صفحه 1:
صفحه 2:
.معلم رياض عنوا انش آموز خواست
رياضى. مسئله ى ز
ی زیر را عنوان
زیر را ان کرد و از دو دانش آ
ز خواست تا ]
خواست تا آن را حل aus
.تقسیم کند
| 3
و می خواهد بداد
بداند به هر متر چقدر آ
متر چقدر آب می رسد؟
صفحه 3:
+ساراو مریم به طور داوطلیی خواستتد تا آن ر | حل کتند
.سارا گفت: من این تقسیم را به صورت کسر مینویسم و سپس آن را حل مى كنم
.سپس صورت و مخرج آن را به صورت گسترده نوشت و ساده کرد
۲ Xt 1
۶۲ ۲/۳۲ ۲ ۲۳ ۴
صفحه 4:
مریم گفت: من اين تقسیم را با استفاده از قانون تقسیم اعداد توان دار با پایه های مساوی حل میکنم. یعنی
.یکی از پایه ها را می نویسم و سپس توان ها را از هم کم می کنم
صفحه 5:
.به نظر شما کدام درست حل کرده اند؟ برای به دست آوردن نتیجه جدول زیر را كامل كنيد
مقدار آب ام re re 5
اندازة زمین Ee و ee 2
| ۱ | I
۹ 7 TE روش سارا ع
ie a. le 9 روش مریم
معلم ریاضی ادامه داد: پاسخ هر دوی شما درست است و با هم برابر ۱
صفحه 6:
.يس عبارت است
Biss
رو به رو همواره برقرار !
برقرار است
بات
با توجه به عبارتء توذ
بارتء توضيح دهيد اكر
يك عدد حقيقى به
yale
ات sla توان منفى برسدء پا
پاسخ آن را چطور به دست می آ
چطو آورند؟
صفحه 7:
,طرف دوم تساوی های زیر را بنویسید
۲
| |
۹
mal
=
صفحه 8:
.حاصل هر یک از عبارت های زیر را به صورت یک عدد توان دار بنویسید
صفحه 9:
xe حي
ose. های رو به رو را با یکدیگر مقایسه کنید
اع ماح كا
صفحه 10:
.معادله های توانی را انجام بدهید
اه ۲ ۳
ع
+۲
r
حير ]عر
صفحه 11:
نکات مربوط به اعداد توان دار
<< ۳
Ted =a”
(aiiny"=a'"%
a xd =a”
a +B"=(Z)
صفحه 12:
=
eee ee و26 رااحل كنيل
