bton-shishe-ei

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بتن شیشه ای”

بتن شیشه ای

اسلاید 1: به نام خداعنوان تحقیق:بتن شیشه اینام درس:مصالح ساختمانیاستاد محترم:سرکار خانم هدیه احمدپوردانشجو:محمد مرادپور9910213053

اسلاید 2: آشنایی با بتنبتن یکی از مصالح ساختمانی پرکاربرد در دنیای ساخت و ساز است که نقش آن در تامین دوام و استحکام سازه انکارناپذیر می باشد.بتن ماده ای ترکیبی است که در حالت عادی به صورت روان می باشد اما با گذشت زمان سخت شده و به جسمی مقاوم و محکم تبدیل می گردد.بتن از ترکیب آب، سیمان و سنگدانه (شن و ماسه) با نسبت‌های مشخص (طرح اختلاط) ساخته می‌شود.

اسلاید 3: بتن شیشه ایاز گذشته و با معرفی بتن از قرن نوزدهم، بتن به عنوان ماده ای دارای مقاومت بالا و خواص منحصر بفرد دیگر مورد توجه بوده است اما به مرور زمان نظر ها علاوه بر مقاومت بالای بتن و کاربرد سازه ای آن به دیگر خواص جالب منحصر بفردی از بتن منعطف گردید که باعث محبوبیت بیش از پیش این ماده گردید. از جمله این دستاورد ها می توان به بتن های تزیینی یا صیقلی، بتن هایی که مورد پسند معماران می باشند اشاره کرد که نمونه ای از این نوع بتن ها بتن شفاف یا شیشه ای نام دارد.

اسلاید 4: بتن شیشه ایبتن شفاف نوعی بتن مدرن است که در ساخت آن از فناوری نانو استفاده شده است. این محصول ویژگی مقاومت و استحکام بتن و شفافیت نسبی و عبور نور را با هم دارد. این محصول ترکیبی از فیبر های نوری و ذرات بتن است و می تواند به عنوان بلوک ها و یا پانل های پیش ساخته ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد.

50,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید