صفحه 1:
2-7 Cee

صفحه 2:

صفحه 3:
© يس از مطالعه اين فصل شما ميتوانيد: © هماهنكي را تعريف و اهميت آن را در سازمان شريح دهید #رابطه هماهنگي و حیطه نظارت را توصیف نمائید. ۳

صفحه 4:
تعریف هماهنگي هماهنكي عبارت از» ۱۳ و احدهاي مختلف 9۳ oe Tele Bln) ‏یکپارچه نمودن کوشش‎ ‏و تلاش کارکنان براي‎ eee ye eB)

صفحه 5:
© هماهنكي عبارت ازء تقسيم كار سازمان به ا ل ل 2 ‎wl:‏ اه هماهنكي سازماني» واحدها باید از وظايف و نوع فعاليتهاي يكديكر مطلع باشند؛ به نحوي که کارکنان بدون اصطکاك با يكديكر كار كنند. 5 a

صفحه 6:
۶ به نظر ارویك» هیچ انساني نمي‌تواند عملیات بیش از پنج الي شش نفر را به نحو مزثري ‎er)‏ 1 © الف باب ‎eae‏ ‏# الف و ب باج © الف و ج باب یاه ۴ ج باب

صفحه 7:
حیطه نظارت میزان لزوم سرپرستي 0 كه ‎ae‏ سرپرست و توانايي مرئوسين ‎

صفحه 8:
هماهنگي از طریق رعایت سلسله مراتب فرماندهي.و ‎Perry eae Pecans ereeo vane isles]‏ ‎Be‏ ۳1 استفاده از در ‎BS‏ شناسان ستادي © © هماهنكي از طريق استانداريد كردن فعاليتهاي سازمانيء كه اعمال هماهنكي را با توجه به دستورالعمل‌ها و مقررات موضوعه به صورت خودکار. تسهیل و به مرحلة اجرا در مي‌آورند yy

صفحه 9:
د هماهنكي از طریق واحدهاي سازماني هماهنگ ا ا كرودهاي ۳ موقت وا طریق 00 گروه‌هاي ارت كننده ثابت 06 هماهنكي | ‎ay ats)‏ هماهنگي که کارکنان با ‎PES rte the eer ers‏ سرپرستي» فعاليت‌هاي خود را هماهنگ مي‌کنند وس سس ررب

صفحه 10:
1۱ CnpRONe PP Cn ern RPS VCrnrn te Rr rot

صفحه 11:
© افزايش امكانات بالقوه هماهنكي» شامل سيستم اطلاعات عمومي ارتباطات م ا ا 00

صفحه 12:
روش‌هاي اثربخش کردن هماهنگي کاستن نیاز به هماهنگي» که شامل ایجاد واحدهاي مستقل و ایجاد منابع اضافي ميباشد

صفحه 13:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان