کسب و کار مدیریت و رهبری

برنامه ریزی و نظارت بر خدمات فرهنگی و اجتماعی

barnamerizi_va_nezarat_bar_khadamate_farhangi_va_ejtemaee

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “برنامه ریزی و نظارت بر خدمات فرهنگی و اجتماعی”

برنامه ریزی و نظارت بر خدمات فرهنگی و اجتماعی

اسلاید 1: برنامه ریزی و نظارت بر خدمات فرهنگی و اجتماعیاین قسمت مسئولیت برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی لازم جهت امور فرهنگی، رفاهی و اجتماعی را در راستای اهداف عالیه شرکت و همچنین ایجاد رضایتمندی کارکنان شرکت بعهده دارد.در این راستا ضمن مطالعه و بررسی وضعیت جاری ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی، راهکارها و پیشنهادهای مناسب جهت ایجاد بهبود در روند انجام امور و همچنین کیفیت و کمیت خدمات فرهنگی-اجتماعی ارائه می شود.ذیلاً به اهم فعالیتهای که در قسمت برنامه ریزی و نظارت بر خدمات فرهنگی و اجتماعی انجام میگیرد اشاره میکنیم:

اسلاید 2: برگزاری تورهای خانوادگی چادگان و انزلی در راستای ارائه خدمات رفاهی، همه ساله برنامه ریزی لازم جهت اعزام، اسکان و پذیرائی از کارکنان شرکت و خانواده های محترم ایشان در باشگاههای فرهنگی-تفریحی چادگان و بندر انزلی بعمل می آید. لازم به ذکر است با توجه به استفاده همکاران از وسیله نقلیه شخصی، هزینه های ایاب و ذهاب و بین راهی مربوطه محاسبه و به آنان پرداخت میگردد.در رستوران باشگاههاي چادگان و بندر انزلي سعي شده است بهترين مواد اوليه جهت طبخ و سرو غذا در اختيار همكاران قرار گيرد.ميزان رضايت مندي از تور چادگان در سال91 ،80% مي باشد.ميزان رضايت مندي از تور بندر انزلي در سال91 ،75% مي باشد.با پيگيريهاي بسيار زياد بعمل آمده نسبت به نوسازي بخشهايي از تجهيزات ويلاهاي شركت اقدام گرديده و بخشهايي نيز در دست اقدام مي باشد.با تلاش و همكاري قسمتهاي مختلف شركت نسبت به اخذ مجوز تعميرات ويلاهاي انزلي و همچنين لوله كشي گاز مناطق 1و2 چادگان اقدام و عمليات اجرايي آن آغاز شده است.

اسلاید 3: واگذاری ویلاهای باشگاه وحدت چادگان و بندر انزلی به صورت آزاددر ایام غیر تور، ویلاهای باشگاهها از طریق سیستم رزرواسیون، سهمیه بندی و در اختیار قسمتهای مختلف جهت تخصیص به افراد واجد شرایط قرار میگیرد.لازم به ذکر است ثبت نام ویلاهای آزاد مانند ثبت نام تورها از طریق سیستم اتوماسیون رزرواسیون ویلا توسط روابط صنعتی بخشهای مختلف کارخانه صورت میگیرد.

اسلاید 4: پرداخت بن های غیر نقدی از طريق كارتهاي خريد پارسيانبا عنایت مدیریت عالی سازمان در راستای کمک به رفاه و معیشت خانواده ها، ایجاد انگیزه و رضایتمندی، احساس تعلق سازمانی پرسنل، مبالغی در مقاطع مختلف زمانی و با عناوین متفاوت از طریق شارژ در کارتهای خرید پارسیان به کارکنان شرکت پرداخت میگردد. مانند ( اعیاد، ماه مبارك رمضان، خرید البسه شب عید، ارزاق شش ماهه اول و دوم و...)

اسلاید 5: پرداخت هدیه سالروز تولد همسراندر راستای ارائه امور فرهنگی، ارج نهادن به خانواده پرسنل و اهمیت به نقش همسران در ایجاد محیطی آرام و روحیه ای با نشاط برای همکاران ، مدیریت سازمان در اقدامی شایسته، با اهداء کارت پستال و پیام تبریک و کارت خرید پارسیان ویژه تولد همسران از ایشان قدردانی بعمل می آورد.

اسلاید 6: بن خرید غذا از رستورانها و غذاخوریهای سطح استانهاي اصفهان و چهارمحال و بختياريبا عنایت ویژه مدیریت عالی شرکت و لزوم توجه به رفاه خانواده ها و افزایش انگیزه احساس تعلق سازمانی در کارکنان و خانواده های محترم ایشان، ماهانه مبلغی به عنوان سرانه و به تعداد افراد خانواده در کارتهای ویژه خرید غذا واریز میگردد.در این ارتباط، دستگاه نظارت ضمن بررسی دقیق و کارشناسانه، اقدام به عقد توافقنامه با رستورانها و فست فود های مطرح و متعهد در سطح استانهاي اصفهان و چهارمحال و بختياري نموده و تخفیفات چشمگیری نیز برای پرسنل در نظر گرفته است.

اسلاید 7: پرداخت کمک هزینه های خرید لوازم التحریر، اوقات فراغت فرزندان، اردوهای دانش آموزاندر راستای ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی و تشویق دانش آموزان و فرزندان عزیز پرسنل وغني سازي اوقات فراغت تابستان، کمک هزینه اوقات فراغت تابستانه، در مقاطع مختلف تحصیلی،با ارائه اسناد مثبته از طریق واریز در کارتهای خرید پارسیان پرداخت می شود.همچنين سالانه مبالغي تحت عنوان كمك هزينه خريد لوازم التحرير به فرزندان دانش آموز و دانشجوي كاركنان از طريق كارتهاي خريد پارسيان اهدا ميگردد.با عنايت به افزايش تعداد پرسنل و محدود بودن امكانات شركت جهت برگزاري اردوهاي دانش آموزي،مبالغي تحت عنوان هزينه اردوهاي دانش آموزي از طريق كارتهاي پارسيان اهدا مي گردد.

اسلاید 8: سفر کارت ملیبا توجه به اهمیت و نقش سفر و تفریح در روحیه افراد و ایجاد نشاط در خانواده ها و همچنین ترویج فرهنگ گردشگری، هر ساله مبالغی به عنوان هزينه سفر،به تعداد افراد خانواده به صورت اينترنتي شارژ میگردد. افراد با مراجعه به دفتر هماهنگی سفر کارت در اصفهان و آژانسهای مسافرتی سطح استان (طرف قرارداد با سفر کارت) از خدمات متنوع مسافرتی بهره مند میگردند.در شارژ اينترنتي پس از ثبت نام قابليت اخذ آني کليه خدمات سفر به صورت اينترنتي، از طريق نرم افزارهاي نصب شده در آژانسهاي طرف قرار داد در استان اصفهان و مراکز جهانگردي(با ارائه تخفيف )در کل کشور وجود دارد. در اين راستا با مراجعه به مراکز طرف قرارداد ، با در دست داشتن کارت ملي و شماره رهگيري ثبت نام ، مي توان از اعتبار سفر استفاده نمود.خدمات و پشتيباني شارژ اينترنتي تـوسط دفتـر هماهنگي خدمات مشتريان به صورت مستقيم و بدون واسطه ( بانک) انجام مي شود و متقاضي ، مشکلات کارت خوان ، انقضاء يا خرابي کارت را نخواهد داشت.

اسلاید 9: سفر کارت ملیجهت آگاهي از ميزان اعتبار و كد رهگيري مي توان با مراجعه به سايت سفركارت ملي به آدرس www.safarcard.ws،گزينه دريافت موجودي ،انتخاب ذوب آهن از ليست كشويي و وارد نمودن شماره كارمندي و شماره ملي اقدام نمود.تا پايان ارديبهشت 92 حدود 80 درصد از كل پرسنل نسبت به اخذ خدمات سفر و استفاده از هزينه سفر مربوط به سال 91 اقدام نموده اند.

اسلاید 10: ليست دفاتر خدمات مسافرتی تحت پوشش سفرکارت ملی استان اصفهان

اسلاید 11: باشگاههاي فجر و قدس(قايقراني)مجموعه فجر و قدس قايقراني با طول عمري به قدمت شركت سهامي ذوب آهن اصفهان در ضلع جنوبي كارخانه واقع شده است كه با داشتن محيطي زيبا و آرام بخش در مجاور درياچه مصنوعي قايقراني فضايي مناسب جهت برگزاري جشن ها ، همايش ها و پذيرايي از ميهمانان كارخانه مي باشد .با توجه به قدمت بالاي آن و فرسودگي شديدي كه درآشپزخانه و سالن هاي رستوران قدس بوجود آمده بود در سال 1390 با پيگيري هاي مستمر مديريت خدمات و امور اجتماعي و سرپرستي نظارت بر خدمات فرهنگي و اجتماعي تعميرات اساسي در رستوران و اشپزخانه قدس و همچنين نوسازي بسياري از امكانات انجام گرفت كه هم اكنون آماده پذيرايي از همكاران محترم مي باشد.لازم بذكر است باشگاه فجر اين مجموعه آماده سرويس دهي با احتساب تخفيف به منظور برگزاري مراسم هاي عقد،عروسي و...جهت همكاران شاغل و بازنشسته مي باشد.

اسلاید 12: تصاوير باشگاه قايقراني

اسلاید 13:

اسلاید 14:

اسلاید 15:

اسلاید 16: برگزاري اردوهاي دانش آموزي درسال89

اسلاید 17:

اسلاید 18:

اسلاید 19:

اسلاید 20:

اسلاید 21: نمودارعملکرد فعاليتهاي فرهنگي ، رفاهي و اجتماعيدر سال 1391 مدیریت خدما ت و امور اجتماعی«برنامه ریزی و نظارت بر خدمات فرهنگی و اجتماعی »

اسلاید 22: باشگاه فجرو قدسكاهش آمار پذيرايي سال 91 بدليل انجام بازسازي و تعميرات اساسي باشگاه پس از سالها بهره برداري براي نخستين بار مي باشد.

اسلاید 23: باشگاه چادگان

اسلاید 24: مجتمع بندر انزلي

اسلاید 25: پرداختهاي غيرنقدي در قالب كارت پارسيان(كمك هزينه )

اسلاید 26: پرداختهاي غير نقدي در قالب كارت پارسيان ( تعداد خانواده)

اسلاید 27: فعالیتهای فرهنگی :اردوهاي دانش آموزي ، لوازم التحريرو اوقات فراغت (نفر)

اسلاید 28: فعالیتهای فرهنگی:اردوهاي دانش آموزي ، لوازم التحرير و اوقات فراغت (کمک هزينه)

اسلاید 29: جمع پرداختهاي غير نقدي ( فرهنگي و رفاهي )

اسلاید 30: همكاران امور فرهنگي واجتماعي شركت

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید