پزشکی و سلامت پرستاری و پیراپزشکی

انواع مانور انتقال بیمار

haml-bimar2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “انواع مانور انتقال بیمار”

انواع مانور انتقال بیمار

اسلاید 1: ارائه دهنده دکتر فرهاد مصدریآشنایی با روش های انتقال بیمار در عملیات غیر اضطراری (روش بلند کردن مستقیم از روی زمین ، روش بلند کردن با استفاده از اندام های فوقانی و تحتانی)

اسلاید 2: زمانی که که تهدید فوری برای حیات وجود ندارد باید زمانی را برای انتخاب بهترین تجهیزات و انتقال بی خطر بیمار اختصاص داد.

اسلاید 3: بطور کلی بهترین راه انتقال بیمار ساده ترین راهی است که باعث ایجاد آسیب یا درد نشود. این کار شامل راه رفتن بیمار اگر بیمار قادر باشد و در صورتی که بیمار گیج شده و یا در هنگام ایستادن عرق می کند یا کسی که دچار درد قفسه سینه یا مشکلات تنفسی است و یا دچار آسیب اندام انتهایی یا ستون فقرات شده است وادار به راه رفتن نکنید.

اسلاید 4: توجه کنید که بلند کردن بیمار بطور مستقیم در افراد سنگین وزن توصیه نمی شودو زمانی که بیمار را از روی زمین بلند می کنید استفاده از تخته پشتی بلند بی خطر تر و موثرتر است:بلند کردن بیمار از زمین به صورت مستقیم

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید