تبلیغات در مترو
اسلاید 1: تبلیغات در مترو
اسلاید 2: تبلیغات محیطی در مترو چیست ؟بیلبوردهای قدیمیتبلیغات محیطی را بی شک قدیمی ترین روش تبلیغاتی باید دانست. تبلیغات محیطی به عناصر فیزیکی قابل اجرا برای تبلیغات که در تیررس ببنندگان است اطلاق میشود. تابلوهای تبلیغاتی، بیلبورد تبلیغاتی، استرابورد، تبلیغات داخل مترو، بدنه اتوبوس ها و... گونه های مختلفی از تبلیغات محیطی بشمار می روند.
اسلاید 3: تبلیغات محیطی چیست ؟یکی از مزیت های فوق العاده تبلیغات محیطی که باعث برتری آن با سایر رسانه های تبلیغاتی دیگر گردیده این است که مخاطب ناگزیر به دیدن تبلیغات محیطی بوده و چون نمی تواند چشم خود را از رنگ ها و طرح های اطراف خود بپوشاند.در تعریف محتوایی این رسانه میتوان اینگونه گفت : رسانه تبلیغات محیطی آگاهی و اطلاعات مخاطبان را نسبت به ورود یک محصول جدید به بازار یا ارائه یک خدمت جدید از سوی صاحبان خدمات برای مخاطبان آنان فراهم می آورد.
اسلاید 4: تاریخچه تبلیغات محیطی:پیشینه تبلیغات محیطی Outdoor advertising به تمدن های نخستین روی زمین بر میگردد. کشف سنگ نگاره هایی از مصر باستان بصورت چهاروجهی با نوک هرمی شکل که از آنها برای ترویج مذهب مصریان باستان مورد استفاده قرار می گرفته است از قدیمی ترین نوع تبلیغات محیطی به شمار می رود.این اسناد نشان دهنده آن است که بشر از زمان قدیم در پی اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ و المان های خاص برای تاثیر گذاری در ذهن سایر افراد جامعه خود تلاش داشته است.شاید یکی دیگر از نمونه های بارز تبلیغات محیطی در زمان قدیم را بتوان در جنگ هایی که بین قبایل بوجود می آمد پیدا کرد جایی که گروهی از افرادی که در جنگ شرکت می کردند پرچم هایی بزرگ و قابل دید را با خود حمل می کردند. به همراه داشتن این پرچم ها برای افراد نوعی اطلاع رسانی بود.
اسلاید 5: تبلیغات محیطی در قرن بیست و یکم:با پیشرفت بشر در قرن بیست و یکم شاهد ورود ابزارهای جدید در حوزه رسانه محیطی هستیم که در برخی موارد چاشنی خلاقیت رنگ و بوی تازه ای به آن میبخشد.تلویزیون های بزرگ تبلیغاتی که یکی از دست آوردهای بشر در پی اختراع تکنولوژی ال ای دی می باشد حاصل خلاقیت انسان در قرن بیست و یکم می باشد.
اسلاید 6: مزایای تبلیغات محیطی چیست ؟ - برند خود را معرفی کنید. - فروش خود را افزايش دهيد. - كالا و خدمات خود را معرفي كنيد. - تبليغات محیطی موجب افزايش آگاهي مردم نسبت به ورود يك محصول به بازار مي شود. - با تبلیغات محیطی هدفمند در مراکز تصمیم گیری مشتریان را ترغیب می کنید تا از محصولات و خدمات شما استفاده کنند.
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.