علوم مهندسی مهندسی شهرسازی

برنامه ریزی کاربری اراضی شهری

araazi-shahri

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعریف برنامه ریزی کاربری اراضی شهری برنامه ریزی کاربری اراضی شهری، ساماندهی فضایی و مکانی فعالیتها و عملکردهای شهری بر اساس خواستها و نیازهای جامعه شهری است و هسته اصلی برنامه ریزی شهری را تشکیل می دهد. به عبارت دیگر برنامه ریزی کاربری اراضی، علم تقسیم زمین و مکان برای کاربردها و مصارف مختلف زندگی است که به منظور استفاده موثر از زمین و انتظام فضایی مناسب و کارآ صورت می گیرد. در این برنامه ریزی تلاش می شود که الگوهای اراضی شهری بصورت علمی مشخص شود. برنامه ریزی کاربری اراضی شهری به مثابه سلسله اقداماتی نظام یافته است که برای رفع نیازهای مادی و فرهنگی انسان که به نوعی با زمین مرتبطند صورت می گیرد. در نهایت برنامه ریزی کاربری اراضی شهری، مجموعه ای از فعالیتهای هدفمند است که محیط مصنوع را سامان می بخشد و در حد مقدور، خواسته ها و نیازهای جوامع شهری را در استفاده از اراضی فراهم می آورد.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
273 بازدید, 1 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “برنامه ریزی کاربری اراضی شهری”

برنامه ریزی کاربری اراضی شهری

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیمموضوع: برنامه ریزی کاربری اراضی شهریبهار1398واحد هشترود

اسلاید 2: در سالهای اخیر موضوع توسعه پایدار در نواحی شهری از مهمترین مباحث مطرح در بین اساتید و صاحبنظران برنامه ریزی شهری بوده است. در این بین سوالات زیادی درباره کاربری اراضی به وجود می آید که پاسخ آنها به شکل زیر می باشد.پاسخ به این چون و چراها و توفیق در انتخاب راهبردهای منطقی در محدوده شهر، به میزان توجه ما به موضوع برنامه ریزی شهری بستگی دارد که هسته اصلی آن را برنامه ریزی کاربری اراضی شهری تشکیل می دهد. برنامه ریزی که با مجموعه ای از اقدامات هدفمند می خواهد محیط مصنوع را در قالب مقدورات و خواست شهروندان تنظیم و نسق دهد. بطوری که ساماندهی فضایی و مکانی فعالیتها و عملکردهای شهر از یک سو در تناسب و هماهنگی با یکدیگر و از سوی دیگر در ارتباط منطقی با سیستمهای شهری قرار گیرند. مقدمه

اسلاید 3: فصل اول-تعریف برنامه ریزی کاربری اراضی شهری-اهداف برنامه ریزی کاربری اراضی شهری-فرآیند برنامه ریزی کاربری اراضی شهری-مطالعات و اقدامات مورد نیاز در برنامه ریزی کاربری اراضی شهری-انواع کاربری اراضی شهری و علایم آنها-سطوح مختلف برنامه ریزی کاربری اراضی شهری

3,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید