علوم مهندسی معماری و عمران

انواع سیستم‌های سرمایشی ساختمان

system-sarmaayshi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
 سیستم گرمایشی و سرمایشی ساختمان، مهم‌ترین نیاز برای هر واحد ساختمانی هستند. این ساختمان می‌تواند کاربری مسکونی داشته باشد یا اداری و یا تجاری. در هر صورت، نیاز سرمایش و گرمایش داخل ساختمان در بخش‌های مختلف باید به هر نحو، تأمین گردد. در بازار خرید و فروش سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی برای ساختمان‌ها با نام سیستم‌های تهویه مطبوع هم برخورد می‌کنیم که جزء همین دسته قرار می‌گیرند. سیستم‌هایHVAC یا تهویه مطبوع یکی از مهم‌ترین انواع سیستم گرمایشی و سرمایشی ساختمان هستند و یک نقطه عطف برای سیستم‌های مکانیکی ساختمان هم محسوب می‌شوند. این تجهیزات در واقع، آسایش و رفاه را در تمام فصل‌های سال برای ساکنان ساختمان فراهم می‌کنند. بهترین سیستم‌های تهویه‌ای، گرمایش و سرمایش، کیفیت هوای داخل را از هر نظر تامین می‌نمایند.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
319 بازدید, 0 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “انواع سیستم‌های سرمایشی ساختمان”

انواع سیستم‌های سرمایشی ساختمان

اسلاید 1: انواع سیستم های سرمایشی ساختمانبسمه تعالیدرس : تاسیسات مکانیکی و برقی ساختماناستاد : جناب آقای مهندس خانعلی پورگردآورنده : رضا قاسمی ده‌چشمه 9629253

اسلاید 2: مقدمه سیستم گرمایشی و سرمایشی ساختمان، مهم‌ترین نیاز برای هر واحد ساختمانی هستند. این ساختمان می‌تواند کاربری مسکونی داشته باشد یا اداری و یا تجاری. در هر صورت، نیاز سرمایش و گرمایش داخل ساختمان در بخش‌های مختلف باید به هر نحو، تأمین گردد. در بازار خرید و فروش سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی برای ساختمان‌ها با نام سیستم‌های تهویه مطبوع هم برخورد می‌کنیم که جزء همین دسته قرار می‌گیرند.سیستم‌هایHVAC یا تهویه مطبوع یکی از مهم‌ترین انواع سیستم گرمایشی و سرمایشی ساختمان هستند و یک نقطه عطف برای سیستم‌های مکانیکی ساختمان هم محسوب می‌شوند. این تجهیزات در واقع، آسایش و رفاه را در تمام فصل‌های سال برای ساکنان ساختمان فراهم می‌کنند. بهترین سیستم‌های تهویه‌ای، گرمایش و سرمایش، کیفیت هوای داخل را از هر نظر تامین می‌نمایند.

اسلاید 3: انواع کلی سیستم های تهویهسیستم گرمایشی و سرمایشی ساختمان و سیستم‌های HVAC را می توان با توجه به مناطق مختلف، موقعیت مکانی و نحوه توزیع، به دو دسته کلی سیستم‌های مرکزی و سیستم‌های مستقل یا محلی (local) طبقه‌بندی کرد. تجهیزات اولیه تهویه مطبوع شامل تجهیزات گرمایشی، تجهیزات تهویه و تجهیزات سرمایشی یا خنک‌کننده است.سیستم‌های HVAC مرکزی در مکانی دور از ساختمان در یک اتاق مرکزی مخصوص همین تجهیزات، قرار دارند و هوای مطبوع را توسط یک سیستم کانال‌کشی به تمام قسمت‌ها هدایت می‌کنند. این نوع سیستم‌های مرکزی را می‌توان یکی از بهترین مدل‌های سیستم گرمایشی و سرمایشی ساختمان برای ساختمان‌های بزرگ معرفی کرد.در سیستم‌های تهویه مطبوع مرکزی، دو سیستم باید به عنوان یک جزء مستقل برای تولید گرما و یک جزء هم برای خنک کردن وجود داشته باشد. پانل‌های گرمایش و سرمایش و پمپ‌های حرارتی با منبع آب، نمونه‌ای از این تجهیزات هستند که برای بهترین سیستم گرمایشی و سرمایشی ساختمان در نظر گرفته می‌شوند.سیستم‌های تهویه‌ای مستقل را می‌توان در یک منطقه مشخص نصب کرد و نیازی به کانال‌کشی نیست. سیستم‌های محلی شامل سیستم‌های گرمایش مستقل، تهویه مطبوع مستقل و سیستم‌های اسپلیت هستند.

اسلاید 4: انواع سیستم های سرمایشیبا توجه به تحول سطح رفاه زندگی بشری و قدم گذاشتن به دورانی که هر چیزی به شکلی ساده‌تر و بهینه‌تر اتفاق می‌افتد، انواع سیستم های سرمایشی نیز جای خود را به منازل، شرکت‌ها، مجتم‌های تجاری و … باز کرده‌اند. مدت‌هاست که از شنیدن صدای نوستالژیک پنکه سقفی و خنکای خشک و کسالت‌آور آن، فاصله پیدا کرده و به سیستم سرمایشی چون؛ نسل‌های کولر آبی، کولرهای گازی، چیلرها و … خو گرفته‌ایم.

6,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید