علوم پایه ریاضی

تدریس صوتی فصل ۷ ریاضی ششم قطع کردن

tadris-mabhase-ghat-kardan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
سلام به کسانی که می خواهند از این پاورپوینت بازدید و خریداری کنند. این پاورپوینت به صورت صوتی به دانش آموزان توضیح کامل ریاضی را میدهد. همراه با مثال همراه با راه حل و توضیح و تمرین که باعث مرور و تقویت ذهن می شود.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
878 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تدریس صوتی فصل ۷ ریاضی ششم قطع کردن”

تدریس صوتی فصل ۷ ریاضی ششم قطع کردن

اسلاید 1: مدرس : برسام برجستهقطع کردنبنام خدا

اسلاید 2: در ریاضیات تقریب زدن دارای اهمیت زیادی می باشد چون در بعضی از مقادیرخیلی بزرگ، می توان از مقادیرخرد ( کم ) صرف نظر کرد . برای مثال در تولید چندین هزار تن گندم می توان از چند کیلوگرم ازآن صرف نظر کرد .

اسلاید 3: برای این کار نیاز به دانستن علم تقریب و جود دارد .همیشه برای بیان تقریب از عبارت : با تقریب کمتر از ..... استفاده می کنیم .در ابتدا به توضیح روش قطع کردن می پردازیم :

اسلاید 4: مثلا وقتی می گوییم با تقریب کم تر از صد ۱۰۰ یعنی رقم های مرتبه ی کم تر از صدگان ارزش زیادی ندارند و می توانیم آن ها را حذف کنیم و به جای آن ها صفر بگذاریم .به این روش تقریب زدن قطع کردن می گویند.

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید