سایر ورزشی

تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

tasire_moalefehaye_edrak_shodehye_moshtariane_varzeshi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات”

تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 1: تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدماتفاطمه جوادیمرتضی قدرتی

اسلاید 2: مقدمه :مشاهده‌ی روند انجام فعالیت‌های تجاری در دهه‌های اخیر نشان‌دهنده‌ی آن است که چگونه با معرفی محصولات و خدمات جدید که بر مبنای خلاقیت، طراحی و تولید می‌شوند، سهم بازار شرکت‌های نوآور را با تغییرات عمده‌ای مواجه می کند و در عین حال مرگ بسیاری از شرکت‌های غیرنوآور را سبب می شود. تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات3

اسلاید 3: 4کلید واژهتاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 4: ضرورت و اهمیت : عدم توجه به عوامل مؤثر بر پذیرش نوآوری می تواند موجب به هدر رفتن بخش عظیمی از منابع مالی و انسانی سازمان‌ها می‌شودتاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات 5

اسلاید 5: 6تأثیر بازاریابی رابطه مند و ویژگی های خدمات نوآورانه ی ورزشی بر ادراکات و قصد پذیرش نوآوریبیان مسئله«ارزشها ومخاطرات ادراک شده توسط مشتریان ورزشی چه تأثیری بر قصد پذیرش نوآوری دارند؟»تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 6: 7اهداف تحقیقتاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 7: 8فرضیه های تحقیقتاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات 8

اسلاید 8: 9پیشینه ی تحقیق داخلی و خارجی تأثیر بازاریابی رابطه مد و ویژگی های خدمات نوآورانه ی ورزشی بر ادراکات و قصد پذیرش نوآورینام محققسالعنواننتیجهجزنی و همکاران (1391)تبیین الگوی قصدپذیرش نوآوری در تعامل عناصر بازار و ادراکات پذیرندگان نوآورینوآوری در محصولات و خدمات بر ادراکات و قصد پذیرش افراد تاثیر معناداری داشتماسایوکی یوشیدا و همکاران (2013)نوآوری در رویداد ورزشی: مفهوم ارتباطات، اندازه گیری وتاثیرآن بر رفتار مصرف کنندهنوآوری بر مبنای ارتباط رابطه مند تاثیر معناداری بر رفتار مصرف کننده داشتلی چن چنگ و لی مین سان (2012)بررسی پذیرش مصرف کننده از خدمات جدید به وسیله تجزیه و تحلیل رفتارارتباط معناداری بین کیفیت رابطه، ادراکات و قصد پذیرش خدمات وجود دارد تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 9: 10روش تحقیقتاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 10: جامعه و نمونه آماری :. جامعه آماری مشتریان و ورزشکاران باشگاه­­های تناسب اندام ویژه بانوان(شهر همدان) بود که براین اساس تعداد 300 نفر به عنوان نمونه ی آماری به صورت خوشه­ای دو مرحله­ای انتخاب شدندتاثیر مولفه­های ادراک شده­­ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات 11

اسلاید 11: 12ابزار گردآوری داده هاتاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 12: برای بررسی روایی ظاهری آن از نظر 15 تن از اساتید و خبرگان و کارشناسان ورزشی و بازاریابی و برای بررسی روایی سازه از تحلیل عامل اکتشافی استفاده گردید 13بررسی روایی پرسشنامهتاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 13: 14بررسی پایایی پرسشنامهمتغیرآلفای کرونباخارزش ادراکی0/85مخاطره‌ی ادراکی0/81قصد پذیرش0/85جدول آلفای کرونباختاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 14: 15روش تجزیه و تحلیل داده هاتاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 15: 16فرض طبیعی بودن داده هاآماره متغیرتعدادZ کولموگروف- اسمیرنوفمعنی داریارزش ادراک شده2661/020/11مخاطره ادراک شده2641/480/089قصد پذیرش نوآوری2650/870/25تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 16: 17ویژگی های جمعیت شناختیآماره گروه سنیفراوانیدرصد فراوانیدرصد معتبر20-11 سال186/76/830-21 سال9736/336/640-31 سال7929/629/850-41 سال401515/1بیشتر از 50 سال3111/611/7بدون پاسخ27-مجموع267100100تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 17: 18نتایج تفسیر مدل کلی پژوهشفرضیه‌ی اول: مقدار t برابر با 2/44 بود که این مقدار از 1/96بزرگتر است، بنابراین با سطح اطمینان(95%)، فرضیه ی 1 را تایید می‌نماید، لذا ارزش ادراک شده تأثیر معناداری بر قصد پذیرش نوآوری داشت. نتایج آزمون این فرضیه با تحقیقات یوشیدا و همکاران(2013)، چنگ وسان(2012)، جزنی و همکاران(1391) و باقری(1391) همسو می باشد.تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 18: 19نتایج تفسیر مدل کلی پژوهشفرضیه‌ی دوم: مقدار t برابر با 1/97- بود که این مقدار از 1/96بزرگتر است، بنابراین با سطح اطمینان(95%)، فرضیه ی 2 را تایید می‌نماید، لذا مخاطره ادراک شده تأثیر معناداری بر قصد پذیرش نوآوری داشت. نتایج آزمون این فرضیه با تحقیقات یوشیدا و همکاران(2013)، چنگ وسان(2012)، جزنی و همکاران(1391) و باقری(1391) همسو می باشد.تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 19: 20نتایج تحقیق1- نوع و ماهیت آزاد فعالیت ورزشی و عدم اجبار و انتخاب آزادانه در اینگونه اماکن 2- وجود ارتباطات و گروه های غیر رسمی در باشگاه های تناسب اندام بانوان3- وجود روابط روانشناختی و تاثیر قوی آن در قصد پذیرش افراد4- تاثیر انگیزه های فردی و اجتماعی افراد بر قصد پذیرش نوآوریتاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 20: 21پیشنهادات برخاسته از تحقیق تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 21: 22پیشنهادات برای پژوهش های آتیتاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 22: با تشکر از توجه شما

39,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید