کسب و کارعلوم مهندسیمنابع انسانی و مشاغلمدیریت و رهبریمهندسی صنایع و مواد

تشریح الزامات استاندارد سیستم مدیریت کیفیت و ممیزی داخلی ISO 9001 :2008

صفحه 1:
oP na yi ll ‏رع‎ ‎160 9000006 مدرس:مهندس اصغر خانمحمدی ‎Pagan‏ ممموشست

صفحه 2:
مهندس اصغر خانمحمدی کارشناس ارشد مهندسی صنایع (مدیریت سیستم و بهره وری)) سرمميز بين المللى ۱۷/64 در استانداردهای سیستمی عضو انجمن متخصصین ایران عضو انجمن بهره وری ‎Shel‏ مدير عامل شركت سنجش فرآیند آپادانا مدير سايت آى كوين

صفحه 3:
سای سب از ریز و ياس >

صفحه 4:
ساختار استاندارد 0:0 80 ۱- محدوده ۲- مراجع ۳- اصطلاحات و تعاربف ۴- سیستم مدیربت کیفیت ۵- مسئولیت مدیریت ۶- مدیریت منابع ۷ محصول ۸- اندازه گیری . تجزیه و تحلیل و بهبود

صفحه 5:
‎—F‏ سیر یکی( یی سیستم مدیریت کیفیت ‎Ouragewed ‏رسمه(‎ -۵ ‏مسئولیت مدیریت ‎Resouces Docrgewed -* ‏مدیریت منابع ‏۷- مشسله۲2) سله۳۷) ‏تحقق محصول ‎Oreuwewed, Buds & Ioprovewed -A ‏اندازه گیری, تجزیه و تحلیل و بهبود‎

صفحه 6:
Qual Oagagewerd Gystew -۴ ۴-۱ الزامات کلی ۴-۳۲ الزامات مستندسازی ۴-۲-۱ کلیات ۴-۲-۳ نظامنامه کیفیت ۴-۲-۳ کنترل مستندات ۴-۲-۴ کنترل سوابق.

صفحه 7:
‎Resprutbiipy —)‏ سیب مسقولیت مدیریت ‏۵-۱ تعهد مدیریت ۵۵ مسسئولیت » اختیار و ‎a hu‏ 7 رنب ‎igo cs‏ ۵-۵-1 مسئولیت واختیار 5 مسی تب ۵-۵-۲ نماینده مدیریت ۵-۴ طرح پیزی _ ۵-۵-۳ ارتباطات داخلی ۵-۴-۱ اهداف کیفی عق بازنگری متابریت ۵-۲ طرح ریزی ۵-۶-۱ کلیات سيستم مديريت كيفيت ‏ ۵-۶-۲ ورودی بازنگری ۵-۶-۳ خروجی بازنگری.

صفحه 8:
ع- () << مدیریت منابع (-عتأمین منابع ۲-منایع اتسانی ۶-۲-۱ کلیات ۶-۳-۳ توانایی , آگاهی و آموزش ۶-۳ زیرساختار ۶-۴ محیط کاری.

صفحه 9:
Product Rectzaicd -¥ 7 0 ‎١-١‏ طرح ریزی تحقق محصول ‏ ۷-۴ طراحی و توسعه ‏۷-۲ ف رآیندهای مربوط به ۷-۲-۱ طرح ریزی طراحی و توسعه مشتری ۷-۲-۲ ورودیهای طراحی و توسعه ۷-۲-۱ تعیین الزامات مربوط به ۷-۲-۳ خروجیهای طراحی و توسعه ‎Spare‏ ۷-۳-۴ بازنگری طراحی و توسعه ‏۷-۲-۲ بازنگری الزامات مربوط به ۳ 7 ‎4h‏ ۳ ۷-۳-۵ تصدیق طراحی و توسعه ۷-۳۳ ارتباط با شتوى ۷-۳-۶ صحه گذاری طراحی و توسعه ‏۷-۳-۷ کنترل تغییرات طراحی و ‎

صفحه 10:
‎Product Rectzaicd -¥‏ تحقق محصول «ادامه) ‏۷-۴ خرید ۷-۶ کنترل وسایل نظارت و اندازه ۷-۲۰ فرا ین جزید گیری. ۷-۴-۲ اطلاعات خرید ۷-۴-۳ تصدیق محصول خریداری ‏شده ‏۷-۵ کنترل تولید و اراثه خدمات ‏۷-۵-۱ کنترل تولید و ارائه خدمات ‏۷-۵-۲ صحه گذاری ف رآیندهای تولید وارائه خدمات ‏۷-۵-۳ شناسایی و ردیابی ‏۷-۵-۴ اموال مشتری ‏۷-۵-۵ نگهداری محصول ‎

صفحه 11:
Orwurewed , Padpsts ond koprovewed -A ‏اندازه گیری » تجزیه و تحلیل و بهبود‎ ۸-۱ کلیات ۸-۲ نظارت و اندازه كيرى ‎1-1-١‏ رضايت مشترى ۸-۲-۲ ممیزی داخلی ۸-۲-۳ نظارت و اندازه گیری ف رآیندها ۸-۳-6 نظارت و اندازه گیری محصول 4-۳ کنترل محصول نامنطبق ۸-۶ تج زیه و تحلیل داده ها ۸-۵ بهبود ۸-۵-۱ بهبود مستمر ۸-۵-۳ اقدامات اصلاحی ۸-۵-۳ اقدامات پیشگیرانه

صفحه 12:
‎ol Bll ols‏ سپلدم مد پریت كيفيت ‎١‏ جلب تعهد مدیریت ارشد ‏۲ سازماندهی پروژه و تعیین ارکان اجرایی ۳ آموزش و جلب مشارکت کلیه کا رکنان ۴ شناخت و ارزیابی وضعیت موجود سازمان ۵ تهیه یک برنامه اجرایی رسمی ‎

صفحه 13:
مراحل استقرار سیستم مدیریت گیفیت ۶ تعیین خط مشی و اهدافف کیفی سازمان ۷ شناسایی ف رآیندهای مورد نیاز و تعاملات. میان آنها ۸ تشکیل وآموز شگروه ها ی کاری 1 طراحی و تدوین سیستم ها و ف رآیندهای مورد نیاز ۳ اجرا ی آزمایشی سیستم

صفحه 14:
مراحل استفرار سیستم مدیریت گیفیت ۱ ممیزی های داخلی و اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه ۲ انتخاب مرجع ثبت و صدو رگواهینامه ۳ پیش ممیزی ۴ کسب آمادگی های نهایی جهت ممیزی خارجی ۵ ممیزی خارجی و دریافت گواهینامه برای سه سال

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان