banke_markazi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بانک مرکزی”

بانک مرکزی

اسلاید 1: موضوع:بانک مرکزی

اسلاید 2: فهرست مطالباستفاده از این پاورپوینت=3مقدمه=4گردهمايي چهارضلع سياست‌ پولي=5و6سخنراني رييس كل=7نرخ سود كمتر از سطح تورم سفته بازي به‌دنبال دارد=8و9افزایش نرخ ارز بر تولید تاثیرگذار است=10و11500 تن ذخایر طلای بانک مرکزی=12و13تقويت رابطه بخش مالي و حقيقي اقتصاد=14و15و16بانكداري خصوصي قبل و بعد از انقلاب=17الزامات سياست‌گذاري پولي=18و19لزوم تقویت نظارت=20پیشنهاد بخش خصوصی به سیستم بانکی=21و22و23اهمیت ریشه‌یابی تلاطمات ارزی، با توجه به تجربه جهانی=24و25و26راهکارهای تقویت بخش تولید=27و28الزامات تدوین طرح جامع امنیت خدمات بانکداری الکترونیک=29چالش بانکداری الکترونیک=30

اسلاید 3: استفاده ازاین پاورپوینتبر روی صفحه ی نخست موسیقی گذاشته شده است.(در گوشه صفحه)در فهرست مطالب اگر روی یکی از موضوعات کلیک کنید به صفحه نخست آن موضوع می روید.

اسلاید 4: مقدمه روز گذشته در نخستين همايش سياست‌هاي پولي و چالش‌هاي بانكداري و توليد كه با ابتكار روزنامه «دنياي اقتصاد» صورت گرفت، تصميم‌سازان پولي در كنار صاحب‌نظران، بانكداران و فعالان عرصه توليد گردهم آمدند تا به ريشه‌يابي چالش‌ها در اين بخش و ارائه راهكار براي گذار از شرايط كنوني بپردازند.وجه تمايز همايش ديروز از نشست‌هاي مشابه تلاش چهار گروه براي نزديكي فكري در زمينه تعيين چارچوپ سياست‌هاي پولي بود؛ نكته‌اي كه نمايندگان چهار ضلع در سخنان خود با تاييد نظري يافته‌هاي ديگر سخنرانان بر آن تاكيد داشتند.بر اين اساس همايش ديروز را بايد آغاز گفت‌وگويي چهار جانبه ميان چهار ضلع سياست‌هاي پولي دانست. گفت‌وگويي كه به گفته رييس كل بانك مركزي در صورت تداوم مي‌تواند به اجماع فكري در زمينه سياست‌گذاري پولي منجر شود و از نگاه محمد نهاونديان به تقويت رابطه بخش پولي با بخش واقعي بينجامد. زمينه‌سازي براي رقابت و حركت به سوي آزاد‌سازي نيز از نكات برجسته و مورد تاكيد سخنرانان همايش ديروز بود. سخناني كه به دليل پشتوانه علمي و عملي مي‌تواند برخي اهداف معطل مانده در سال‌هاي گذشته را شكل عيني بدهد.

اسلاید 5: گردهمايي چهارضلع سياست‌ پوليروز گذشته سياست‌گذاران پولي، مديران بانكي، صاحب‌نظران اقتصادي و توليدكنندگان در بزرگ‌ترين گردهمايي پولي كشور گرد هم آمدند تا در نشستي تخصصي به بررسي چالش‌ها و ارائه راهكار در دو بخش پولي و واقعي بپردازند. نشست ديروز كه با ابتكار روز‌نامه دنياي اقتصاد برگزار شد عرصه آميزش چهار نگاه به سياست‌هاي پولي بود.نشستي كه با هدف همگرايي، نزديك كردن چهار ضلع اقتصادي به يكديگر و جست و جوي رهيافتي براي گذار از شرايط كنوني برگزار شد. در «نخستين همايش سياست‌هاي پولي و چالش‌هاي بانكداري و توليد» هر چهار گروه نماينده داشتند، محمود بهمني رييس كل بانك مركزي از زاويه بالاترين مقام تصميم‌گير پولي به ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي اين بانك در دو بخش سياست‌هاي پولي و مسائل جاري پرداخت. او با بر شمردن وظايف بانك مركزي تعادل در سياست‌ گذاري را نقطه عزيمت ثبات در بخش‌هاي مختلف تصميم‌گيري دانست. محمد نهاونديان رييس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن نيز رابطه بخش پولي و واقعي را به بحث گذاشت و از ضرورت قوي‌تر شدن رابطه بخش مالي و واقعي سخن گفت. دکتر موسی غنی‌نژاد دبیر علمی نخستین همایش سیاست‌های پولی و چالش‌های بانکداری و تولید از تجربه بانکداری خصوصی در ایران سخن گفت. این صاحب‌نظر اقتصادی با نگاهی به شکل‌گیری بانکداری خصوصی در ایران روند این فعالیت را در دو مقطع زمانی مختلف بررسی کرد و به بیان آثار و پیامدهای آن پرداخت.دکتر اکبر کمیجانی معاون پیشین اقتصادی بانک مرکزی و عضو هیات علمی دانشگاه تهران نیز الزامات اجرایی و راهکارها را برای سیاست‌گذاری پولی قاعده‌مند بحث کرد. این اقتصاددان در مقاله ارائه شده خود در این همایش، پیامدهای سیاست‌گذاری خارج از یک

اسلاید 6: چارچوپ قاعده‌مند را بیان کرد و نگاهی به کیفیت سیاست‌گذاری پولی در ایران انداخت. محمد‌هادی مهدویان مدیر‌کل اقتصادی پیشین بانک مرکزی نیز چالش‌های مقررات و آزادسازی را بحث کرد. سخنرانی این صاحب‌نظر حوزه پولی در سایه تحولات صورت گرفته در بخش مقررات‌گذاری و آزاد سازی پس از بحران اخیر مالی بود و از این زاویه خلأهای مقرراتی و الزامات آزادسازی در بازار پول ایران را بررسي كرد.محمد مهدی راسخ دبیر کل اتاق تهران نیز از زاویه چالش‌های تولید به سیاست‌های پولی نگاه کرد. او با معرفي مهم‌ترين چالش‌هاي اقتصادي كشور پيشنهادهايي به نظام بانكي ارائه كرد. دکتر پرویز عقیلی کرمانی از بانکداران برجسته کشور نيز به بررسی مزایا و روش‌هاي درست رقابتی شدن نظام بانکی کشور پرداخت. دکتر عقیلی در این همایش با تشریح مزایا و منافعی که رقابتی‌شدن بازار بر جذب منابع مالی بانک‌ها خواهد داشت، بر لزوم تقویت نظارت در سیستم بانکی برای به ثمر نشستن این مزایا تاکید کرد. به اعتقاد اين صاحب‌نظر برجسته اقتصادي، اگر در شرایط رقابتی نظارت دقیق و هوشمندانه‌ای انجام شود، بانک‌ها قادر نخواهند بود تا شرایط بازی را به نفع خود تغییر دهند. به گفته وي، اگر بانکی بخواهد قواعد بازی را زیر پا بگذارد باید پیامدهایی نظیر ورشکستگی را نیز بپذیرد و بايد تاوان این ضرر و زیان را مدیران و سهامداران بانک مورد نظر بدهند.دكتر مسعود نيلي، اقتصاددان برجسته كشور نيز نگاهي به تجربه تلاطمات ارزي در ديگر كشور‌ها داشت. او در سخنراني خود با بررسي كاركردهاي نرخ ارز،نظام برابري نرخ ارز و چيستي تلاطمات ارزي به ريشه‌يابي علل آن پرداخت.

اسلاید 7: سخنراني رييس كلمحمود بهمني رييس كل بانك مركزي در نخستين همايش سياست‌هاي پولي و چالش‌هاي بانكداري و توليد با تشكر از ابتكار روزنامه «دنياي اقتصاد» سخنراني حاضران در توجه به متغيرهاي اقتصادي براي سياست‌گذاري‌پولي را تاييد و سخنان خود را در دو بخش دسته‌بندي كرد.در بخش نخست رييس كل بانك مركزي به سياست‌گذاري پولي پرداخت و در بخش بعدي گزارشي از اقدامات و آمارهاي جاري ارائه كرد.محمود بهمنی در بخش نخست به وظايف بانك مركزي اشاره و اظهار كرد: اشتغال بالا، رشد اقتصادی، ثبات قیمت‌ها، ثبات نرخ سود، ثبات بازارهای مالی و ثبات ارزی از موضوع‌هايي است كه بانك‌هاي مركزي به آن توجه دارند.رييس کل بانک‌ مرکزی ثبات قیمت‌‌ها را اصلی ترین سیاست پولی دانست و افزود: تورم، نوسان نرخ سود و ارز باعث نااطمیناني مي‌شود و مانع رشد اقتصادی کشور خواهد بود. وی با بیان اینکه ثبات بازارهای مالی با ثبات نرخ سود تقویت می‌شود، تصریح کرد‌:‌ افزایش ارزش پول‌ملی باعث کاهش رقابت پذیری صنایع داخلی و خارجی خواهد شد. ممانعت از ایجاد تغییرات وسیع در ارزش پول ملی برنامه‌ریزی را برای بنگاه‌ها تسهیل می‌کند.بهمنی با اعلام اینکه بانک مرکزی علاقه‌مند به افزایش نرخ سود به میزان بالایی نیست، گفت: گاهي اوقات شرايط به گونه‌اي مي‌شود كه ناچار به اتخاذ چنين سياست‌هايي مي‌شويم.

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید