کسب و کارمدیریت و رهبریسایربرنامه‌ریزیسفر و گردشگری

برنامه ریزی و نظارت بر خدمات فرهنگی و اجتماعی

صفحه 1:
برنامه ریزی و نظارت بر خدمات فرهنگی لین قسمت مسئولیت برنامه ریزی» نظارت و هماهنگی لازم جهت امور فرهنگی. رفاهی و اجتماعی را در راستای اهداف عالیه شرکت و همچنین ایجاد رضایتمندی کارکنان شرکت بعهده دارد. #در لین راستا ضمن مطالعه و بررسی وضعیت جاری ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی, راهکارها و پیشنهادهای مناسب جهت ایجاد بهبود در روند انجام امور و همچنین کیفیت و کمیت خدمات فرهنگیجتماعی ارائه می شود. #ذیلاً به اهم فعالیتهای که در قسمت برنامه ریزی و نظارت بر خدمات فرهنگی و اجتماعی انجام میگیرد اشاره میکنیم:

صفحه 2:
ری تورهای خانوادگی چادگان انزلی در راستای ارلئه خدمات رفاهی. همه ساله برنامه ریزی لازم جهت اعزام» اسکان و پذیرائی از کارکنان شرکت و خانواده های محترم ایشان در باشگاههای فرهنگی-تفریحی چادگان و بندر انزلی بعمل می آید. لازم به ذکر است با توجه به استفاده همکاران از وسیله نقلیه شخصی, هزینه های ایاب و ذهاب و بين راهى مربوطه محاسبه و به آنان پرداخت میگردد. "در رستوران باشگاههای چادگان و بندر انزلی سعی شده است بهترین مواد اولیه جهت طبخ و سرو غذا در اختیار همکاران قرار گیرد. #میزان رضایت مندی از تور چادگان در سال ‎1۸۰۰٩۱‏ می باشد. بر 3 #میزان رضایت مندی از تور بندر انزلی در سال ۹۱ ۷۵۰/ می باشد. با پیگیریهای بسیار زیاد بعمل آمده نسبت به نوسازی بخشهایی از تجهیزات ویلاهای شرکت اقدام گردیده و پخشهایی فیز در دست اقذام می باشد. با تلاش و همکاری قسمتهای مختلف شرکت نسبت به اخذ مجوز تعمیرات وبلاهای انزلی و همچنین لوله کشی گاز مناطق ۱و۲ چادگان اقدام و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

صفحه 3:
واگذاری ویلاهای باشگاه وحدت چادگان و بندر انزلی به صورت آزاد در ايام غير تورء ويلاهاى باشگاهها از طریق سیستم رزرواسیون, سهمیه بندی و در اختیار قسمتهای مختلف جهت تخصیص به افراد واجد شرایط قرار میگیرد. #لازم به ذکر است ثبت نام ویلاهای آزاد مانند ثبت نام تورها از طریق سیستم اتوماسیون رزرواسیون ویلا توسط روابط صنعتی بخشهای مختلف کارخانه صورت میگیرد.

صفحه 4:
يرداخت بن هاى غير نقدى از طریق كارتهاي خريد يارسيان #با عنليت مديريت عللى سازمان در راستاى كمك به رفاه و معيشت خانواده هاء ايجاد انگیزه و رضایتمندی» احساس تعلق سازمانی پرسنل مبالغی در مقاطع مختلف زمانی و با عناوین متفاوت از طریق شارژ در کارتهای خرید پارسیان به کارکنان شرکت پرداخت میگرجد. مانتد ( اعیاد: ماه مبارک رمضان» خرید الیسه شب عید: ارزاق * ماهه اول و دوم وس) شل

صفحه 5:
پرداخت هدیه سالروز تولد همسران در راستای ارائه امور فرهنكى؛ ارج نهادن به خانواده پرسنل و اهمیت به نقش همسران در ایجاد محیطی آرام و روحیه ای با نشاط برای همکاران ۰ مدیریت سازمان در اقدامی شایسته, با اهداء کارت پستال و پیام تبریک و کارت خرید پارسیان ویژه تولد همسران از ایشان قدردانی بعمل می آورد.

صفحه 6:
با عنلیت ویقه مدیریت عللی شرکت و لزوم توجه به رفاه خانواده ها و افزایش انگیزه احساس تعلق سازمانی در کارکنان و خانواده های محترم ایشان. ماهلنه مبلغی به عنوان سرانه و به تعداد افراد خانواده در کارتهای ویژه خرید غذا واریز میگردد. در این ارتباط. دستگاه نظارت ضمن بررسی دقیق و کارشناسانه. اقدام به عقد توافقنامه با رستورانها و فست فود های مطرح و متعهد در سطح استانهای اصفهان و چهارمحال و بختیاری نموده و تخفیفات چشمگیری نیز برای پرسنل در نظر گرفته است. 5

صفحه 7:
پرداخت کمک هزینه های خرید لوازم التجریرء اوقات فراغت فرزندان» اردوهای دانش آموزان #در راستای ارلئه خدمات فرهنگی و رفاهی و تشویق دانش آموزان و فرزندان عزیز پرسنل وغنی سازی اوقات فراغت تابستان. کمک هزینه اوقات فراغت تابستانه: در مقاطع مختلف تحصیلی‌با ارلئه اسناد مثبته از طریق واریز در کارتهای خرید پارسیان پرداخت می شود. #همچنین سالاله مبالغی تحت عنوان کمک هزینه خرید لوازم التحریر به فرزندان ی کارکنان از طریق کارتهای خرید پارسیان اهدا میگردد. ‎LE‏ عنایت به افزایش تعداد پرستل و محدود بودن امکانات شرکت جهت برگزاری اردوهای دانش آموزی,مبالغی تحت عنوان هزینه اردوهای دانش آموزی از طریق کارتهای پارسیان اهدا می گردد. ‎ ‎ ‎

صفحه 8:
سفر کارت ملی #با توجه به اهمیت و نقش سفر و تفریح در روحیه افراد و ایجاد نشاط در خانواده ها و همچنین ترویج فرهنگ گردشگری. هر ساله مبالفی به عنوان هزینه سفرببه تعداد ‎A‏ خانواده به صورت اینترنتی شارة ‎Se‏ افرا با مراجعه به دقتر هماهنگی سفر کارت در اصفهان و آزا نی سطح استان (طرف قرارداه با سفر کارت) از خدمات معنوع عسگرنی بهره من فیگروند. در شارژ اینترنتی پس از ثبت نام قابلیت اخذ نی کلیه خدمات سفربه صورت اینترنتی» از طریق نرم افزارهای نصب شده در آژانسهای طرف قرار داد در استان اصفهان و مراکز جهانگردیلبا ارلئه تخفیف )در کل کشور وجود دارد. در لین راستا با مراجمه به مراكز طرف قرارداد» با در دست: داشتن کارت علی و شماره رهگیری ثبت نام » می توان از اعتبار سفر استفاده نمود. شخدمات » بشفیبلنی شاد اینترنتی توسط دفتر هماهنگی خنسات جه صورت مستقیم و بدون واسطه ( بلنگ) انجام می شود و متقاضی ات كارت خوان » انق يا خرابى كارت را نخواهد داشت.

صفحه 9:
#جهت آگاهی از میزان اعتبار و کد رهگیری می توان با مراجعه به سايت سفرکارت ملی به آدرس 5۵]0708۳0.۲75. ۲۷۲۷۲۸ گزینه دریافت موجودی انتخاب ذوب آهن از ليست كشوبي و وارد نمودن شماره کارمندی و شماره ملی اقدام نمود. #كا يايان ارديبهشت 359 حدود +8 درصد از كل يرسئل تسبث به اخذ خدمات سفر و استفاده از هزینه سفر مربوط به سال ‎٩۱‏ اقدام نموده ‎wil‏ جدول پراکندگی ‎abe‏ زيارتى خارجى 88 سياحتى داخلى 8 زيارتى داخلى ا

صفحه 10:
بر حد ‎o‏ مسأفرتی تحت پوشش >" سفركاوت على اسان اصفهان

صفحه 11:
باشگاههاي فجر و قدس(قايقراني) "#مجموعه فجر و قدس قایقرلنی با طول عمری به قدمت شرکت سهامی ذوب آهن اضفهان در ضاع عنوبی کارخانه واقم شده است که با داشتن محیطی زیبا و آرام بخش در مجاور دریاچه مصنوعی قایقرلنی فضایی مناسب جهت برگزاری جشن ها همایش ها و پذیرایی از میهمانان کارخانه می باشد . #با توجه به قدمت بالای آن و فرسودگی شدیدی که درآشپزخانه و سالن های رستوران قدس بوجود آمده بود در سال ۱۳۹۰ با پیگیری های مستمر مدیریت خدمات و امور اجتماعی و سرپرستی نظارت بر خدمات فرهنگی و اجتماعی تعمیرات اساسی در رستوران و اشپزخلنه قدس و همچنین نوسازی بسیاری از امکانات انجام گرفت که هم اکنون آماده پذیرایی از همکاران محترم می باشد. #لازم بذكر است باشگاه فجر این مجموعه آماده سرویس دهی با احتساب تخفیف به منظور برگزاری مراسم های عقد.عروسی و..جهت همکاران شاغل و بازنشست مى ‎Bal‏

صفحه 12:
تصاوير باشگاه فايقراني

صفحه 13:

صفحه 14:

صفحه 15:

صفحه 16:
برگزاري اردوهاي دانش آموزي درسال 89

صفحه 17:

صفحه 18:

صفحه 19:

صفحه 20:

صفحه 21:
در سال 1391 «برنامه ريزى و نظارت بر خدمات فرهنگی و اجتماعی «

صفحه 22:
2 AL *كاهش آماي ‎ol pd‏ سال ‎٩۱‏ بدليل انجام بازسازى و تعميرات اساسى باشكاد بس از سالها يهره بردارى براى نخستين بار می باشد.

صفحه 23:
adeeb) itt og ‏وهی زد‎ et tly JF ay my. At

صفحه 24:
کل وهای فده شن ويام زد ‎it aes‏ ۳ قرع وه وه

صفحه 25:
Be Bye A

صفحه 26:
‎SEL Sian te tote one oblate‏ هديدروزمرد هديدروزين منغريدغذا تود هسران مما ميارك حدم ید سل ‎Sb‏ ‏ی ‎

صفحه 27:
tip ou التعريرو اوقات فراعت (نفر) بن لوازم التعرير سال۳۸۹ سال ۳۹۰ سال 941 اردوهایدانش آموزی «اردوهاي دانش آموزي , لوازم ۳ 000

صفحه 28:
:اردوهاي دانش آموزي , لوازم" التحریر و اوقات فراغت اكمك دزی ممورموم‌مممورد 000 28,000,000 ممم ممم ممه جين ديدم ميرت 213:000,000,000 بن لوازم التعرير وتات رات دانش آموزی. اردوهای داش آموزی Bart tee PALI

صفحه 29:
جمع پرداختهاي غیر نقدي ( فرهنگي و رفاهي ) رال ۳۹۰۲۱۲۱۳۴۷۰۳۲۰ BAe BAe EAE

صفحه 30:

برنامه ریزیونظارتبر خدماتفرهنگیواجتماعی ‏این قس مت مسئولیت برنام ه ری زی ،نظ ارت و هماهنگی الزم جهت ام ور فرهنگی ،رفاهی و اجتماعی را در راستای اهداف عالیه شرکت و همچنین ایجاد رضایتمندی کارکنان شرکت بعهده دارد. ‏در این راستا ضمن مطالعه و بررسی وض عیت جاری ارائ ه خ دمات رف اهی و فرهنگی ،راهکارها و پیشنهادهای مناسب جهت ایجاد بهبود در روند انجام امور و همچنین کیفیت و کمیت خدمات فرهنگی-اجتماعی ارائه می شود. ‏ذیًال به اهم فعالیتهای که در قسمت برنامه ریزی و نظارت بر خدمات فرهنگی و اجتماعی انجام میگیرد اشاره میکنیم: برگزاریتورهایخانوادگیچادگانوانزلی ‏در راستای ارائه خدمات رفاهی ،همه ساله برنامه ریزی الزم جهت اعزام ،اسکان و پ ذیرائی از کارکنان شرکت و خانواده های محترم ایشان در باشگاههای فرهنگی-تفریحی چادگان و بندر انزلی بعمل می آید .الزم به ذکر است با توجه به استفاده همکاران از وسیله نقلی ه شخص ی، هزینه های ایاب و ذهاب و بین راهی مربوطه محاسبه و به آنان پرداخت میگردد. ‏در رستوران باشگاههاي چادگان و بندر انزلي سعي شده است بهترين مواد اوليه جهت طبخ و سرو غذا در اختيار همكاران قرار گيرد. ‏ميزان رضايت مندي از تور چادگان در سال %80، 91مي باشد. ‏ميزان رضايت مندي از تور بندر انزلي در سال %75، 91مي باشد. ‏با پيگيريهاي بسيار زياد بعمل آمده نسبت به نوسازي بخشهايي از تجهيزات ويالهاي شركت اقدام گرديده و بخشهايي نيز در دست اقدام مي باشد. ‏با تالش و همكاري قسمتهاي مختلف شركت نسبت به اخذ مجوز تعميرات ويالهاي انزلي و همچنين لوله كشي گاز مناطق 1و 2چادگان اقدام و عمليات اجرايي آن آغاز شده است. واگذاریویالهایباشگاهوحدتچادگانوبندرانزلیبه صورتآزاد ‏در ایام غیر تور ،ویالهای باشگاهها از طریق سیستم رزرواسیون ،سهمیه بندی و در اختیار قسمتهای مختلف جهت تخصیص به افراد واجد شرایط قرار میگیرد. ‏الزم به ذکر است ثبت نام ویالهای آزاد مانند ثبت نام تورها از طری ق سیس تم اتوماسیون رزرواسیون ویال توسط رواب ط ص نعتی بخش های مختل ف کارخان ه صورت میگیرد. پرداختبنهایغیر نقدیازطريق كارتهايخريد پارسيان ‏با عنایت مدیریت عالی سازمان در راستای کمک به رفاه و معیشت خانواده ها ،ایجاد انگیزه و رضایتمندی ،احساس تعلق سازمانی پرسنل ،مبالغی در مقاطع مختلف زمانی و با عناوین متفاوت از طریق شارژ در کارتهای خری د پارس یان ب ه کارکن ان شرکت پرداخت میگردد .مانند ( اعیاد ،ماه مبارك رمضان ،خرید البسه شب عید ،ارزاق شش ماهه اول و دوم و)... پرداختهدیه سالروزتولد همسران در راستای ارائه امور فرهنگی ،ارج نهادن به خانواده پرسنل و اهمیت به نقش همسران در ایجاد محیطی آرام و روحیه ای با نشاط برای همکاران ،مدیریت سازمان در اقدامی شایسته ،با اهداء کارت پستال و پیام تبریک و کارت خرید پارسیان ویژه تولد همسران از ایشان قدردانی بعمل می آورد. بنخرید غذا ازرستورانها وغذاخوریهایسطح استانهاي اصفهانوچهارمحالوبختياري با عنایت ویژه مدیریت عالی شرکت و لزوم توجه به رفاه خانواده ها و افزایش انگ یزه احساس تعلق سازمانی در کارکنان و خانواده های محترم ایشان ،ماهانه مبلغی ب ه عن وان سرانه و ب ه تعداد افراد خانواده در کارتهای ویژه خرید غذا واریز میگردد. در این ارتباط ،دستگاه نظارت ضمن بررسی دقیق و کارشناسانه ،اقدام ب ه عق د توافقنام ه با رستورانها و فس ت ف ود های مطرح و متعه د در س طح اس تانهاي اص فهان و چهارمحال و بختياري نموده و تخفیفات چشمگیری نیز برای پرسنل در نظر گرفته است. پرداختکمک هزینه هایخرید لوازمالتحریر ،اوقاتفراغتفرزندان، اردوهایدانشآموزان ‏در راستای ارائه خدمات فرهنگی و رف اهی و تش ویق دانش آم وزان و فرزن دان عزی ز پرسنل وغني سازي اوقات فراغت تابستان ،کمک هزین ه اوق ات فراغت تابس تانه ،در مقاطع مختلف تحصیلی،با ارائه اسناد مثبته از طریق واریز در کارتهای خرید پارس یان پرداخت می شود. ‏همچنين ساالنه مبالغي تحت عنوان كمك هزينه خريد ل وازم التحرير ب ه فرزن دان دانش آموز و دانشجوي كاركنان از طريق كارتهاي خريد پارسيان اهدا ميگردد. ‏با عنايت به افزايش تعداد پرس نل و مح دود ب ودن امكان ات شركت جهت برگزاري اردوهاي دانش آموزي،مبالغي تحت عن وان هزين ه اردوهاي دانش آم وزي از طريق كارتهاي پارسيان اهدا مي گردد. سفر کارتملی با توجه به اهمیت و نقش سفر و تفریح در روحیه افراد و ایجاد نشاط در خانواده ها و همچنین ترویج فرهنگ گردشگری ،هر ساله مبالغی به عنوان هزين ه س فر،ب ه تع داد افراد خانواده به صورت اينترنتي شارژ میگردد .افراد با مراجعه به دفتر هماهنگی س فر کارت در اصفهان و آژانسهای مسافرتی سطح استان (طرف قرارداد با س فر ک ارت) از خدمات متنوع مسافرتی بهره مند میگردند. ‏در شارژ اينترنتي پس از ثبت نام قابليت اخذ آني کليه خدمات سفر به صورت اينترنتي ،از طريق نرم افزارهاي نصب ش ده در آژانس هاي طرف قرار داد در استان اصفهان و مراکز جهانگردي(با ارائه تخفيف )در کل کشور وج ود دارد .در اين راستا با مراجعه به مراکز طرف قرارداد ،با در دس ت داش تن ک ارت ملي و شماره رهگيري ثبت نام ،مي توان از اعتبار سفر استفاده نمود. ‏خدمات و پشتيباني شارژ اينترنتي تـوسط دفتـر هماهنگي خ دمات مش تريان به صورت مستقيم و بدون واسطه ( بانک) انجام مي شود و متقاضي ،مش کالت کارت خوان ،انقضاء يا خرابي کارت را نخواهد داشت. سفر کارتملی ‏جهت آگاهي از ميزان اعتبار و كد رهگيري مي توان با مراجع ه ب ه سايت س فركارت ملي به آدرس ،www.safarcard.wsگزينه دريافت موجودي ،انتخ اب ذوب آهن از ليست كشويي و وارد نمودن شماره كارمندي و شماره ملي اقدام نمود. ‏تا پايان ارديبهشت 92حدود 80درصد از كل پرسنل نسبت به اخذ خ دمات س فر و استفاده از هزينه سفر مربوط به سال 91اقدام نموده اند. ليستدفاتر خدماتمسافرتی تحتپوششسفرکارتملی استان اصفهان نام آژانس ردیف 1آسمان هفتم 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 شماره تماس کد ردیف 6671990 20گلشن مبارکه 6640664 کجاوه گشت 2644454 آریائیان آسیا 2665570 شکوه ایرانیان پارسیان نقش جهان 6256295 پرندیس سیر سپاهان2733370 دوستداران گردشگری5816101 2684545 زنده رود پرشین گشت یگانه 4537091 7777780 نگین گشت 2223323 هجرت خوبان جهان فراز زاگرس 2222247 7775110 بالسان سیر 6292838 کتیبه گشت 2656506 اوستا 2227001 شکوه پرواز قرن سائر سیر اصفهان 6290003 4396204 شهراد گشت 3226624 پارس سفیر نام آژانس 334 381 334 372 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 شماره تماس کد 335 5237222 6618619 شکیبا 2252969 موعود آسمانی یادمان پرشیا گشت 6691201 سفیر نور هجرت 2744041 2748008 نسیم بهشت 6619092 اصفهان گشت 2502559 فروتن گشت 3623055 سپاهان زائر 2229524 راهیان کوثر 6673101 دنیای پرواز 2223339 انصار سپاهان 6641508 قاصدک سفید 6291558 سپهر تور 3510077 قدسیان 6249666 گردشگران 2642100 پارسه 6689021 پرستیژ تور 2503500 بعثت اصفهان 334 331 334 334 334 ردیف نام آژانس شماره تماس کد ردیف نام آژانس شماره تماس کد 58همای نجف آباد 331 2637575 39پرستوی مهاجر 6801147 59نیکان پرواز سپاهان4507160 3603030 40قمر 3224 2346 60 321 2243322بام ایران 41هزاردستان 2214141 61 331 2638085راه اصفهان 42فراگشت 6284100 43آفتاب ملل سپاهان 4477228 62صدراصفهان 6638628 63 331 2640326مهروماه 44میالد نور 64پارسه اصفهان 2642100 6635600 45اسطوره گشت 6662081 2501408 65تکا گشت 46مانیا گشت 66پروانه سیر پرواز 6293334 6288183 47شباهنگ سیر 67مینای نقش جهان 6265777 2204848 48ثامن االئمه 6639995 68 335 5229731عالی قاپو 49زیتون 69تاراز گشت زاگرس 381 2225011 6291370 50فرود اصفهان 70طلوع سفر یاد 2352673 2221479 51ونوس 5679525 52کهکشان گشت 71 321 2234655آدینه گشت 6662081 53مهرورزان چهلستون2258026 72تکا گشت 73اصفهان فر گشت 7766128 6290044 54اصفهان سفر 74 331 2646555پروانه سیر پرواز 6622202 55آسمان سیر 381 2229300 3380327 75بابونه گشت 56روضه رضوان 3635505 76رهپویان نور زنده رود 57فیاض گشت باشگاههايفجر وقدس(قايقراني) ‏مجموعه فجر و قدس قايقراني با طول عمري ب ه ق دمت شركت س هامي ذوب آهن اصفهان در ضلع جنوبي كارخانه واقع شده است كه با داش تن محيطي زيبا و آرام بخش در مجاور درياچه مصنوعي قايقراني فضايي مناسب جهت برگزاري جش ن ها ، همايش ها و پذيرايي از ميهمانان كارخانه مي باشد . ‏با توجه به ق دمت باالي آن و فرس ودگي ش ديدي كه درآشپزخانه و سالن هاي رستوران قدس بوجود آمده بود در سال 1390با پيگ يري هاي مس تمر م ديريت خدمات و امور اجتماعي و سرپرستي نظارت بر خدمات فرهنگي و اجتماعي تعميرات اساسي در رستوران و اشپزخانه قدس و همچنين نوسازي بس ياري از امكان ات انجام گرفت كه هم اكنون آماده پذيرايي از همكاران محترم مي باشد. ‏الزم بذكر است باشگاه فجر اين مجموعه آماده سرويس دهي با احتساب تخفيف ب ه منظور برگزاري مراسم هاي عقد،عروسي و...جهت همكاران ش اغل و بازنشس ته مي باشد. تصاوير باشگاه قايقراني برگزاري اردوهاي دانش آموزي درسال89 نمودارعملکرد فعاليتهاي فرهنگي ،رفاهي و اجتماعي در سال 1391 مدیریت خدما ت و امور اجتماعی «برنامه ریزی و نظارت بر خدمات فرهنگی و اجتماعی » باشگاهفجروقدس •كاهش آمار پذيرايي سال 91بدليل انجام بازسازي و تعميرات اساسي باشگاه پس از سالها بهره برداري براي نخستين بار مي باشد. باشگاه چادگان مجتمع بندرانزلي پرداختهاي غيرنقدي در قالبكارتپارسيان(كمك هزينه ) پرداختهاي غير نقدي در قالبكارتپارسيان ( تعداد خانواده) فعالیتهای فرهنگی :اردوهاي دانشآموزي ،لوازمالتحريرو اوقاتفراغت(نفر) فعالیتهای فرهنگی:اردوهاي دانشآموزي ،لوازمالتحرير و اوقاتفراغت (کمک هزينه) جمع پرداختهاي غير نقدي ( فرهنگي و رفاهي ) همكاران امور فرهنگي واجتماعي شركت

51,000 تومان