صفحه 1:
صفحه 2:
بت ide gia کبک و تفاهم وهم
is, اوى -خو
وهدایت انسانها -اقناع كنج
گرا یی جهانی
صفحه 3:
آموزان با تحولات ورودیداها ی مهم ایران در دوره های
مختلف اشنا می شوند .
6 نسبت به os sl بزرگالهی مرتبطبا تمدهای ایران
وجهان آشنایی پیدا می کند.
-آشنایی جغرافیای تاریخیایران با تکید بر تمد وفرهنگ
6 -مفهوم علیت در تاریخ را بر اساس نمونه هیی از
تاريخ درک می کند.
صفحه 4:
6 ستقویت حس خودشناسی وخداشناسی از طریق تامل در
پدیده های تاریخی دوران ها ی مختلف.
0باعث تقویت عبر آموزی از تاریخ براساس آموزه های
تاريخ
© 9-تقويت حس علاقمندذی به میهن وتمامیت ارضی
کشور ووحدت ملی بر اساس تاریخ ایران
<-علاقه مندی به مطالعه تاریخوسرگذشت شخصیت
های مهم تاریخی دورانها ی مختلف:
صفحه 5:
© )-توانايى نسبى تجزيه تحليل رويدادهاى مهم تاريخ
© ©-توانايى تهيه كزارش در بريه آثار و موضوعات تاريخ
oe توانایی نسبی براى استفاده از كتب نمودارهاتصاوير
نقشه های تاریخی
صفحه 6:
روش تدریس های
صفحه 7:
دروان های تاریخی
الف-دوران اسا طیری
ب- دوران تاريخ مدون
صفحه 8:
#-الفهد)عصر حجر 4دوران سنگ نتراشيده ها ©-
درن سنك تراشيده ها
صفحه 9:
#-قریون قدیم (از. ابتدا تا سال 06( م سال تجزیه روم )
قرون وسطی (از سال 00 مت 0866 سال
سقوط روم شرقی به بوسیله سلطان محمد فاتح )
قرون جدید (از سال 4800 تا(209) سال
انقلاب فرانسه) قرون معاصر از سال 209 تاکنون
صفحه 10:
٩ آموزش اهمیت درس تاريخ در حياط بوسيله يرش
©آموزش مفهوم زمان با سه صندلى
صفحه 11:
ب) عصر فلز 0 مس ۵مفرغ ©-آهن