AIDS-5

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بیماری ایدز”

بیماری ایدز

اسلاید 1: Tehran university of medical sciences Health information technologyKDN

اسلاید 2:

اسلاید 3: عفونت HIV و ایدزHIV نام ویروسی است که سبب بیماری ایدز می شود، در این بیماری ، سیستم ایمنی بدن متلاشی  شده  و موجب ایجاد عفونت های مرگبار و بعضی از انواع سرطان ها می شود. AIDS  یعنی  سندرم اکتسابی نقص سیستم ایمنیAcquired      :چیزی که کسب می شود و زمینه   ژنتیکی نداردImmune      :ایمنی یا محافظت در مقابل بیماریDeficiency      : فقدان ، نقصSyndrome     : سندرم مجموعه ای از علایم و   مشکلات  است   که  روی هم نمایانگر بیماری   مشخصی هستند

اسلاید 4: ایدز (AIDS یا Acquired immune deficiency syndrome) به معنی سندرم نقص ایمنی اکتسابی می‌باشد ،یک بیماری پیشرونده غیر قابل درمان و قابل پیشگیری است ،این بیماری حاصل پیشرفت ویروس اچ آی وی (Human Immunodeficiency Virus) در بدن میزبان است که باعث تخریب جدی دستگاه ایمنی بدن انسان می‌گردد که خود زمینه‌ساز بروز عفونت‌های موسوم به فرصت طلب است که یک بدن سالم عموما قادر به مبارزه با آنهاست و در نهایت پیشرفت همین عفونت‌ها منجر به مرگ بیمار می‌گردد به طوری که بیماری سل عامل اصلی مرگ و میر در میان مبتلایان به ایدز در سراسر جهان است.

اسلاید 5: در سال ۱۹۸۱ هشت مورد وخیم از ابتلا به بیماری کاپوسی سارکوما، یکی از انواع خوش خیم‌تر سرطان که معمولا در میان افراد سالمند شایع است، در میان مردان همجنسگرای نیویورک گزارش شد.تقریباً همزمان با این موارد ، شمار مبتلایان به یک عفونت ریوی نادر در کالیفرنیا و نیویورک بالا رفت.با این که در آن زمان عامل شیوع ناگهانی این دو بیماری مشخص نشده بود ، اما معمولا از این دو واقعه پزشکی به عنوان آغاز ایدز یاد می‌کنند.در طی یک سال این بیماری بدون نام، گسترش زیادی داشت تا سرانجام در ۱۹۸۲ آن را ایدز نامیدند.

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید