سایر آموزش

تمرین پس از آسیب دیدگی

asib-dideh-gi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تمرین پس از آسیب دیدگی”

تمرین پس از آسیب دیدگی

اسلاید 1: تمرین پس از آسیب دیدگیارائه:

اسلاید 2:

اسلاید 3: مقدمهمعمولاً بیشتر ورزشکاران، خصوصاً ورزشکاران آماتور وقتی دچار آسیب دیدگی می‌شوند یا بدون توجه به آن تمرینات را ادامه می‌دهند و کار به جایی می‌رسد که درمان سخت می‌شود و یا اینکه خیلی دیر به فکر درمان آسیب دیدگی میفتند.اما یکی از مواردی که اکثراً اطلاعی از آن ندارند این است که بعد از آسیب دیدگی و درمان چگونه تمرینات خود را از سر بگیرند؟ به همین دلیل در این مطلب شما را راهنمایی می‌کنیم تا بدانید در چنین شرایطی باید چه کارهای انجام دهید. نکته اصلی در اینکه چه زمانی باید تمرینات را شروع کنید این است که کاملاً مطمئن شوید آسیب دیدگی شما درمان شده است و هیچگونه دردی در عضو آسیب دیده احساس نمی‌کنید. خصوصاً دردی که متداوم باشد. 

اسلاید 4: همچنین درمان آسیب دیدگی یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد در زمان مواجه با صدمات مختلف بدنی می باشد.  بسیاری از افراد در زمان تمرین دچار آسیب‌دیدگی می‌شوند. اجرای نادرست تمرین، گرم‌ نکردن درست و انتخاب وزنه اشتباه از مرسوم‌ترین دلایل آسیب‌دیدگی است.این‌که چطور آسیب را درمان کنیم به عوامل متعدد بستگی دارد. باید دید که یک مصدومیت چقدر وخیم است، در کدام قسمت بدن وارد ایجادشده، وضعیت بدنی فرد به چه صورت است و سابقه آسیب‌های او چگونه است.

اسلاید 5: آسیب جزیی از ورزش حرفه ای ایست و ورزشکار آسیب دیده هر قدر هم که آسیب جزیی داشته باشد نیاز به استراحت ، درمان و کاهش شدت برنامه ی ورزشی خود دارد و تعیین زمان صحیح بازگشت وی به تمرینات بسیار حائز اهمیت است.آسیب جزیی از ورزش حرفه ای ایست و ورزشکار آسیب دیده هر قدر هم که آسیب جزیی داشته باشد نیاز به استراحت ، درمان و کاهش شدت برنامه ی ورزشی خود دارد. طول مدت زمانی که فرد باید از ورزش دور باشد بسته به شدت ، نوع و منطقه آسیب متفاوت است. همچنین بسته به نوع و شدت آسیب ، ورزشکار با علایمی مثل درد ، تورم ، خشکی ، ضعف یا کاهش قدرت و دامنه ی حرکتی مواجه خواهد شد.

اسلاید 6: کنترل علایم اولیه استفاده از پروتکل های) POLICE و no HARM )POLICE که اول کلمات Protection , Optimal Loading, Ice, Compression, Elevation می باشد،  به صورت مختصر شامل حفاظت از اندام آسب دیده ، اعمال فشار بهینه به اندم به شکلی که باعث تشدید اسیب دیدگی نشود ، یخ گذاری ، بانداژ فشاری و بالاتر قرار دادن اندام آسیب دیده از سطح قلب می باشد. همچنین پروتکل no HARM اشاره به اهمیت دوری و عدم استفاده از گرما، الکل، دویدن و ورزش کردن و ماساژ طی دو سه روز اولیه بعد از اسیب می باشد. کلیه این اقدامات در جهت کاهش میزان خونریزی و تورم ناحیه اسیب دیده و تسریع شروع پروسه ی ترمیمی در منطقه و بازگشت سریع تر ورزشکار به تمرینات می باشد.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید