تعالی سازمانی معیار رهبری
اسلاید 1: معيار 1 رهبری
اسلاید 2: 1a)رهبران،ماموريت، چشم انداز، ارزشها واخلاقيات سازمان راتدوين وخودشان به عنوان الگوی فرهنگ سرآمدی، عمل می کنند.
اسلاید 3: سايررويکردهاي جزء معيار1 الفاستراتژي و اهداف مرتبطمستندات مرتبطدامنه اجرامعیار مرتبط توضیح داده شده دراظهارنامهبازنگري و بهبود اثربخشي رفتارهاي شخصي رهبري، تشويق و پشتيباني و عمل بر اساس يافته هاي به دست امده از فعاليتهاي يادگيريتوسعه و توانمند سازي منابع انساني از طريق آموزش رويه جذب ارتقاو...منابع انساني رويه آموزش کليه رهبران اثربخشی آموزش(3ب)طرح ريزي بهبود مستمربهبود مستمر فرايندهارويه مديريت پروژه هاي بهبود وتکوين با کدIE-CIکليه واحدهاي سازمان5بترغيب و تشويق به توانمند سازي و همکاري هاي درون سازماني، خلاقيت و نو آوريتوسعه و توانمند سازي منابع انساني رويه آموزش دستورالعمل ارتباطاتآئين نامه نظام پيشنهادات کليه افرادسازمان 3ب3د4ج
اسلاید 4: عنوان رویکرد:بازنگري و بهبود اثربخشي رفتارهاي شخصي رهبري/تشویق وپشتیبانی وعمل براساس یافته های بدست آمده ازفعالیتهای یادگیری(مطابق 3ب)عنوان رویکرد:بازنگري و بهبود اثربخشي رفتارهاي شخصي رهبري/تشویق وپشتیبانی وعمل براساس یافته های بدست آمده ازفعالیتهای یادگیری(مطابق 3ب)عنوان رویکرد:بازنگري و بهبود اثربخشي رفتارهاي شخصي رهبري/تشویق وپشتیبانی وعمل براساس یافته های بدست آمده ازفعالیتهای یادگیری(مطابق 3ب)عنوان رویکرد:بازنگري و بهبود اثربخشي رفتارهاي شخصي رهبري/تشویق وپشتیبانی وعمل براساس یافته های بدست آمده ازفعالیتهای یادگیری(مطابق 3ب)شرحویژگیهاویژگیهاعناصرالزام گروه مادردر رابطه با حرکت در مسیر تعالی منطق(استاندارد،الزامات،bench mark، کنفرانسها، مقالات و...)متناسب ومنطقی بودنرویکرد جذب انگیزش و ارتقا منابع انسانی فرایند مرتبطمتناسب ومنطقی بودنرویکرد سازمان ،اشاعه چشم انداز و ارزش ها در کل سازمان به منظور دستیابی به آنها ذینفعان(چه کسانی هستند؟،نیاز ذینفعان چیست؟، چگونگی نیازآنها رابرطرف می نماییم؟)متناسب ومنطقی بودنرویکرد اشاعه استراتژی ها در کل سازمان حمایت ازخط مشی واستراتژییکپارچه بودنرویکرد ترغيب و تشويق به توانمند سازي و همکاري هاي درون سازماني، خلاقيت و نو آوريتعامل با سایررویکردهایکپارچه بودنرویکرد رویکرد مذکور از سال 88 اجرا می گردد پیاده سازی(زمان شروع جاری سازی/تعیین نواحی جاری سازی )پیاده سازی(زمان شروع جاری سازی/تعیین نواحی جاری سازی )جاری سازیفرم نظر سنجی از کارکنان در رابطه با رفتار رهبران /اثر بخشی آموزش ،اجرای نظام پیشنهاد ها نظام مندی(دستورالعمل، رویه و..../تعریف فرایند)نظام مندی(دستورالعمل، رویه و..../تعریف فرایند)جاری سازیارزیابی رضایت کارکنان از رفتار مدیران (سال88، 65.9)-میزاان اثر بخشی آموزش –میزان صرفه اقتصادی پیشنهاد ها اندازه گیری(شاخصهای برداشتی، عملکردی اجرایی، عملکردی اثربخشی)اندازه گیری(شاخصهای برداشتی، عملکردی اجرایی، عملکردی اثربخشی)ارزیابی وبازنگریمدل تعالی سازمانی /شرکت ساپکو یادگیری( الگوبرداری،استانداردها، مدلها، مطالعه بهترین تجارب و...)یادگیری( الگوبرداری،استانداردها، مدلها، مطالعه بهترین تجارب و...)ارزیابی وبازنگری-اجرای آموزش های رهبران (سبک رهبری ،استراتژی ،مدیریت تحول و...)بهبود(ناشی از اندازه گیری ویادگیری)بهبود(ناشی از اندازه گیری ویادگیری)ارزیابی وبازنگری
اسلاید 5: 1b)رهبران ازايجاد، توسعه وبکارگيری سيستمهای مديريت وبهبود مستمر آنها شخصاً اطمينان حاصل می نمايند. (به طور کامل دراظهارنامه توضيح داده شده)
اسلاید 6: سايررويکردهاي جزء معيار1باستراتژي و اهداف مرتبطمستندات مرتبط دامنه اجرا معیار مرتبط توضیح داده شده دراظهارنامهرويکرد مديريت فرايندهاشناسايي فرايندهاي موثر برکيفيت و پايش شاخصهايي کارايي و اثربخشي موثر بر خط مشي کيفيت و بهبود مستمر در استراتژي هارويه مديريت فرايندهاکليه فرايندهاي سازمان5الفطرح ريزي بهبود مستمردرراستاي بهبودعملکرد شبکه تامين، گسترش سبد محصولات وتنوع منابع درآمدي، ارتقاء کيفيت و بهبود عملکرد توليدرويه طرح ريزي بهبود مستمرکليه فرايندهاي سازمان5ب
اسلاید 7: 1c)رهبران بامشتريان وشرکاء ونمايندگان جامعه درتعامل هستند.
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.