند.
منبع پیم از طریق به رمز درآوردن یک فکر یا اندیشه بوجود می آید.پیام یک محصول فیزیکی و واقعی است
که در سایه به رمز درآمدن منبع پیام بوجود می آید. پیام مانند حرف زدن, نوشتن.
کانال وسیله ای است که پیام از آن عبور می کند و باید رسمی بودن یا غیر رسمى بودن أن را تعيين كنيم.
سازمان کانال های رسمی را تعیین میکند (زنجیره ارتباطات و سلسله مراتب اداری) پیامهای شخصی یا
اجتماعی از کانال های غیررسمی می گذرد باید پیام تبدیل به شکل قابل فهم برلی گیرنده شود و بعد به
گیرنده انتقال یبد بازخور یعنی کنترل میزان موفقیت در ارسال پیام (یا درک شده است با خبری
صفحه 8:
بانک پاورپوینت:
* ارتباطات از یک سطح به سطح پائین
He Le ee
جریان دارد همانند ارتباط
شفاهی یا رو در رو باشند
۴ ری ای مر
oo pee se ماتند شکایت هاء نشست هاى غير
این ارتب sg eee و
جویی در وقت و تسهیل هماهنگی لازم است. غا
بسته به نظر مدیر می تواند خوب با بدباشد اگر کال های ارتباطات
رسمی نقض شود ارتباطات افقی
سس
ات
صفحه 9:
بانک پاورپوینت:
راههای شناخته شده در ایجاد ارتباط PptBank@
* دارای سرعت در انتقال و ارائه بازخور سریع هستند اما عيب اصلى اين است كه از
هر چند نفر بیشتر که عبور کنند احتمال تحریفشان بیشتر می شود. همانند
بحث ها و شایعات. هوچی گری ها
* مدرکی از پیام نزد هر دو طرف وجود دارد و قابل استناد است که در پیام های بلند و
بيجيده اين موضوع أهميت بيشترى دارد و ليز دقت دراين يمام ها بيشتر أدبت در نتيجه
منطقى تر و رساتر مى باشند اما وقت كير و كندتر اند و عيب ديكر آن عدم بازخورد است.
اطمينان از تفسير مشابه آنجه مدنظر فرستنده بوده وجود ندارد مانند نامه هاء بخشنامه ها
ات
٩۳ ۰۰۰ i ارتباطات غیرگفتاری. بخش مهمی از ارتباطات می باشد می توان همراه و یا جدا
از كفتار باشد مانتد اشاره: اخم. لبخند. حرکات اعضاء و اندام بدن. هنگامی که
آشاره غیر گفتاری با گفتار در آميخته می گردد پیام کاملتری به گیرنده می دهد
wee
صفحه 10:
بانک پاورپوینت:
شبکه های ارتبا Pptbank@
.گروه های چند نفره باعث ایجاد کانالهای ارتباطی با مسیر بحرانی می شوند
بیشتر تحقیقاتی که درباره ی ارتباطات شبکه های رسمی و کوچک انجام گرفته در مورد گروه هایی انجام
شده که در آزمایشگاه ها تشکیل شده اند
این شبکه های ارتباطی عبارتند از : زنجیره ای. چرخی و فراگیر (همه ی کانال ها)
on
هت > |
2 فص
chee
صفحه 11:
۳ بانک پاورپوینت:
های ارتبا PptBank@
زنجیره ای : یک زنجیره فرماندهی رسمی وجود دارد.
چرخی : رهبر کانون و مرکز ارتباطات است .لین شیکه موجب ظهور رهبر می گردد.
فراگیر (همه کارنال ها): اعضاء همه درگیر هستند و به صورت آزادلنه با یکدیگر ارتباط پرقرار می
کنند (گروههای ضربتیء گروههای خاص)
اثربخشی هر شبکه کاری یا ارتباطی به هدف گروه بستگی دارد.
اگر مسئله سرعت مطرح باشد شبکه چرخی یا شبکه همه کانال ها مناسب تر است.
اگر مستله صحت و درستی پیام مطرح باشد شبکه چرخی یا شبکه زنجیره ای مناسب تر است.
اگر مستله رضایت شغلی اهمیت دارد شبکه همه کانال ها بهترین و شبکه چرخی بدترین است.
درنتیجه هیچ شبکه ارتباطی برلی همه موارد نمی تواند مناسب باشد.
صفحه 12:
2
بانک پاورپوینت:
شبکه های ارتبا Pptbank@
شبکه ارتباطی در گروه های غیر رسمی
سیستم رسمی تنها سیستم ارتباطی در گروه یا سازمان نیست. در سازمان یا گروه سیستم های غیررسمی
نیز وجود دارد که در آن ها لطلاعات به صورت شایعه پخش می گردد. اگر اطلاعات منافع عمومی در بر
داشته باشد تنها بین گروههای وظیفه ای مبادله می شود که هميشه در آن یک گروه خاص نقش اطلاع
.دهنده را ایفا نمی کنند
مدارک و شواهد نشان می دهد که حدود 0۷۵ شایعات درست است. در زمانی که افراد می خواهند نسبت
به موقعیت مهمی واکنش نشان دهند شایعه ایجاد می شود و تا زمانی دوام می یابد که خواسته ها و
انتظاراتی که موجب ایجاد و تقویت آن ها شده اند تامین گردند
شایعه برای مدیران؛ ابهامات و مسائل مهم کارکنان را مشخص می کند و در نتیجه شایعه یک نوع صافی و
یا بازخور نتیجه است می توان اطلاعات گنجانده شده در شایعه را تجزیه و تحلیل کرد و بر اساس آن
ار آینده سازمان را پ
بینی نمود
صفحه 13:
ویژگی های شخصی: گیرنده همان چیزی را که
علاقه دارد می بیند یا می شنود و علایق و
انتضارات خود بالقا مي كند و بر همان اسان
»رمزكشابى ييام را انجام مى دهد
جنسیت: مانعی بر سر راه ارتباطات اثربخش است.
مردان بر مقام خود تاکید می کنند و با زبان استقلال و
انقام سازماتى |
بای
اعمال نظر هستند و زنان به دنبال کسب حمایت
صمیمیت و ارتباطات اجتماعي. مردان به دنبال کنترل و بح
صفحه 14:
موانعی که بر سر راه ارتباطات اثر بخش قرام)
زبان: کلام برای افراد مختلف معانی مختلف دارد. سن.
تحصیلات و زمینه فرهنگی متفیرهایی هستند که معنی و
مفهوم کلمات را تحت تاثیر قرار می دهند برداشت های
مشابه و یکسانی از eee ی شیور
.عوامل زيادى ب تأثیر مي گذارد
ارتباطات غير كفتارى: هميشه ارتباطات كفتارى
با ارتباطات غیرگفتاری همراه است واكر ارتباطات
غي ركفتارى با ييام سازگار نباشد سر در گمی ایجاد
Soe
1
صفحه 15:
ماع بانک پاورپوینت:
تباطات بين فرهنك ها PptBank@
عوامل فرهنكى مى تواند موجب بروز مسائل بالقوه ای در ارتباطات شود. فرايند به رمز
درآوردن یا از رمز خارج کردن پیام به زمینه های فرهنگی فرد بستگی دارد.
هرقدر بین دهنده ی پیام و گیرنده ی پیام اختلاف فرهنگی بیشتری وجود داشته
باشد. معانی یا مفاهیمی که به کلمه ها یا رفتارها می دهند تفاوت های بیشتری
خواهد داشت.
در نتیجه رعایت نکات زیر ضروری است:
0 اساس را بر اختلافات فرهنگی بگذارید مگر خلاف آن اثبات شود.
OF قضاوت خود را به تاشیر بپاندازید:
۳ _ خود را بجای دیگران قرار دهید (دیگری را بدان گونه که هست مشاهده کنید)
۴ رای قطعین صاذر نکنید تا زمانی: که به مدارگو شواهف بیشتری دست:پیدا
صفحه 16:
بانک پاورپوینت:
نکات کاربردی برای مدیران PptBank@
استفاده از نتیجه بازخورد شده: بسیاری از مشکلات از سوء تفاهم و بد فهمی است. مدير بايد از نتيجه
شبکه ارتباطات استفاده کند ببیند آنچه بازخور می شود مورد نظرش بوده یا خیر از بازخور عملی نیز می توان
استفاده کرد که بسیار گویاتر است.
زبان ساده: ساختار پیام. روشن و قابل درک باشد و نیز کلمات به دقت انتخاب گردند.
گوش دادن: ما می شنویم ولی به ندرت گوش می دهیم گوش دادن یعنی بصورت فعال به دنبال معنی و
مقصود گشتن,در حالی که شنیدن یک اقدام غیرفعالانه است وگوش دادن کار مشکلی است چرا که نیاز به
تمرکز دارد. اگرگیرنده خود را بجای دهنده پیام بگذارد گوش دادن جنبه جدی به خود می گیرد چرا که به
راحتی می تواند مفهوم پیام ر برساند.
کنترل احساسات: احساسات می تواند بر فرایند ارتباطات سایه افکنند و محتوا را تحت تاثیر قرار دهند پس
باید در زمان احساسی شدن صبر کرده تا به شرایط عادی باز گردیم.
به ارتباطات غیرگفتاری توجه کنید: عمل گویاتر از حرف است و پیام های غیر گفتاری دارای وزن زیادی
