کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

بررسی فعالیت‌های خطوط هوایی Qantas (استرالیا) در جهت پیاده‌سازی تجارت الکترونیک

barresiye_khotute_havaeiye_ostraliya_dar_jahate_piadeh_saziye_tejarate_electronic

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بررسی فعالیت‌های خطوط هوایی Qantas (استرالیا) در جهت پیاده‌سازی تجارت الکترونیک”

بررسی فعالیت‌های خطوط هوایی Qantas (استرالیا) در جهت پیاده‌سازی تجارت الکترونیک

اسلاید 1: بررسي فعاليت هاي خطوط هواييQantas (استراليا)در جهت پياده سازي تجارت الکترونیکتهيه و تنظيم : رضا فهيمي

اسلاید 2: Qantas خطوط هوايي راهي براي مقابله با مشكلاتمشكلات :افزايش قيمت سوخت و فشار مالي زياد بر دوش شركتاين شركت با دو رقيب عمده در صنعت هواپيمايي و همچنين نرخ هاي متفاوت در اين صنعت روبروستمشكلات ناشي از ترافيك هاي فرودگاهي بعد از حادثه 11 سپتامبراين شركت براي باقي ماندن در صحنه رقابت بايستي هواپيماهاي جديد خريداري نمايدنرخ رشد پايين اقتصاد استراليا

اسلاید 3: خطوط هواييQantas (ادامه)راه حل هاخريد سوخت از طريق عقد قراردادهاي مدت دار (راه حل سنتي)اتخاذ تصميم مبني بر پياده سازي تجارت الكترونيك شامل خريد، فروش و تبادل : كالا، سرويس و خدمات، اطلاعات و تعهدات بصورت الكترونيك

اسلاید 4: خطوط هواييQantas (ادامه)عضويت در بازار خريد الكترونيكي (e-marketplace)عضويت در Airnew Co. به منظور تامين :‌سوختخدمات فرودگاهيسرويس و خدمات نگهداري سبكخدمات غذا و پذيراييپيوستن به Corporcure.com.au به همراه 13 كمپاني بزرگ توليدي استرالياخريد الكترونيكي اقلام و كالاهاي عمومي و سرويس :انبارهاي اداريلامپ هاي روشنايي خدمات و سرويس نگهداري مدل بنگاه به بنگاه(Business-to-business =B2B)

اسلاید 5: خطوط هواييQantas (ادامه)اين خط هوايي با پياده سازي تجارت الكترونيك عمليات تبادل را از طرق زير به انجام رسانده است :ايجاد بازار الكترونيكيپياده سازي مدل بنگاه به بنگاه به مشتري (B2B2C)و با اين ديدگاه موارد زير را ارائه نموده است:ارائه كليه سرويس هاي مسافرتي بصورت كاملارائه سرويس و كالا به شركاي تجاري خوددر اين مسير آژانس هاي مسافرتي نيز بعنوان يك شريك خرده فروشي به اين خطوط هوايي كمك مي نمايند و مدل بنگاه به مشتري را پياده سازي مي كنند.

اسلاید 6: خطوط هواييQantas (ادامه)خدمات بنگاه به مشتري(B2C): رزرو آن لاين بليطبراي مشتريان عضو سرويس و كساني كه خيلي سفر مي كنند ليست پروازها و قيمت ها و ساير سرويس هاي مفيدبصورتe-mail ارسال مي شود.ارائه جايزه و سرويس هاي تشويقي براي اعضاي سرويس ها خودارائه سرويس هاي بي سيم جهت ارتباطات مشتريانارائه مدل بنگاه به كارمند (B2E): آموزش آن لاين به كارمندان خودارائه خدمات بانكي آن لاين به كارمندان خودB2C B2E

اسلاید 7: خطوط هواييQantas (ادامه)نتايجپس از اجراي طرح هاي تجارت الكترونيك در اولين سال پس از اجرا اين شركت هواپيمايي 85 ميليون دلار در هزينه هاي خود صرفه جويي كرد700 ميليون دلار سود قابل انتظار حاصل از اجراي طرح تجارت الكترونيك توسط اين شركت هواپيماييو در نهايت اين شركت هواپيمايي توانست در چرخه رقابت اين صنعت بصورت فعال باقي بماند

اسلاید 8: پايانrezafahimi@yahoo.com

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید