کسب و کار

ایجاد، نگهداری و ارتقاء برند

صفحه 1:
Cy ایجاد نگهداری و ‎Sis GUN‏

صفحه 2:
۰ کارشناس ارشد مهندسی صنایع (مدیریت سیستم و بهر ‎ei‏ ی 0۵ آمریکا ‎۱3 ۱ ‎9 ‏كه‎ lil ‎CUTER ee reas _ ‎

صفحه 3:
۱ کرفته و نشانکر اهداق ۳ ۳ ور ار مر ‎ES COS S| Reel Ree Re eel re oes‏ SAS 99 g LS pi lS {IS ylojlo Gyro ypdd po aS agil aor © i Te eT eee) Soca a Oe Nees

صفحه 4:
نمونه هایی از برند scm 9 chs REED at coy Bl Gor © paris DEAL GD sree ‏که زه‎ 27 © FedEx. ‏سيب‎ eon CREE a ‏تس‎ "om 2 ‏اعد‎ 3 cia see GD ‏الك‎ ‏.۵سا‎ ones (9 QED ‏ده سوم‎ © ZO @ wavmarr eX” :

صفحه 5:
تفاوت ميان برند و خدمات شر کت ۱ " خدمات شركت: تن چیزی است که در شرکت طراحی و نهایتاً توسط پرسنل تن ارلیه مى كردد. برند: و ۷ امکان پرداخت هزینه های بالاتری از ارزش واقعی خدمات در قبال ‎Fe NS See Bed ie ee pee Teed ee So‏ توسط مشتری ‎PCE‏ ار 0 ‎er.‏ ‏پرداختی از سوی وی است. =

صفحه 6:
برند و ضرروت ایجاد آن افزايش میزان وفاداری مشتربان به شرکت از طربق ابجاد برند * يارى رساندن برند قوى به موفقيت بروسه هاى بازاريابى شركت ‎ce‏ ا ل 0 * تولید ثروت و درآمد بیشتر 8 ۱ * نگهداری از شرکت در تنگناهای اقتصادی و فنی ۳ ‎eet‏ هد 5

صفحه 7:
نو آوری و برند " در شرايط اشباع بازارهاء نوآورى كار باشد. ا اا ل ل 0 * ا 0 2 ۰ 0

صفحه 8:
5) 5) SI EN ORR ‏لل‎ eS ‏ا‎ CeCe Oc S Te we SS Me ‏خرید و استفاده از محصولات و خدمات. تبدیل می‌شود.‎ ‎pear)‏ ا ا 0 1 ها را نيز دوست دارند. د

صفحه 9:
اهمیت نقش کارکنان شرکت های خدماتی در ارتباط با * کارکنان در واقع واسط و اراد باشند دیدگاه کارکنان و باور آسن ها نسبت به کیفیست و مرغوا ا ا ل ل =

صفحه 10:

صفحه 11:
*" رسانا بودن جيزى درباره فوايد * آسان بودن تلفظ و به خاطر سپردن نام تجاری * آسان بودن ترجمه نام تجاری به زبان های بیگانه = لت لك

صفحه 12:
" مديريت برند: كاربرد تكنيك هاى باز ويزه . خطوط توليد يا علامت تجارى 0 ‏ا‎ See eo Tel eas ae FS tS eRe eee LS Re ns eae Heep RV eae Er gOrS rae cue Yeerar OOP eRV ETC Omer ty ‏به معنای مدیریت قابلیت های آن‎

صفحه 13:

صفحه 14:
ساختار ‎dd‏ در شر کت‌های وا يك سام * برندها به خود متکی بوده و به ندرت به: els kee) برندها به وسیله یک هویت بزرگ‌تر حمایت می‌شوند. ا " مارك كذارى يكيارجه ا لان بور رس كر 3 = = ‎es‏ مك

صفحه 15:
روش های ارزیابی برند را ال رتبه‌بندی 6000 مدلهاى ارزيابى با معیارهای ۱ reso ۳ ةا ا ا ی 0 انوي ارزیابی برند د

صفحه 16:
معیارهای تأثیر گذار بر برند

صفحه 17:
فرصت مناسب کسب و کار جهانی ايجاد همكارىهاى مشتركببا برندهاى م جهاز ‎EO‏ ا ل ‎ee per rer) ee] Be Sp‏ ا شرایط بازار هدف باشد.

صفحه 18:
سه رویکرد رایج در طراحی برند تمایزه عاملی برای جلوه بیش تر است. ارزش‌های مربوطبه آرم و سایر مفاهیم مورد نظر رابه اسم نشلنه و هم‌چنین موضوعات مربوطبه رویکرد قبلی اضافه تبلیغات با هويت انسانی و شخصیت پردازی همراه است.

صفحه 19:
مراحل انتخاب و طراحی برند 1۱ Pees res ce STO a Roce LS ot Steed ed) ۱ aa ‏تن‎ و ۵ ایجاد وسیله ای برای انتقال پیام ‎a‏

صفحه 20:
مراحل انتخاب و طراحی برند SSC) ee eed Cee ESE Pees re RY ieerd gee Oa A ‏مرت رید خیال‎ ‎٩‏ ایجاد یک ژیمناستیک عاطفی ‎۱

صفحه 21:

ایجاد ،نگهداری و ارتقای برند برند مهندس اصغر خانمحمدی • کارشناس ارشد مهندسی صنایع (مدیریت سیستم و بهره وری) • سر ممیز رسمی استاندارد های سیستمی Nimbusانگلستان و BRSآمریکا • عضو انجمن متخصصین ایران • عضو انجمن بهره وری ایران • عضو انجمن بازاریابی و فروش آمریکا برند برند چیست؟ برند نشانه و نماد سازمان که در ارتباط بیرونی با مشتریان آن قرار گرفت ه و نشانگ ر اهداف ،برنام ه ه ا و خ ط مش ی های س ازمان است. برند تمامی فعالیت های سازمان را در تمامی سطوح در بر می گیرد و نهایتاً در قالب یک مارک تجاری عرضه می گردد. هم ه آنچ ه ک ه در ذه ن مدیران س ازمان ،کارکنان ،شرک ا و در نهای ت مشتریان شک ل م ی گیرد ،در تعام ل ب ا یکدیگ ر تشکی ل دهنده برن د سازمان بوده و در ذهن و ضمیر مشتریان جای می گیرد. نمونه هایی از برند برند ;ان برند و خدمات شرکت تفاوت می برند خدمات شرکت: آ ن چیزی اس ت ک ه در شرک ت طراح ی و نهایتاً توس ط پرس نل آ ن ارای ه می گردد. برند: آن چیزی است که مشتری اقدام به خرید و پرداخت بهای آن می نماید. امکان پرداخ ت هزین ه های باالتری از ارزش واقع ی خدمات در قبال دریاف ت احس اس بهت ر از طری ق در اختیار داشت ن برندی معت بر ت ر توسط مشتری برند ما به التفاوت قیمت واقعی سرویس ارایه شده به مشتری و قیمت پرداختی از سوی وی است. برند و ضرروت ایجاد آن ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ برند افزایش میزان وفاداری مشتریان به شرکت از طریق ایجاد برند یاری رساندن برند قوی به موفقیت پروسه های بازاریابی شرکت افزایش مضاعف اعتبار سازمان تولید ثروت و درآمد بیشتر مهم ترین دلیل انتخاب شرکت در ذهن مشتریان جلب اعتماد مشتریان و تبدیل شرکت به انتخاب اول ایشان نگهداری از شرکت در تنگناهای اقتصادی و فنی هدف بخشیدن برن د قدرتمن د ب ه توس عه فعالی ت های شرک ت و الهام بخش بودن برای کارکنان سازمان نوآوری و برند برند در شرایط اشباع بازارها ،نوآوری می تواند تنها راه رشد کسب و کار باشد. برند های قدرتمند به نوآوری در سازمان ها هدف می بخشند. روح و جان کارآفرینی ،نوآوری و خالقیت است. ارزش برند برند مشتریان اغلب به آرم شرکت‌ها توجه زیادی نشان می‌دهند. برند بر "ارزش" محصوالت و خدمات می‌افزایند. ای ن "ارزش" به مهم‌ترین عامل تحریک کننده‌ مشتریان برای خرید و استفاده‌از محصوالت و خدمات ،تبدیل می‌شود. مشتریان عاشق تبلیغات هستند ،بنابراین آرم ها را نیز دوست دارند. اهمیت نقش کارکنان شركت های خدماتی در ارتباط با برند برند کارکنان در واق ع واس ط و ارای ه دهنده خدمات ب ه مشتریان می باشند دیدگاه کارکنان و باور آ ن ه ا نس بت ب ه کیفی ت و مرغوبی ت خدمات و نام و جایگاه برند سازمان ،بسیار مهم و حیاتی است اجزای برند برند هویت برند برند تصویر برند شخصیت برند ویژگی های یک برند تجاری رسانا بودن چیزی درباره فواید و ویژگی های کاال آسان بودن تلفظ و به خاطر سپردن نام تجاری شاخص و برجسته آسان بودن ترجمه نام تجاری به زبان های بیگانه قابلیت ثبت و حمایت قانونی برند مدیریت برند تجاری برند مدیریت برند :کاربرد تکنیک های بازاریابی برای یک محصول ویژه ،خطوط تولید یا عالمت تجاری شروع و به پایان رساندن مدیریت کل شرکت از طریق عالمت تجاری مدیریت عالمت تجاری با فهم معنی دقیق عالمت تجاری شروع می شود. ایجاد یک تعهد به معنای تعریف یک عالمت تجاری و حفظ تعهد به معنای مدیریت قابلیت های آن می باشد. قیمت گذاری برند برند تعیین قیمت برند ارزشگذاری نشان تجاری تخمین ارزش برند ارزشگذاری نام تجاری ساختار برند در شركت‌هاي مختلف برند مارك‌ گذاري ساده برندها به خود متكي بوده و به ندرت به نام حمايتي توليد كننده نياز دارند. مارك‌ گذاري حمايتي برندها به وسيله يك هويت بزرگ‌تر حمايت مي‌شوند. مارك‌گذاري يكپارچه برند مادر مجازي بوده و از نام آن در تمامي محصوالت شركت استفاده مي‌شود. روش های ارزیابی برند مدل رتبه‌بندي BRANDZ ارزيابي برند برحسب هزينه‌ها ارزيابي برند بر اساس بازار ارزيابي برند بر پايه درآمد برند برند مدل‌هاي ارزيابي با معيارهاي چندگانه ارزيابي برند طبق هزينه‌هاي جايگزيني ;ع درآمدهايي دانست كه انتظار مي‌رود برند براي ارزش برند يا ارزش مالي برند را مجمو سازمان به وجود آورد معيار‌هاي تاثير‌گذار بر برند برند روند تغييرات سهم بازار برند روند تغييرات سهم برند در درآمدهاي نامشهود شركت وسعت منطقه جغرافيايي كه برند در آن فعاليت مي‌كند هزينه‌هاي ايجاد و توسعه برند ميزان استحكام و قوت برند ;ای معیار ه های تأثیر گذار فرصت مناسب كسب و كار جهاني‌ برند ايجاد همكاري‌هاي مشترك با برندهاي معتبر جهاني ،بايد حساب ‌شده و همراه ب ا دق ت الزم در انتخاب شريك تجاري معت بر و شرايط بازار هدف باشد. سه رویکرد رایج در طراحی برند تمایز ،عاملی برای جلوه بیش تر است. ;ایر مفاهیم ;ه آرم و س ارزش‌های مربوط ب مورد نظ;ر را ب;ه اس;م ،نشان;ه و هم‌چنین ;ی اضافه ;ه رویکرد قبل موضوعات مربوط ب می کند. ت با هویت انسانی و شخصیت تبلیغا ‌ پردازی همراه است. برند دک و را ا سی و ن لح ا ق ‏lo em ‏G مراحل انتخاب و طراحی برند برند ۱۰ روش مختلف طراحی موفق یا ناکارآمد برای کسب درآمد: .1ارتباط طراحی آرم با سود دهی مستقیم .2طراحی متنی با تأثیر روانی .3کسب تجربه .4طراحی آرم‌هایی که خود معرف خود باشند .5ایجاد وسیله ای برای انتقال پیام مراحل انتخاب و طراحی برند .6ایجاد یک جایگاه اجتماعی /فرهنگی .7در نظر داشتن اهداف متعالی .8زندگی در دنیای خیال .9ایجاد یک ژیمناستیک عاطفی .10امکان خیال پردازی برند اصغر خانمحمدی برند

51,000 تومان