کسب و کار فروش و بازاریابی

بازاریابی ویروسی

bazar-yabi-v

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بازاریابی ویروسی”

بازاریابی ویروسی

اسلاید 1: بازاریابی ویروسیارائه دهندگان اسما اصغری و ملیکا فیروزکوهی

اسلاید 2: بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ زمانی اتفاق می افتد که استراتژی یک سازمان این باشد که مخاطبان خود را تشویق به انتقال پیام بازاریابی خود کند درست مانند منتشر شدن ویروس در فضا که هم اکنون هم با آن سروکار داریم. بازاریابی ویروسی چیست؟

اسلاید 3: محتوای بازاریابی ویروسی چیست؟محتوای ویروسی شما میتواند یک مقاله ی جذاب یک توئیت متفاوت یک آهنگ کوتاه یا فیلم باشد اما چیزی که از هرچیزی مهم تر است این است که محتوای ویروسی باید افراد را به اشتراک گذاری تشویق کند.

اسلاید 4: 4 مورد از ویژگی های بازاریابی ویروسی:1.در بازاریابی ویروسی خدمات و محصولات باارزشی ارائه میشود.2.محتوای ویروسی بدون زحمت منتشر میشوند.3.به سراغ انگیزه ها و رفتارهای مشترک انسانی میرود.4.محتوای ویروسی برای انتشار از شبکه های اجتماعی موجود استفاده میکنند.

اسلاید 5: ویژگی های یک محتوای ویروسی چیست؟اینترنت این امکان را برای یک کمپین فراهم میکند تا به سرعت ویروسی شود و یک برند را یک شبه معروف کند اما هر محتوایی ویروسی نیست.

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید