کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

تصمیم گیری در مورد مسائل مالی

tasmimgiri-dar-morede-masaele-maali

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت : 35 اسلاید نقش اصلی بورس اوراق بهادار جذب وهدایت پس اندازها ونقدینگی سرگردان وپراکنده در اقتصاد به سوی مسیرهای بهینه آن است . به گونه ای که منجر به تخصیص بهینه منابع کمیاب مالی شود . اما این مهم منوط به وجود کارایی بازارهای مالی است .در یک بازار کارای مالی وجود اطلاعات کافی در بازار وانعکاس سریع و به موقع آن در مورد قیمت ها مانع از کسب سودهای غیر متعارف می شود .
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1173 بازدید, 2 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تصمیم گیری در مورد مسائل مالی”

تصمیم گیری در مورد مسائل مالی

اسلاید 1: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود تصمیم گیری در مسائل مالی کارایی بازار سرمایه استاد :جناب دکتر دهدار ارائه دهندگان: رویا یازرلو- الهه محسنی

اسلاید 2: نقش اصلی بورس اوراق بهادار جذب وهدایت پس اندازها ونقدینگی سرگردان وپراکنده در اقتصاد به سوی مسیرهای بهینه آن است . به گونه ای که منجر به تخصیص بهینه منابع کمیاب مالی شود . اما این مهم منوط به وجود کارایی بازارهای مالی است .در یک بازار کارای مالی وجود اطلاعات کافی در بازار وانعکاس سریع و به موقع آن در مورد قیمت ها مانع از کسب سودهای غیر متعارف می شود . اهمیت مبحث

اسلاید 3: در اين مبحث موارد زير بيان خواهد شد :بيان مفاهيم و تعاريف كارايي بازار سرمايه .بيان انواع كارايي در بازار سرمايه .پرداختن به مهم ترين آزمونهاي انجام شده ونتايج آنها .مطالعات تجربي كارايي در بورس اوراق بهادار تهران .

اسلاید 4: 1- مکتب چارتیست : اعتقاد گروهی از دست اندرکاران بازارهای اوراق بهادار بر این بود كه با بدست آوردن روند قیمتها ، الگوی تغییرات ، شناخته میشود و این الگو به ما میگوید که هر چند وقت یکبار یک روند خاص اتفاق می افتد به دلیل اینکه این طرز تفکر برنمودارها تمرکز داشت آن را چارتیست نامیدند . 2- مکتب گشت تصادفی : از دهه 1930 مطالعاتی درنقطه مقابل دیدگاه فوق به وجود آمد ،تمرکز اصلی این تحقیقات ،روی تصادفی بودن رفتار قیمتها بود و اینکه قیمتها از روند خاصی پیروی نمی کنند .که به این مکتب ،مکتب گشت تصادفی میگویند . انواع مکتبها در مورد الگوی تغییر قیمت اوراق بهادار :

اسلاید 5: 1- هیچکس نمیتواند در بلند مدت به طور سیستماتیک بیشتر از میزان ریسکی که متحمل شده است ، بازده کسب کند .2- در چنین بازاری ، قیمت سهام انعکاسی از اطلاعات مربوط به آنهاست و تغییرات قیمتها دارای الگوی خاص وقابل پیش بینی نیست .  دو ویژگی مکتب گشت تصادفی :

اسلاید 6:  1- قیمت اوراق بهادار به درستی و عادلانه تعیین می شود .2- تخصیص سرمایه ،که مهمترین عامل تولید و توسعه اقتصادی است به صورت مطلوب و بهینه انجام می شود .مزایا و ویژگی بازار کارا :

اسلاید 7:   وجود اطلاعات کافی در بازار و انعکاس به موقع و سریع آن برقیمت اوراق بهادار ، ارتباط تنگاتنگی با کارایی بازار دارد .بنابراین بازار کارا به بازاری اطلاق  می شود که در آن قیمت اوراق بهادار از قبیل قیمت سهام عادی ، منعکس کننده تمام اطلاعات موجود در بازار باشد .  تعاریف و ویژگیهای کارایی اطلاعاتی

اسلاید 8:  1-اطلاعاتی که در بازار پخش می شود به سرعت بر قیمت تاثیر می گذارد .  2-قیمت اوراق بهاداربه ارزش ذاتی آن نزدیک است یا به بیان دیگر ، ویژگی قیمت تعیین شده در بازار ،شاخص مناسبی از ارزش واقعی اوراق بهادار است .  3-بازار کارا نسبت به اطلاعات جدید حساس میباشد .  4-تغییرهای آتی قیمت بازتابی از توان کسب درآمد توسط بنگاهها است که در فواصل تصادفی به بازار رسیده و مستقل از اطلاعات گذشته است . ویژگیهای کارایی اطلاعاتی :

اسلاید 9:  5-اثرانعکاس اطلاعات بر قیمت سهام می تواند در سطح نازل و به اصطلاح در شکل ضعیف آن مطرح باشد . 6- در این سطح از کارایی ، قیمتهای اوراق بهادار، فقط اطلاعاتی را که درگذشته قیمتها نهفته است وازتوالی تاریخی قیمتها حاصل می شود را منعکس می کنند ،که بلافاصله در قیمتها ی جاری منعکس می شود .  7-قیمت اوراق بهادار ، فقط منعکس کننده اطلاعات تاریخی می باشد .  8-قیمت سهام در این نوع بازار به شکل تصادفی تغییر کرده ،که این همان نظریه گشت تصادفی یا گردش تصادفی است .

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید