تعالی سازمانی معیار استراتژی
اسلاید 1: معيار 2 خط مشي واستراتژي
اسلاید 2: 2a)خط مشي واستراتژي برنيازها وانتظارات حال وآينده ذينفعان مبتني است
اسلاید 3: ساير رويکردهاي جزء معيار2الفاستراتژي و اهداف مرتبطمستندات مرتبطدامنه اجرامعیار مرتبط توضیح داده شده دراظهارنامهدرک و پاسخگويي به انتظارات ذينفعان سازمان در جامعه با هدف بهبود محيط جهاني و همکاري با جامعهارائه محصولات و خدمات متنوع با هدف برآورده سازي رضايت کليه ذينفعاندستورالعمل ارتباطاتموسسات، ارگانها، مراجعه کنندگان، همسايه ها3ددرک و پاسخگويي به انتظارات کارکنانتوسعه و توانمندسازي منابع انساني به عنوان ارزشمندترين سرمايه سازمان از طريق مشارکت، آموزش و همچنين افزايش رضايت و عملکرد کارکنانرويه هاي آموزش / جذب, انگيزش و ارتقاء سطح کيفي کارکنان / ارزيابي عملکرد کارکنان/ ايمني و بهداشت و بروز حوادث / دستورالعمل نظام پيشنهادات/ آکوردکليه کارکنان3دشناسايي درک و پيش بيني نيازها و انتظارات سهامدارانارائه محصولات متنوع با برآورده سازي نیازهای کليه ذي نفعان / سود آوريصورت جلسات هيئت مديره ،استراتژي سهامدارسهام دار اصلي_شناسايي درک و پيش بيني نيازها و انتظارات فعلي و آينده مشتريانرضايت مشتريرويه سنجش رضايت مشتريکليه مشتريان1جشناسايي درک و پيش بيني نيازها و انتظارات فعلي وآينده شرکاء و تامين کنندگانبهبود و عملکرد شبکه تامينرويه خريد و انتخاب و ارزيابي تامين کنندگانکليه تامين کنندگان1ج
اسلاید 4: عنوان رويکرد:شناسايي درک و پيش بيني نيازها و انتظارات سهامدارانعنوان رويکرد:شناسايي درک و پيش بيني نيازها و انتظارات سهامدارانعنوان رويکرد:شناسايي درک و پيش بيني نيازها و انتظارات سهامدارانعنوان رويکرد:شناسايي درک و پيش بيني نيازها و انتظارات سهامدارانشرحويژگيهاويژگيهاعناصریکی از ورودیهای اصلی تدوین استرتژیهای سازمانمنطق(استاندارد،الزامات،bench mark، کنفرانسها، مقالات و...)متناسب ومنطقي بودنرويکردبرنامه ريزي و مديريت استرتژيک فرايند مرتبطمتناسب ومنطقي بودنرويکردسهامداران ذينفعان(چه کساني هستند؟،نياز ذينفعان چيست؟، چگونگي نيازآنها رابرطرف مي نماييم؟)متناسب ومنطقي بودنرويکردتوسعه سبد محصول و منابع درآمديحمايت ازخط مشي واستراتژييکپارچه بودنرويکردتحقيقات بازار ،بودجه بندي و مديريت استرتژيک تعامل با سايررويکردهايکپارچه بودنرويکرداز سال 1377جلسات هيئت مديره با حضور نمايندگان سهامدار اصلي و ديگر اعضاء در دوره هاي زماني از پيش تعيين شده انجام مي گيرد. پياده سازي(زمان شروع جاري سازي/تعيين نواحي جاري سازي )پياده سازي(زمان شروع جاري سازي/تعيين نواحي جاري سازي )جاري سازيصورتجلسات هيئت مديره ،استراتژی های گروه مادر نظام مندي(دستورالعمل، رويه و..../تعريف فرايند)نظام مندي(دستورالعمل، رويه و..../تعريف فرايند)جاري سازيتعداد جلسات برگزار شده سود سهام اندازه گيري(شاخصهاي برداشتي، عملکردي اجرايي، عملکردي اثربخشي)اندازه گيري(شاخصهاي برداشتي، عملکردي اجرايي، عملکردي اثربخشي)ارزيابي وبازنگرييادگيري( الگوبرداري،استانداردها، مدلها، مطالعه بهترين تجارب و...)يادگيري( الگوبرداري،استانداردها، مدلها، مطالعه بهترين تجارب و...)ارزيابي وبازنگريايجاد بخش هاي جديد EMS و الکترومکانيک در سازمانبهبود(ناشي از اندازه گيري ويادگيري)بهبود(ناشي از اندازه گيري ويادگيري)ارزيابي وبازنگري
اسلاید 5: نتايجنتايجنتايجنتايجنتايجشاخص:تعداد جلسات برگزار شدهشاخص:تعداد جلسات برگزار شدهشاخص:تعداد جلسات برگزار شدهشاخص:تعداد جلسات برگزار شدهشاخص:تعداد جلسات برگزار شدهسالهاسالهاسالهاسالهاموضوع1387138613851384موضوع7131210روندها12121212هدفمقايسه با سايرسازمانهارابطه علت ومعلولي (تحليل)محدوده نتايج(تفکيک پذيري)
اسلاید 6: 2b)خط مشي واستراتژي براطلاعات حاصل از اندازه گيري عملکرد، تحقيقات، يادگيري وفعاليتهاي بيروني مرتبط مبتني است
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.