سایر سایر

انواع درب

drb

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “انواع درب”

انواع درب

اسلاید 1: هنرجو: دنیا رجب زاده هنرآموز: سرکار خانم جوکاردرس طراحی و مبانی معماری

اسلاید 2: درب های قدیمی، نمادهایی زیبا از معماری اصیل ایرانی درب های قدیمی

اسلاید 3: معماری ایرانی سابقه ای به قدمت حدود 5 هزار سال قبل از میلاد مسیح دارد. این معماری دارای خصوصیاتی است که در مقایسه با معماری سایر کشورهای جهان از ارزشی خاص برخوردار است. این هنر اصیل در تار و پود زندگی مردمان زمان قدیم وجود داشته است و اندک خانه هایی که از آن زمان در گوشه و کنار شهرها باقی مانده است، گویای این شکوه و زیبایی بی نظیر و نماد فرهنگ و هنر اصیل ایرانی هستند. در طراحی هر جزء از این خانه ها فلسفه ای وجود داشته و به زیبایی و تزئینات توجه ویژه ای شده است.

اسلاید 4: یکی از باورهای مردم ایران زندگی شخصی و حرمت آن بوده که این امر به گونه ای خود را در عناصر مختلف معماری خانه های قدیمی نشان می دهد. ﺩﺭ ﻣﻌﻤﺎﺭی ﺩﻭﺭه ﻗﺎﺟﺎﺭ ﺳﺮﺩﺭ منازل یکی ﺍﺯ ﺍﺟﺰﺍی ﺍصلی ﻭﺭﻭﺩیﻫﺎ ﺑﻪ ﺷﻤﺎﺭ می ﺭﻓته است ﻭ خانه ها دارای ﺳﺮ ﺩﺭهای مجللی ﺑﻮﺩﻧﺪ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺁنها ﺍﻧﻮﺍﻉ ﻛﺘﻴﺒﻪ ها ﻗﺮﺍﺭ می گرفتند.ﺩﺭ اوایل دوره پهلوی ﺑﺎ ﮔﺮﺍﻳﺶ ﺯﻳﺎﺩ ﺑﻪ ﺳﺒﻚ ﺑﺎﺳﺘﺎنی، سر در منازل به نمادهای ایران باستان منقش شد. ﺩﺭ ﺩﻭﺭه پهلوی ﺩﻭﻡ ﺑﺎ ﺑکارگیری ﻣﻌﻤﺎﺭی ﻏﺮبی، تزئینات ﻧﻤﺎی ﻭﺭﻭﺩیﻫﺎ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺳﺎﺩگی ﺭﻓﺖ ﻭ کتیبه ها به تدریج از ورودی منازل حذف شد. در این نوشتار سعی داریم عناصری را که گذشتگان در طراحی ورودی خانه ها استفاده می کرده اند، معرفی کنیم.

اسلاید 5: آستانهسر در ورودیکوبه های مخصوص زنان و مردانرفدرگاهعناصری را که گذشتگان در طراحی ورودی خانه ها استفاده می کرده اند:

اسلاید 6: www.SaberiMiT.Blogfa.Com

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید