bargh-gir

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “برق گیر چیست؟”

برق گیر چیست؟

اسلاید 1: فیزیک موضوع: برق گیر چیست؟

اسلاید 2: ابرها در طول مسیر خود به دلایل مختلفی باردار می شوند.وقتی دو ابر به هم نزدیک شوند، قسمت دارای بار ناهمنام نزدیک هم قرار می گیرند و الکترون ها از ابری به ابر دیگر می جهند، که به آن تخلیه ی الکتریکی می گویند که می تواند همراه با صدا، نور و یا جرقه باشد.همین تخلیه ی الکتریکی برای ابری در نزدیکی زمین نیز رخ می دهد که به آن صاعقه یا آذرخش می گویند. صاعقه یا آذرخش می تواند باعث آتش سوزی شود و خسارت های جبران ناپذیر زیادی را به بار آورد.برای حفاظت از ساختمان های بلند در برابر صاعقه از وسیله ای به نام برق گیر استفاده می شود.

اسلاید 3: برق گیر چیست؟برق گیر سیمی بلند و نوک تیز است که در بالاترین نقطه ی ساختمان مورد حفاظت نصب می‌شود و انتهای سیم کاملاً به زمین متصل می‌شود. برای این منظور معمولا سیم به یک صفحه فلزی لحیم شده و درون زمین تا سطح آب زیر زمینی فرو برده می‌شود.در مهندسی برق به آن نیزه نیز گفته می شود.

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید