کسب و کار فروش و بازاریابی

تجزیه و تحلیل سیستمها و روشها دکتر شمس السادات زاهدی

dr-shams-zahdi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تجزیه و تحلیل سیستمها و روشها دکتر شمس السادات زاهدی”

تجزیه و تحلیل سیستمها و روشها دکتر شمس السادات زاهدی

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحيم

اسلاید 2: نام درس: تجزيه و تحليل سيستمها و روشهاتعداد واحد: 3منبع: تجزيه و تحليل سيستمها و روشهامولف: دکتر شمس السادات زاهديناشر: دانشگاه پيام نور

اسلاید 3: اهداف درسآشنايي دانشجو با نظريه سيستميشناخت انواع سيستمهاوضايف تجزيه و تحليل سيستمها و روشهااهداف آشنايي با فنون تجزيه و تحليل سيستمها و روشهاجدول تقسيم کار، نمودار جريان کار، طرح جا و مکانروشهاي برنامه ريزي شبکه اي و روشهاي کارسنجي

اسلاید 4: فصل اولسيستم و نگرش سيستمي

اسلاید 5: در اين فصل ابتدا کلياتي در باره سيستم مي آيد و ضمن ارائه تعريف جامعي از سيستم به بررسي عناصر متشکله آن پرداخته ميشود. سپس به بعضي از انواع طبقه بندي هاي سيستمي اشاره ميگردد و ويژگيهاي سيستمهاي باز مطرح مي شود. در پايان فصل ضمن توضيح درباره نظريه عمومي سيستمها و نگرش سيستمي, نحوه عملکرد فردي که طرز تفکر و نحوه نگرش خود را بر سيستم نگري استوار مي سازد, توضيح داده مي شود.

اسلاید 6: سيستم چيست؟ سيستم مجموعه اي است از اجزاي به هم وابسته که به علت وابستگي حاکم بر اجزاي خود کليت جديدي را احراز کرده و از نظم و سازمان خاصي پيروي مي نمايد و در جهت تحقق هدف معيني که دليل وجودي آن است فعاليت مي کند.

اسلاید 7: نمونه هايي از سيستم سيستمها بيشمار هستند. برخي از نمونه هاي سيستم عبارت است از:مولکولها؛ سلولها؛ نباتات؛ حيوانات؛ انسانها؛ جوامع؛ ماشينها و ديگر نظامهاي مکانيکي؛ منظومه هاي کيهاني؛ نظامهاي اجتماعي, سياسي, اقتصادي و فرهنگي؛ سيستم اطلاعات؛ کامپيوتر؛ نظامهاي توليدي, آموزشي, تامين اجتماعي, خدمات درماني, ارتباط جمعي؛ حسابداري بايگاني؛ نظام حقوق و دستمزد, بازنشستگي, ارزشيابي, کارکنان و کنترل و ... . در اين کتاب مفاهيم نظام و سيستم مترادف گرفته شده است.

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید