بررسی استراتژی های بازاریابی ایرانسل
اسلاید 1: تهیه و تنظیمافشین چایچی نصرتیبررسی استراتژی های بازاریابی
اسلاید 2: استراتژی های بازاریابی
اسلاید 3: بازاریابی و هدف از آنبازاریابی و هدف از آن چیست ؟1- شناسایی نیازها2- ایجاد تفاوت3- برآورده سازی
اسلاید 4: گذری اجمالی بر بخش بندی بازار1- تعریف تقسیم بندی بازار2- اهمیت تقسیم بندی بازار3- مبانی تقسیم بندی بازار4- انتخاب بازارهای هدف5- تعیین آمیخته بازاریابی برای هر بخش بازار
اسلاید 5: ایرانسل و بخش بندی بازار1- مسابقات2- جشنواره ها3- قرع کشی ها4- مناطق تحت پوشش5- طرح ها و تعرفه ها 6- دیگر خدمات و محصولات طرح پرداخت ماهیانه طرح پیش پرداخت طرح پیام رسان طرح تشویقی رنگی طرح تشویقی کاهش تعرفه پیام کوتاه فارسی سیم کارت هدیه ساعات خوش GPRS 2% اعتبار رایگان با شارژ رمز دار کانون هواداران فوتبال و کانون هم دانشگاهی ها بسته افزایشی GPRS فصلی مناسبتی شهرستانها رویدادی مناسبتیپیام کوتاه ویترین چند رسانه ای
اسلاید 6: استراتژی های بازاریابی در چرخه عمر محصولاستراتژی های مرحله ورود به بازاراستراتژی های مرحله رشداستراتژی های مرحله بلوغاستراتژی های مرحله ثبات و افول
اسلاید 7: استراتژی های مرحله ورود به بازاراستراتژی های پیشگامیاستراتژی های پیروشکستن قیمت بازار پخش گسترده و دسترسی آسان حذف بروکراسی اداری حذف محدودیت مالکیت سیم کارت تبلیغات حساب شده و موثر( جمعیت شناختی و جغرافیایی، روانشناختی و. )
اسلاید 8: استراتژی های مرحله رشد1- به منظور حفظ سهم بازار2- به منظور افزایش سهم بازار- استراتژی دفاع از موقعیت- استراتژی تهاجمی- استراتژی تمرکز- استراتژی حمله مستقیم- استراتژی محاصره- استراتژی توسعه بازار- استراتژی زنجیره عرضه
اسلاید 9: و استراتژی های مرحله رشد رشد / حفظ سهم بازار / استراتژی تمرکز ( طرح تشویقی کاهش تعرفه پیام کوتاه فارسی ) رشد / افزایش سهم بازار / استراتژی حمله مستقیم ( سیم کارت هدیه ) ( 2% اعتبار رایگان با شارژ رمز دار ) ( کانون هواداران فوتبال و کانون هم دانشگاهی ها ) رشد / افزایش سهم بازار / استراتژی محاصره ( کانون هواداران فوتبال و کانون هم دانشگاهی ها ) رشد / افزایش سهم بازار / استراتژی توسعه بازار ( کانون هواداران فوتبال و کانون هم دانشگاهی ها )
اسلاید 10: استراتژی های مرحله بلوغ1- به منظور حفظ مزیت رقابتی ( بقاء )2- به منظور افزایش حجم فروش- استراتژی تمایز- استراتژی رهبری هزینه- استراتژی رضايت و وفاداري مشتري سابق- استراتژی نفوذ- استراتژی توسعه محصول- استراتژی رسوخ در بازارهای جهانی- استراتژی اعطای اجازه تولید
اسلاید 11: بلوغ / حفظ مزیت رقابتی و افزایش حجم فروش / استراتژی تمایز، وفاداری مشتری و استراتژی نفوذ ( طرح پرداخت ماهیانه ) ( طرح پیش پرداخت ) ( طرح پیام رسان ) ( طرح تشویقی رنگی ) ( طرح تشویقی کاهش تعرفه پیام کوتاه فارسی ) ( سیم کارت هدیه ) ( ساعات خوش GPRS ) ( 2% اعتبار رایگان با شارژ رمز دار ) استراتژی وفاداری مشتری، استراتژی نفوذ و توسعه محصول (کانون هواداران فوتبال و کانون هم دانشگاهی ها ) ( بسته افزایشی GPRS )و استراتژی های مرحله بلوغ
اسلاید 12: استراتژی های مرحله ثبات و افول1- استراتژی سود نهایی3- استراتژی حفظ2- استراتژی خروج از صنعت4- استراتژی باقی ماندن5- استراتژی ادغام6- استراتژی چرخش بازار7- استراتژی چرخش محصول
اسلاید 13: منابع:جستجو در وب و تحلیل مسابقات، جشنواره ها، قرعه کشی ها و طرح ها و تعرفه های موجود و ارائه شده در سایت { شبکه } ایرانسل برپایه مطالعات انجام شده.
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.