صفحه 1:
صفحه 2:
ree re ae ۳
re) ee
وس آمد
صفحه 3:
صفحه 4:
۱- دانش آموز باهوش
پاسخ را می داند
ا-دانش آموز سرآمد
سوال طرح می کند
صفحه 5:
۲- دانش آموز باهوش علاقه مند
۲- دانش آموز سرآمد بیش از حد
کنجکاو است
صفحه 6:
۳- دانش آموز باهوش توجه می
aS
۳- دانش آموز سر آمد با تمام وجود
مشارکت می کند
صفحه 7:
۴- دانش آموز باهوش
سخت کار می کند
۴- دانش آموز سرآمد
ee.
ودرعین حال در آزمون
ها نمرات خوبی به دست
0 آورد می کند
صفحه 8:
۵- دانش آموز باهوش به
سوالات پاسخ می دهد
۵-پاسخ ها را مورد شک و
تردید قرارمی دهد
صفحه 9:
صفحه 10:
۷- دانش آموز باهوش زود یاد
مى كيرد
/1- دانش آموز سرآمد زود
حوصله اش سر مى رود باسخ ها را
مى داند
صفحه 11:
۸- دانش آموز باهوش خوب گوش می
دهد
۸- دانش آموز سر آمد احساسات
ونظرات محکم ونیرومند نشان می دهد.
صفحه 12:
٩ دانش آموز باهوش از
خودش رضایت دارد
۹- دانش آموز سر آمد
بسیار کمال گراست وخود
انتقادگر است
صفحه 13:
برگرفته از مقاله ی :
هاجر ابوالفتحی »
اندیمشک