صفحه 1:
بسم اه الرحمن الرحیم
58) a) eS fey od 03) eh SES
A لبه | eee Oe ee) eer ٠
۰۰ 7 َه es 7 ۵ ۰
CS eee
مهندس معتمدی
صفحه 2:
صفحه 3:
صفحه 4:
: رنگهای مورد استفاده در تجهیزات کنترل ترافیک و کاربرد آنها عبار تند از
ينكقرمز : ليستو ممنوعيت -
- ينكسبز: حركاتمجز , رلهنماىمسير در بزرگرلههاولماکنمذهبی
- ونگقهوهلی رلهنم ب رلیم اطقت_فریحوو فرهنگی گردشگری
- ونگنساینجی: رلهنهایم ناطقاداریلموزشیو خدماتی
- ونگورد : هشدارهای»مومیو هشدار برلیع ملیاتساختمانیو تعمیر و ن گهداریمعیر
- رنگس فیدومشکیء ام دستوریو رلهنهایم سیر در سایر رله ها
- ونگآبی رلهنهای خدماتحر کاتمجاز , لسامیسعابر «عاهم لخبریو رلهنمایمسیر در آزاد رلهها
صفحه 5:
صفحه 6:
«۹99
>
۳
5 ۵
۷ ۳
EGE
ES
هه
صفحه 7:
صفحه 8:
صفحه 9:
صفحه 10:
صفحه 11:
صفحه 12:
صفحه 13:
صفحه 14:
صفحه 15:
مشکلات و معایب (1۳11
3(
۳
مسئله آیستی (طلاعات مجرماند مشتریان راید خطر مي قداه
ت اجتماعی (فناوری (11 برای تشخیص هویت افراد استفاده می شود. این امر به عقیده بسیاری از افراد
است و سبب مى شود كه به انسانها به جشم يك ربات نكريسته
ل ا ل
۱ 3 OD erieser) peeps)
_ كاهش هزينه ها (فعاليت هاى دستى)
_ سرعت عملياتى
_فعالیت بدون وقفه
_امکان به روز رسانی بدون دخالت دست
صفحه 16:
کاربرد 13719
4 كنترل سرعت
و ۲ کنترل تردد و ترافیک بزرگراه ها
Base ee
۴ جلوگیری از سرقت اتومبیل
ه. 3
صفحه 17:
حلقه های القایی: یک حلقه الکترو
است ) حلقه ها به وجود می آید.یک
شدن الکترو مغناطیس حلقه میشود
صفحه 18:
مغناطیس سنج های پیسیم: سنسور کوچک نفوذی در روسازی جاده ها خضور و
عبور مرور وسایل نقلیه را از تغییر در محدوده میدان مغناطیس را ثبت میکند.
WIRELESS SENSOR #2)
صفحه 19:
صفحه 20:
اين سامانه بأ بد كاركيرى شناسكرهاى مختاف كه اغلب ار نوع ستاسكر حلقه القابى اسث: يا به كمى امواج سرغت
خودروهاى عبورى را تشخيص ميدهد و در صورت تخطى از سرعت مجازء با استفاده از دوربينهاى ويديويى و فناورى
شناسايى خودكار يلاك. بدون نياز به نيروى انسانى تخلفات ثبت شده و برك جريمه صادر ميشود
20
صفحه 21:
صفحه 22:
تشخيصخودكار حادثه -5
:سامانه هايى هستند كه با تغيير ناكهانى دادههاى ترافيكى در يك نقطه از مسير و شبيه سازى آنها
با استفاده از نرم افزارها و دوربين هاى مربوطه . بى به وجود حادثه برده و از طرق مختلف )تابلوهاى ييام و
سرعت متغيره راديو. دستكاه ۳۱۵۸ و. 0
ایرد ل ترافيك. ايمني حمل و نقل را بهبود:
22
صفحه 23:
صفحه 24: