کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

بوم مدل کسب وکار، نوآوری مدل‌های کسب‌ و کار، مسیر تحقیقات آینده

business-model-1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۴۵ اسلاید شرحی بر: اهمیت رو به رشد مدل های کسب وکار منشأ مدل‌های کسب‌وکار معرفی مدل های کسب وکار بوم مدل کسب وکار نوآوری ،نوآوری در مدل های کسب وکار رویکرد‌ شناختی در نوآوری مدل های کسب‌وکار ملاحظاتی برای تحقیقات آینده نوآوری مدل‌های کسب‌وکار پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده نوآوری مدل‌های کسب‌وکار
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
2516 بازدید, 37 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [2 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بوم مدل کسب وکار، نوآوری مدل‌های کسب‌ و کار، مسیر تحقیقات آینده”

بوم مدل کسب وکار، نوآوری مدل‌های کسب‌ و کار، مسیر تحقیقات آینده

اسلاید 1: بوم مدل کسب وکار،نوآوری مدل‌های کسب‌وکار، مسیر تحقیقات آیندهحسین نیک بین دکتری مدیریت کارآفرینیزمستان 97

اسلاید 2: اهمیت رو به رشد مدل های کسب وکارمنشأ مدل‌های کسب‌وکارمعرفی مدل های کسب وکاربوم مدل کسب وکارنوآوری ،نوآوری در مدل های کسب وکاررویکرد‌ شناختی در نوآوری مدل های کسب‌وکارملاحظاتی برای تحقیقات آینده نوآوری مدل‌های کسب‌وکارپیشنهاداتی برای تحقیقات آینده نوآوری مدل‌های کسب‌وکار

اسلاید 3: اهمیت روبه رشد مدل های کسب وکارآمیت وزوت در سال 2011 بیان می‌نمایند که ما مدل کسب‌وکار را به عنوان یک سیستمی از فعالیت‌ها می‌شناسیم که روشی از شرکت رابرای انجام کسب‌وکار با مشتریان و شرکاء و فروشندگان به تصویر می‌کشد. به صورت دقیق‌تر مدل کسب‌وکار رابه عنوان مجموعه‌ای از فعالیت‌های خاص که برای برآورده کردن نیازهای درک شده بازار، شامل ویژگی‌های بخشهایی که این فعالیت‌ها را هدایت می‌نمایند و چگونگی ارتباط این فعالیت‌ها به یکدیگر معرفی می‌نمایند. - Raphael Amit- Christoph Zott

اسلاید 4: اهمیت روبه رشد مدل های کسب وکارجوهره مفهوم مدل کسب‌وکار بر چگونگی انجام کسب‌وکار تمرکز دارد و دیدگاه جامعی است به نسبت این که برهریک از اعمال خاصی از قبیل استراتژی بازار محصول، بازاریابی یا عملکرد تمرکز نماید. مدل کسب‌وکار برای خلق ارزش بر همه مشارکت کنندگان مدل کسب‌وکار تمرکز می‌نماید تا این که منحصرا بر جذب ارزش تمرکز نماید و شرکاء می‌توانند کمک کننده به شرکت اصلی برای هدایت فعالیت‌های ضروری مدل کسب‌وکار درمحیط رقابتی برای حفظ مزیت رقابتی وموفقیت باشند.

اسلاید 5: اهمیت روبه رشد مدل های کسب وکاربیش از 4000 مدیر ارشد بیان نمودند که اهمیت مدل کسب‌وکار به عنوان یک منبع مهم‌تری برای نوآوری در مقایسه با نوآوری برای محصولات و خدمات و یا فرآیند است. اگرچه نوآوری مدل‌های کسب‌وکار اغلب بوسیله نوآوری تکنولوژی از قبیل اینترنت یا ارتباطات با پهنای باند بالا تسهیل می‌شود و شرکت‌ها را قادر به سازماندهی وتعامل با روش‌های جدید می‌نماید، ولی نوآوران مدل کسب‌وکار نیاز به تعهد برای سرمایه گذاری در بخش تحقیق و توسعه برای این تکنولوژی‌ها را ندارند بلکه آنها تکنولوژی‌ها را در روش‌های نوآورانه‌ای توسعه می‌دهند که می‌تواند به همراه فاکتور موفقیت در دنیای رقابت برای شرکت‌های دارای نوآوری مدل کسب‌وکار اهمیت پیداکند.

اسلاید 6: منشأ مدل‌های کسب‌وکارواژه مدل کسب‌وکار بیش از پنجاه سال است که در مباحث علمی مطرح شده است. در ابتدا با مفهوم‌سازی توسط بلمن و همکاران در سال 1957 شروع شد. سپس در سال 1960 توسط جونز ودر سال1965 توسط مک گیور در سبکی نامشخص در ادبیات آن زمان یافت می‌شود. بعد از آن مدل کسب‌وکار به طور مرتب در تکنولوژی اطلاعات و مدل‌های فرآیندی کسب‌وکار یافت می‌شود. در سال 1975کونچال سعی داشت که مدل کسب‌وکار را به عنوان ابزار مدیریتی به کار بگیرد. در سالهای بعد جنبه‌های عملکردی آن بیشتر می‌شود. اهمیت زیاد برای مدل‌های کسب‌وکار با پیشرفت توسعه تکنولوژی و ایجاد کسب‌وکارهای الکترونیکی بوجود آمد. در آن زمان مدل‌های کسب‌وکار نه تنها به عنوان یک برنامه عملیاتی برای ایجاد سیستم های اطلاعاتی مناسب بودند بلکه به سمت ترکیبی از سازماندهی شرکت توسعه یافتند.- Bellman- Jones- McGuire- Konczal

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید