کسب و کار فروش و بازاریابی

برندینگ اجزا (نام تجاری درون نام تجاری)

berandinge_agza

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “برندینگ اجزا (نام تجاری درون نام تجاری)”

برندینگ اجزا (نام تجاری درون نام تجاری)

اسلاید 1: برندینگ اجزانام تجاری درون نام تجاریwww.barkatventures.com

اسلاید 2: مطالعه موردیتولیدکننده محصولات مشتق از فلوئوروپلیمرهاپیاده‏سازی موفقیت آمیز این مدل برای بازاریابی ماسک گورتکسناتوان در جذب مشتریان در ابتدای عرضه به بازارهمکاری با بیش از 85 شرکت نساجی معتبر از جمله آدیداس و نایک از آن زمان تا کنونبزرگترین تامین‏کننده تجهیزات خودکار در جهانشناخته شده به دلیل کیفیت بالای محصولات و نوآوری‏های گوناگون در حوزه خودتمایل تولیدکنندگان وسایل‏نقلیه برای همکاری با این شرکتافزایش تقاضا بدون نیاز به ورود به تولید وسایل‏نقلیهتولیدکننده قطعات دوچرخه و لوازم ورزشی دیگردارای سهم 80 درصدی در برخی از بخشهای بازارنبود رهبری مشخص در بازار دوچرخه‏های دنده‏ای، به دلیل قیمت و پیچیدگی زیاد آنهاایجاد یک نام تجاری قدرتمند برای شرکت به کمک این مدل

اسلاید 3: برندینگ اجزا چیست؟ارائه برند به صورت یکی از اجزای محصول دیگر

اسلاید 4: برندینگ اجزا چیست؟

اسلاید 5: تاریخچه برندینگ اجزامورد استفاده مدیران از اواسط قرن بیستماستقبال از این مدل در صنایع تولید مواد شیمیاییپیاده‏سازی موفق تحت برند «تفلون»توسعه بیشتر مدل پس از اجرای نمونه موفق «intel inside»

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان