علوم مهندسی تکنولوژی

بررسی تأثیرات SMS در حوزه ارتباطات

tasir_sms_dar_ertebat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بررسی تأثیرات SMS در حوزه ارتباطات”

بررسی تأثیرات SMS در حوزه ارتباطات

اسلاید 1: به نام خدا بررسی تأثیرات SMS در حوزه ارتباطات استاد راهنما: جناب آقای مهندس ابطحی گردآورندگان: بهاره بهنیا تانیا خلف بیگی آیلر زعفرانچیشیوه های ارائه ی مطالب علمی و فنیدانشکده مهندسی کامپیوتردانشگاه صنعتی شریفنیمسال اول- سال تحصیلی 88-1387

اسلاید 2: چشم اندازمقدمهتاریخچه SMSآمارکارکردهای SMS و اثرات آن در حوزه ارتباطاتکارکردهای سیاسیکارکرد تبلیغاتیاثرات فردیاثرات اجتماعینتیجه گیری11دی 13872بررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا - خلف بیگی - زعفرانچی

اسلاید 3: مقدمهمعنای ارتباط: فرایند انتقال پیام از سوی فرستنده برای گیرندهSMS: Short Message Service سرویس پیام کوتاه11دی 13873بررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا - خلف بیگی - زعفرانچی

اسلاید 4: تاریخچه SMSتولد: 3 دسامبر 1992 میلادی (1371 هجری شمسی)ورود به عرصه تجارت: در سال 1995 میلادی (1374 هجری شمسی) فراگیر شدن: آوریل سال 1999 میلادی (1378 هجری شمسی)ورود به ایران: اواخر سال 1381 هجری شمسی11دی 13874بررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا - خلف بیگی - زعفرانچی

اسلاید 5: آمار SMS در ایران و جهان11دی 13875بررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا - خلف بیگی - زعفرانچی

اسلاید 6: چه کسانی بیشتر SMS می زنند؟90% نوجوانان78% افراد 24-18 سال11دی 13876بررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا - خلف بیگی - زعفرانچی

اسلاید 7: چشم اندازمقدمهتاریخچه SMSآمارکارکردهای SMS و اثرات آن در حوزه ارتباطاتکارکردهای سیاسیکارکرد تبلیغاتیاثرات فردی اثرات اجتماعینتیجه گیری11دی 13877بررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا - خلف بیگی - زعفرانچی

اسلاید 8: کارکردهای سیاسی SMSکنترل اجتماعی سیاستمداران از طریق ارسال SMSهای طنزمثال: سهمیه بندی بنزینتحکیم روابط سیاسی مردم و سیاستمداران از طریق ارسال پیامهای تبلیغیمثال: انتخاباتاطلاع رسانی سیاسی11دی 13878بررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا - خلف بیگی - زعفرانچی

اسلاید 9: کارکردهای سیاسی SMS (ادامه)ایجاد شبکه اجتماعی جدید و نامرئی!مثال: انتخابات ریاست جمهوری سال 1384فضایی آزاد برای شکستن محدودیت ها و انتقادات سیاسینظر خانم پریسا دزفولیان”فراوانی و تنوع پیام‌های کوتاه به گونه‌ای است که می‌توان تاکید کرد SMS در ایران از کارکرد اصلی خود خارج شده و کارکردی کاملاً سیاسی و فرهنگی پیدا کرده است“.نظر دکتر بابک خبیریشناختن نبض تحولات جامعه با بررسی و تحلیل SMSها11دی 13879بررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا - خلف بیگی - زعفرانچی

اسلاید 10: کارکرد تبلیغاتی SMSتبلیغات: انتشار و ترویج ایده یا ایده هایی خاص در زمینه های مردمی، تجاری و سیاسیاستقبال کارخانجات، بانک ها، مراکز فرهنگی و دینینوعی ورود به وسایل شخصی برای سودجویی11دی 138710بررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا - خلف بیگی - زعفرانچی

اسلاید 11: مزایای استفاده از SMS به عنوان رسانه تبلیغاتمستقیم و بدون واسطهحتما به دست مشتری می رسد.مشتری به دلیل کوتاه بودن، تبلیغ را می خواند. طراحی سادهدر فاصله زمانی کوتاه تبلیغ برای افراد زیادی فرستاده می شودهزینه کمحدود 0/6 هزینه تبلیغات تلویزیونی11دی 138711بررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا - خلف بیگی - زعفرانچی

اسلاید 12: چشم اندازمقدمهتاریخچه SMS آمارکارکردهای SMS و اثرات آن در حوزه ارتباطاتکارکردهای سیاسیکارکرد تبلیغاتیاثرات فردی اثرات اجتماعینتیجه گیری11دی 138712بررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا - خلف بیگی - زعفرانچی

اسلاید 13: اثرات فردیایجاد احساس مفید بودنلذت کشفلذت خلقایجاد و تقویت حس آزادی عمل بیشترایجاد حس کنشگر بودنایجاد پدیده خودافشاگریگسترش ارتباطات میان فردیوسیله نجات معلولان اجتماعی!11دی 138713بررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا - خلف بیگی - زعفرانچی

اسلاید 14: اثرات اجتماعیتغییر در حوزه نمادهای ارتباطیتأثیر در فضای عاطفی جامعهکاهش شرم و حیای اجتماعینقش رسانه ای موازیحریم خصوصیتأثیر در نهاد خانواده11دی 138714بررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا - خلف بیگی - زعفرانچی

اسلاید 15: تعریف جوئل شارون”فرهنگ مجموعه ای از اندیشه ها، ارزش ها و هنجارها، شیوه های کار، آداب و رسوم، قوانین و اخلاق است که مردم به عنوان راهنما و شاخص برای درک و تسلط بر خود به کار می گیرند“.فرهنگ11دی 138715تغییر فرهنگ تغییر درک ما از خودمان و جهانبررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا - خلف بیگی - زعفرانچی

اسلاید 16: تأخر فرهنگیتعریف آگبرن جامعه شناس آمریکایی”نوعی عدم تعادل فرهنگی به حساب می آید و به معنای تمایز اجزای یک فرهنگ از نظر آهنگ حرکت آنان است“.11دی 138716تأثیر یک عنصر وارداتی در فرهنگبررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا - خلف بیگی - زعفرانچی

اسلاید 17: SMS و تأخر فرهنگینظر مدیر گروه علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطباییبرای رواج فرهنگ درست استفاده از SMS نیاز به آموزش داریم.نظر دکتر محمود اکرامیمردم ایران در نحوه استفاده از SMS دچار تأخر فرهنگی هستند و از آن بیشتر برای وقت گذرانی، تنوع و ارسال جک و لطیفه استفاده می کنند.11دی 138717بررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا - خلف بیگی - زعفرانچی

اسلاید 18: نتایج تحقیق دکتر محمود اکرامی در محتوای SMS11دی 138718بررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا - خلف بیگی - زعفرانچی

اسلاید 19: نتایج تحقیق دکتر محمود اکرامی در محتوای SMS (ادامه)11دی 138719بررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا - خلف بیگی - زعفرانچی

اسلاید 20: نمودار محتوای طنز در تحقیق دکتر محمود اکرامی 11دی 138720بررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا - خلف بیگی - زعفرانچی

اسلاید 21: نتیجه گیریآمار ماهانه SMS در ایران به طور تقریبی 4 برابر کشورهای اروپایی است.SMS به عنوان یک رسانه ارتباطی قابلیت گسترش ارتباطات سیاسی به ویژه در زمان های خاص مانند انتخابات را دارد.SMS راهی ارزان و مؤثر برای کاربرانش در زمینه تبلیغات فراهم می کند. SMS به عنوان یک عنصر فرهنگی توانایی تأثیرگذاری در حوزه های زبانی، عاطفی و اطلاع رسانی را دارد.فن آوری وارداتی SMS در جامعه ایران دچار تأخر فرهنگی است و بیشتر در زمینه طنز مورد استفاده قرار می گیرد.11دی 138721بررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا - خلف بیگی - زعفرانچی

اسلاید 22: منابعدکتر محمود اکرامی ، مردم شناسی ارتباطات خودمانی- پژوهشی در پدیده SMS ، نشر ایوار ، چاپ اول ، مشهد 1386مهدی محسنیان راد ، ارتباط شناسی ،انتشارات سروش ، چاپ سوم ، تهران 1378پریسا دزفولیان ، جنبش SMS پدیده­ای تمام عیار و ناشناخته ، http://www.mianeh.net/fa/articles/?aid=087 ، 5 آذر 1386مترجم: سپیده حسینعلی عراقی ، همه راه­ها به SMS ختم می­شود ، http://aftab.ir/articles/computer_internet_infortmation_technology/mobil/c14c1222247117_sms_p1.php ، 3 مهر 1387--- ، SMS و کارکردهای سیاسی- اجتماعی ، http://www.khabarfarsi.com/news-391453.htm ، 18 آبان 138711دی 138722بررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا - خلف بیگی - زعفرانچی

اسلاید 23: منابع (ادامه)--- ، پیام کوتاه رسانه­ای برای تمام فصول ، http://www.itmyti.com/archives/005253.php ، 9 تیر 1387--- ، ارسال پیام کوتاه اعتیادآور است ، http://iranictnews.ir/archive/1387/6/13، 13 شهریور 1387--- ، SMS رسانه ای جدید ، http://smsline.ir/ ، تاریخ دسترسی: 7 آذر 1387الهام عبادتی و شیلا قاسم­خانی ، تاثیر SMS موبایل بر تقویت حوره خصوصی افراد ، روش تحقیق کیفی رسانه (مجموعه­ای از تحقیقات دانشجویان علوم ارتباطات دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران http://qualitativemethods.blogfa.com/post-55.aspx ، 9 اردیبهشت 1386امین رحیمی ، مزاحمت­های مدرن – آسیب شناسی پیامک­ها و تأثیر آن بر روابط اجتماعی ، http://eslahe.com ، 28 مرداد 138711دی 138723بررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا - خلف بیگی - زعفرانچی

39,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید