صفحه 1:

صفحه 2:
- نیازهای کودکان از دیدگاه یانگ #دلبستگی ایمن خودگردانی, کفایت (به رسمیت شناختن استقلال کودک) #آزادی در بیان هیجانات(والدین در دسترس و در عین حال پاسخگو) #خودانگیختگی و تفریج #محدودیت های واقع بینانه و خویشتن داری #اين نیازها جهان شمول هستند.

صفحه 3:
نوجوانان #تباه شدن( با یک اشتباه زندگیشان تباه شده) #کمال طلبی #قصد منفی( هر کار ناشایست را به قصد آزار والدین ۱ نجام مى دهند) ©اطاعت كوركورانه © تشكر و قدردانى( براى هر فعاليتى بايد قدردانى و تشكر كنند).

صفحه 4:
9 ‏نکر آمد نوجوان در مورد‎ me ‏والدین‎ ‏#تباه شدن(شما باعث تباه شدن من شدید)‎ ‏#غیرمنصفانه بودن والدین‎ ‏#استقلال خواهی مفرط‎ ‏#اطاعت کورکورانه (من هر چی میگم اونا بايد يكن جشم)‎ قدردانی مکرر(من اگر درس می خوانم باید از من تشکر کنند)

صفحه 5:
— سس عوامل ایجاد طر حواره ها ‎VS jug”‏ های شخصیتی خود والدین #باورهای بنیادین(کارآمد یا ناکارآمد) خود والدین #مقابله ها: ‎aw GL®‏ مدل مقابله را توصیف می کند: اجتناب, تسلیم و جنگیدن ® سرشت کودکان

صفحه 6:
sa ‏طرحواره های سازگار‎ ‏#افراد سالم این نیازها به صورت سازگارانه ارضامی شود‎ ‏اما در کودکان که نتوانند به خاطر باورهای والدینی اين‎ ‏نیازها را براورده کنند روشهای ناسازگار انتخاب می کنند.‎

صفحه 7:
- سازه های شناختی ناکا رآمد بنبادین #کسی که علیرغم خوشبختی کامل احساس می کند دوست داشتنی نیست: #سازه های ذهنی او: #دوست داشتنی نیستی #بی عرضه ای #تلاش فایده نداره #تو عوض بشو نیستی

صفحه 8:
سح = مسم "۳ تولید شواهد برای اثبات این سازه ها 8 فعالیت اجتماعی را محدود می کند. #به سلامتی خود نمی رسد #تعاملات مفید ندارد #اجتناب می کند #پیشرفت شغلی ندارد #هميشه خودش را با دیگران مقایسه می کند و هميشه در این مقایسه از همه کمتر است.

صفحه 9:
چگونه والدینی این سازه ها را می سازند #والدین بیش از حد موقق #والدین کمال گرا #والدین با گذشته اقتصادی و خانوادگی نابسامان *والدینی که فرایند دلبستگی ایمن برای کودک خود فراهم نکردند. #ویژگی های شخصیتی نوراتیک والدین -

صفحه 10:
۰ واینجا . #فرزندم مریض است(یک اتفاق کاملا طبیعی) من بی عرضه بودم که فرزندم بیمار شد #اطلاعاتی کاملا سازمان یافته در آرشیو ذهن که در هر ناکامی و موقعیت اضطراب زا برایم تداغی می شوند و مرا محکوم می کنند.

صفحه 11:
—— سح ۰ عوامل موثر در باورهای بنیادین سالم #ارتباط با کودکان کودکانی که دلبستگی ایمن دارند کمتر باورهای ناسا زگار دارند. #حمایت و اقتدار: #انتخاب محیط برای کودک: انتخاب مهد کودک, مدرسه #گاهی به قیمت نان شب مدرسه ای را انتخاب می کنیم که باعث باور ناسازگار بنيادین شود و گاهی هم دم دست

صفحه 12:
نحوه برخورد والدين 2 5 #كودكى كه بعد از 10 مرتبه تلاش توانست بند كفش را ببندد واكنش. والدين تعين كننده سخترويى يا شكست ست: #هنر کردی بعد از 10 مرتبه یک بند کفش رو بستی #عالی بود دیدی با تلاشت موفق شدی من می دونستم تو

صفحه 13:
دح سح باورهای میانی #من موفق هستم اگر.... #من محبوب هستم اگر.... #دیگران خوبند اگر....

صفحه 14:
نقش والدین در باورهای میانی #کودکانی که والدین موفق دارند می گویند من زمانی موفق هستم که مثل والدینم باشم.

صفحه 15:
روشهای ناسازگار نیازها #طرد و قطع ارتباط(افسردگی, خودکشی, رابطه معیوب ‎ea‏ چرا که اين افراد طرحواره فعال طرد شدن دارند. #چون دلبستگی ایمن ندارند. 6خودمختاری: افراط و تفریط در خمایت از کوک (اگه بتونه جای من نفس هم می کشه) آسیب دیدن محدوده و حریم( به علت مهربانی بیمار گونه هیچ قانونی برای کودک نمی گدارند و بر عکس).

صفحه 16:
ایجاد طر حواره ناساز کار #جهت گیری بر مبنای دیگران: #ارضای نیازهای شخصی دیگران بر ارضای نیازهای من ارجحیت دارد.(من خوبم اگر....) #پذیرش مشروط( بچه خوبی هستی اگه......) #؟گوش بزنگی و بازداری: افرادی که در دوره کودکی تجارب سخت گیریهای افراطی دارند طرحوازه هایی از فداکاری دارند. (تو باید مدیون سختی هایی که من کشیدم باشی پس هميشه فداکاری کن مثال مادری که در سن جوانی همسر خود را از دست داده و فرزندان را مرتب مدیون می کند)

صفحه 17:
— “Wala ‎٩‏ زمانی که نیازهای کودک را ارضا نکنند ‏#زمانی که کودکان رها می شوند ‏#زمانى كه رقاه زياد ايجاد می کشد( استحقاق بزرگ منشی :من حاصم و همه باید امکانات مورد نیاز من را آیجاد کنند و طرحواره دیگر: من خودم نمی توانم و دیگران باید برایم جور کنند) ‏#درون سازی انتخابی و همانند سازی(خانواده. فرهنگ )

صفحه 18:
تکیه می کند. #شناخت باورها وانتظارات والدین از نوجوان #ارتباط با نوجوان #گفتگو با نوجوان #نظارت والدین بر نوجوان #برای آموزش این 4 بعد در شیوه های فرزند پروری والدین را درگیر می کنیم.

صفحه 19:
او نی که باید به والدین داده شود #اطلاعات رشدی: نوجوان در مرحله رشدی نوجوانی تغییر ات شنناختی, هیجانی, فیزیکی دارد و این تغییرات نوع ازتباط با والد را نیز تحت تائیز قرار می دهد.

صفحه 20:
دومین اطلاعات #نقش والدین و تاثیر آنها در شیوه های سازگار یا ناسازگار در نوجوانان *قسمت زیادی ازرفتار نوجوان 16261107است و سهم اندکی طمتامع. © والدين بيشتر بايد رفتارهای خود را اصلاح کنند تا فرزندان بازخورد خوبی داشته باشند.

صفحه 21:
— ———— سومین اطلاعات #معرقی ریسک فاکتورها و عوامل خطر در دوره نوجوانی ؟ و نهایتا روشهای تغییر و اصلاح رفتار را آموزش دهیم.

صفحه 22:
مداخله #پس از مرحله آموزش به والدین مرحله مداخله است. - ساختن ارتباط ©2- برقراری گفتگو ©3- ساختن قواعد و قوانين ©4- نظارت بر اجراى قواعد ©5- انتظارات والدين

صفحه 23:
ساختن تعامل مثبت ‎Ke‏ عامل محافظت کننده در نوجوان است. #اكر بين نوجوان و والدين اين تعامل به هم بخورد عامل محافظت كننده از بين رفته و هر دو طرف ‎wo Caw!‏ #تشویق, محبت فیزیکی, زمان با کیفیت با نوجوان

صفحه 24:
ساختن ارتباط موثر #گفتگوی موثر (نه اینکه مرتب والدین بگویند و نوجوان گوشهایش را بسته) © سدهاى ارتباطی را بشناسند #اصلاح شیوه های گفتگوی ناسالم #زبان بدن یکسان با کلام #گوش دادن فعال

صفحه 25:
]موز نش مساله موزش حل #هر وقت روابط آسیب دید خانواده دور هم بنشینند و راهکار بدهند و از مجموعه راهکارها بهترین را انتخاب و قاعده و قانون اجرایی برایش تعیین کنند. #انتظارات غیر منطقی نوجوانان و والدین شناسایی شود

صفحه 26:
مواردی گه باید والدین نظارت داشته - #همسالان(کی هستند. چکار می کنند....) #مدرس(معلمین, پیشرفت درسی, مدیر ....) © رسانه ها( جه سايتهايى را مى بيند. جه شبكه هايى و جه كتابهايى مى خواند...) © فعاليتها( روزهاى تعطيل جكار مى كنند. مسايل مالى چگونه مدیریت می شود...)

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان