tumblr-chist

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تامبلر یک وب سایت و یک پلتفرم وبلاگ است که به کاربران خود اجازه ارسال متن، عکس ها، فیلم ها، لینک ها، نقل قول ها و صدا را از طریق تامبلاگ (tumblelog) می دهد. ویژگی اصلی تامبلر آسانی در استفاده و داشتن امکانات متفاوت برای کاربران خود است تا بتوانند در قالب‌های مختلف پست‌های کوتاه خود را بیان کنند. این وبلاگ‌ها اصطلاحاً تامبلاگ نام دارند. کاربران می ‌توانند وبلاگ دیگران را دنبال کنند مگر اینکه یک کاربر بلاگ خود را خصوصی کرده باشد
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
561 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تامبلر چیست؟ Tumblr”

تامبلر چیست؟ Tumblr

اسلاید 1: تامبلر چیست؟تامبلر یک وب سایت و یک پلتفرم وبلاگ است که به کاربران خود اجازه ارسال متن، عکس ها، فیلم ها، لینک ها، نقل قول ها و صدا را از طریق تامبلاگ (tumblelog) می دهد. ویژگی اصلی تامبلر آسانی در استفاده و داشتن امکانات متفاوت برای کاربران خود است تا بتوانند در قالب‌های مختلف پست‌های کوتاه خود را بیان کنند. این وبلاگ‌ها اصطلاحاً تامبلاگ نام دارند. کاربران می ‌توانند وبلاگ دیگران را دنبال کنند مگر اینکه یک کاربر بلاگ خود را خصوصی کرده باشد..تامبلر 225 میلیون وبلاگ دارد که در میان 10 شبکه بزرگ اجتماعی قرار گرفته است.

اسلاید 2: برخی از مزایای کلیدی تامبلر: استفاده سریعشروع آسانامکان ارسال تصویر، صدا و ویدئو و مقالات به طور مستقیم در وبلاگامکان ایجاد ساده یک وبلاگامکان اشتراک بخشی کوتاه از یک نوشتهتامبلر با آموزشی دقیق برای کسب و کارتان به شما نشان می دهد چگونه می توانید بهترین نتایج را از این شبکه اجتماعی دریافت کنید.

اسلاید 3: تامبلر چگونه کار میکند؟ اساسا شما می توانید چیزهایی مانند عکس ها، مقالات و یا لینک را پست کنید. شما می توانید کاربران را در تامبلر دنبال و آنها نیز می توانند شما را دنبال کنند. تامبلر فضای بسیار بصری دارد و کاربران جوان تربه آن تمایل بیشتری دارند. در هر صفحه از اینترنت که باشید در صورت یافتن مطلبی جالب می توانید با کمک تامبلر به عنوان یک مینی بلاگ به صورت آنلاین آنرا به اشتراک بگذارید. کافیست مطلب با تصویر مورد نظر را انتخاب و روی گزینه share on تامبلر کلیک کنید.استفاده از تامبلر بسیار آسان است. تامبلر با قراردادن یک وبلاگ ساده هر آنچه که کاربران می خواهند را از قبیل داستان، عکس، تصاویر GIF، تلویزیون ، پیوندها، جوک ها ، جوک های هوشمند، آهنگ Spotify ، mp3 ها، فیلم ها، مد، هنر و... را در آن قرار داده است.

اسلاید 4: ثبت نام و شروع

اسلاید 5: ثبت نام برای راه اندازی یک وبلاگ رایگان در تامبلر بسیار ساده است. سری به سایت Tumblr.com زده و به سادگی نام کاربری و رمز عبور دلخواهی وارد کرده و یک آدرس برای وبلاگ جدید خود در قسمت URL تایپ کنید (می تواند عنوان وبلاگ باشد). توجه داشته باشید که آدرس وبلاگ جدید شما به شکلyour_blogname.tumblr.com خواهد بود که your_blogname  نام وبلاگ شماست. در مورد پیدا کردن نامی بی نقص نگران نباشید، زیرا همیشه می توانید آن را در آینده به نام دلخواه دیگری تغییر دهید. زمانی که کارتان با این قسمت تمام شد روی Sign up and Start Posting  کلیک کنید.سیستم دنبال کردن تامبلر ترکیبی از قابلیت های فیدهای RSS و اطلاع از خبرهای کاربران توییتر را در خود دارد. اگر بسیاری از دوستان و همکارانتان ازتامبلر استفاده می کنند، ممکن است خودتان از طریق ایجاد یک وبلاگ تامبلر و از طریق داشبورد وبلاگ خود بیشتر از حال آنها باخبر شوید. اما حتی اگر این چنین نباشد و فقط می خواهید خودتان برای خود یک وبلاگ داشته باشید و مطالب خود را بنویسید، داشبورد وبلاگ هنوز هم  کمک می کند به راحتی هر آنچه دوست دارید بنویسید.

اسلاید 6: سفارشی سازی سریع وبلاگ خود هنگامی که اولین پست تان را ایجاد کردید، تامبلر، بی درنگ شما را به سفارشی کردن وبلاگ خود تشویق می کند. اول عنوان را وارد کنید ، سپس یک تصویر پرتره از خودتان برای نمایش به صورت بند انگشتی آپلود یا آرمی برای وبلاگ خود اگر دوست دارید قرار دهید. سپس روی دکمه Show all appearance options برای دسترسی به همه گزینه های سفارشی سازی بیشتر کلیک کنید.در اینجا شما به راحتی می توانید عنوان وبلاگ، توضیحات ، تم وبلاگ و غیره را تغییر دهید. هر چیزی که دوست دارید را تغییر دهید، و در نهایت  روی دکمه ی Save  در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

8,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید